Zo vaak zie ik jullie toch helemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Voor jou ja.quote:
Maak er stoofvlees meequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Dan verstuur je het maar per postquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal niet
Als ik wat weggeef is het wat moois of goedsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Maar als je het weggeeft, is het veel meer.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan verstuur je het maar per post.
Nou, inderdaadquote:
Help FFT de winter doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil wel graag een kerstpakket hoorVoor degenen die em niet willen; ik ben er blij mee hoor
Woooo een kilo bonbonsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb voor 1kg bonbons gekozenverder waren t dingen als een sporttas etc
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Nee. De drempel om iets te vragen is heel hoog. En als mensen iets krijgen valt mij dat juist op, dat de wereld minder slecht is dan het lijkt. En dat herken ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.
Ik ga denk een topic openenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Help FFT de winter door
Maar inderdaad genoeg mensen die er wel blij mee zullen zijn dus begrijp het gezeik niet zo
Ik heb ooit een doos eten van een fokker gekregen toen ik echt financieel wat aan de grond zat en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkig
Jouw margarine ragoutbakjes en ragout-uit-blik kunnen het verschil maken dat iemand eens mensen kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt.. negativiteit en azijnpisserij.. ik heb het er zó mee gehad inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |