En zo zijn we weer rondquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima om een vreetpakket te geven, maar geef dan geen troep
Jep,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou Piet, nu wil ik ook weten wàt er dan precies in dat pakket zat
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij kregen vorig jaar een intratuinbon, het jaar er voor een tijdschriftenbon. Dat zijn leuke cadeaus, daar kan iedereen wel wat mee
Wat is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boodschappenmandjeinhoud van Gerrie en Bert.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben na Johnny & Anita en Henk & Ingrid afgehaakt... wie zijn Gerrie en Bert?
haha, ik wilde hem net plaatsen!quote:
Er is voor iedereen wel een tijdschrift en er is voor iedereen wel een plantquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jullie misschien wat meer één doelgroep zijn. Bij een gemiddeld bedrijf waar afdelingen zitten van financiën tot P&O tot Communictie tot weet ik het, zit je wel weer met andere typen mensen denk ik. Waardoor een cadeau 'waar iedereen iets mee kan' bijna niet mogelijk is.
Lekker veel wijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Aan die keuken te zien hebben die best een oké boodschappenmandje trouwens.
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjesquote:
Hier kan je je aanmelden:quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje John West zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
Wow, een back to the 80´s pakketquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje zalm, Blikje kippenragout, ragoutbladerdeegcups van gehard vet, toastjes, pak servetjes, een fles chileense foezel, zakje snoep, een bedrijfspravda, borrelnoten, magere kaas, melkchocolaatjes, thee met chemische smaakjes, koekjes
Thats it
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb trouwens mijn voucher omgezet in 6 flessen wijn, als die nou een beetje te zuipen is ben ik er blij mee.
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Voor jou ja.quote:
Maak er stoofvlees meequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En zoniet dan geef je het aan mensen die je eigenlijk toch niet zo goed mag.
Dan verstuur je het maar per postquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik jullie toch helemaal niet
Als ik wat weggeef is het wat moois of goedsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor jou ja.
Maar als je het weggeeft, is het veel meer.
Oh ja, goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan verstuur je het maar per post.
Nou, inderdaadquote:
Help FFT de winter doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil wel graag een kerstpakket hoorVoor degenen die em niet willen; ik ben er blij mee hoor
Woooo een kilo bonbonsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb voor 1kg bonbons gekozenverder waren t dingen als een sporttas etc
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor veel mensen maakt het niet uit wat je weggeeft. Ze hebben genoeg meegemaakt om te denken dat de wereld ellendig is. Dat jij dat pakket stuurt, laat zien dat niet alles en iedereen kut is.
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Nee. De drempel om iets te vragen is heel hoog. En als mensen iets krijgen valt mij dat juist op, dat de wereld minder slecht is dan het lijkt. En dat herken ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, dat wordt ervaren als even onderstrepen dat ze van aalmoezen leven.
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ik heb genoeg mensen gekend die echt weinig te makken hadden en die waren dolblij met wat jij troep noemt.
Ik ga denk een topic openenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Help FFT de winter door
Maar inderdaad genoeg mensen die er wel blij mee zullen zijn dus begrijp het gezeik niet zo
Ik heb ooit een doos eten van een fokker gekregen toen ik echt financieel wat aan de grond zat en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard, niet iedereen is een brombeer gelukkig
Jouw margarine ragoutbakjes en ragout-uit-blik kunnen het verschil maken dat iemand eens mensen kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik wat weggeef is het wat moois of goeds
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt.. negativiteit en azijnpisserij.. ik heb het er zó mee gehad inmiddels
Middenweg, Pietquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik krijg geen kerstpakket. Piet, ga maar eens kijken in FHF, zitten vast mensen die daar blij mee zijn.
Wat ik wel gekregen heb voor sinterklaas is een peugeout!
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar azijnzeik
Ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
ik krijg geen kerstpakket. Piet, ga maar eens kijken in FHF, zitten vast mensen die daar blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Kijk dat filmpje eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??Het was een algemene opmerking, naar aanleiding van wat hier besproken werd, maar niet specifiek naar jou gericht.
Hier ben ik het dan weer wel mee eensquote:
Kijk, dat is wat moois.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een dan, maar toch!
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar azijnzeik
gaat niet. is in flash, en ik weiger die meuk op mijn pc te installeren.quote:
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2alleen dan rvs en strak design
Peugeot is heel tof!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!
Flink verwend door Sint!
Wat lief van diegene!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos eten van een fokker gekregen toen ik echt financieel wat aan de grond zat en ik ben haar daar nog steeds heel erg dankbaar voorHet was onverwacht, het was superlief en ik voelde me niet 'benadrukt in mijn armoede' oid.
Vind deze klassieke uitvoering ook wel gaaf hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar stiekem had ik ook liever zoiets gekregen. Alsnog ben ik er blij mee. Oh, en ik heb ook de peper variant, natuurlijk!
Flink verwend door Sint!
Bewaar hem maar voor morgen dan, gaat over de dictatuur van positief denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Duurt me te langheb vandaag mijn concentratie verbruikt aan studiezaken
Wie de schoen krijgt, pist erinquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik specifiek jou bedoelde??Het was een algemene opmerking, naar aanleiding van wat hier besproken werd, maar niet specifiek naar jou gericht.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.
Jij bent niet tevreden met een kerstpakket. Daar kan je over zeuren of je doet een ander er een plezier mee.
Ik doe veel mensen een plezier, met iets goeds wat ik wil schenken, niet met iets wat anders in de vuilnisbak beland, dat vind ik denigrerend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Ik zou me kunnen afvragen waarom mij die kanker overkomt. Dat verdom ik, want daar is geen antwoord op.
Jij bent niet tevreden met een kerstpakket. Daar kan je over zeuren of je doet een ander er een plezier mee.
En ik, de superarrogante, haal mijn eigen woorden aan (Brel)quote:
Maar voor anderen is dat dus niet zo. Zij zijn blij met wat jij niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe veel mensen een plezier, met iets goeds wat ik wil schenken, niet met iets wat anders in de vuilnisbak beland, dat vind ik denigrerend.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal mijn eigen woorden aan (Brel)
Zo ga je met een hond om, niet met mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar voor anderen is dat dus niet zo. Zij zijn blij met wat jij niet lekker vindt.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb al jarenlang geen kerstpakket gekregen en wil dat graag zo houden.
Dat geld werd de vorige jaren door ons bedrijf collectief besteed aan een goed doel en van mijn uitkeringsinstantie verwacht ik dit jaar ook geen pakket.
Nee. Jouw grens ligt bij boter enzo. En wat ik al zei, het gaat niet eens om wat je geeft. Maar dat iemand genoeg om je geeft, om je iets te sturen. Dat doet een mens heel veel goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ga je met een hond om, niet met mensen
Een van mijn vrijwillige bijdrages aan een mooiere betere wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Piet wil graag mensen culinair opvoeden Krak
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat een goed doel had geadopteerd, een kinderhospice, je kon er daar voor kiezen de verjaardagsbosbloemen of kerstpakket daaraan uit te laten betalen.
Deden ook benefits daarvoor
Dementie, Korsakowquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook. Ook iets voor kinderen. Ben kwijt wat het was.
Stichting Kinderkorsakovquote:
Huishoudelijk werk is goeie therapie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef AnneX het volgende:
Mij hemel, er staat iemand brood te keneden.
Een regelrechte workout.
Bbc2
Kinderen met Alzheimer was het inderdaad.quote:
Zou bijna zin krijgen hem op te richtenquote:
maak er een collectebus bij en je loopt binnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou bijna zin krijgen hem op te richten
Ik heb genoeg patiëntjes in de klas.. als ik zie wat die allemaal vergeten iedere keer weerquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan geld inzamelen voor een kerst om nooit te vergeten
[..]
Helaas ben ik niet getrouwd met een directeur van Samona.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |