quote:Op maandag 2 januari 2012 14:26 schreef Trollscience het volgende:
3 Defeater - Empty Days & Sleepless Nights
2 Fleet Foxes - Helplessness Blues
1 La Dispute - Wildlife
Ja ik heb er ook niet echt veel omdat ik meer oude muziek heb ontdekt het afgelopen jaar i.p.v. naar nieuwe albums luisterenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef MarsX het volgende:
[..](heb die Dispute helemaal over het hoofd gezien..)
Waarom niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef Arn0 het volgende:
(...) ik heb zelf geen lijstje ingediend (...)
wtf is dat een belgisch gezegde?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef Arn0 het volgende:
Geen tijd gehad, helaas. En nu is het een beetje vijgen na Pasen
Moet ook zeggen dat ik niet wist dat ze een nieuwe plaat hadden. Die is aardig verborgen gebleven dan volgens mij, ook qua recensies.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ook hier is Devotchka helemaal vergeten, de frustratie van mijn vader, die dat album op nummer 1 zette... (ik ben die overigens ook vergeten) De enige users die Devotchka noemen zijn methodmich (in een beschrijving, dus niet in de eindlijst) en Felagund (op nummer 34).
Wist ik ook niet inderdaad, en die had ik dan ook wel zeker geluisterd en wellicht in mijn lijst opgenomenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik niet wist dat ze een nieuwe plaat hadden. Die is aardig verborgen gebleven dan volgens mij, ook qua recensies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |