SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 13-12-2011 20:07:17 ]Thinking about thinking of you. ♫
Hij moest er vanmiddag om huilen dat we het er zoveel over haddenquote:
Niks bijzonders, als ik zin heb langs familie/vrienden. Verder eten, veel slapen en fokkenquote:
Weet ik, daaromquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij moest er vanmiddag om huilen dat we het er zoveel over hadden
Bij het Plein kan je 's nachts aan de deur kaarten kopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Maar samen met oud en nieuw forever alone dusVoor feesten e.d. in de stad moet je toch kaartje kopen?
Vriendin vroeg of ik mee ging naar de Saec (of hoe je het ook schrijft). Het is dat ze het via whatsapp vroeg anders kreeg ze gratis bitchslap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
En bdh geen idee of er dan wat aan is.
Bij de lalalaa heb ik kaarten gekocht voor nieuwjaar, en daar stond op dat ze met 2de kerstdag ook open zijn. Dus de bar is in ieder geval open
Ja, tegenwoordig P79quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zit er bij het VVV-kantoor daar onderaan in die kelder nog steeds een bar/disco? Plein nog wattes meen ik.
Vraag beantwoord. Dank.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij het Plein kan je 's nachts aan de deur kaarten kopen
Ja, maar daar is de antichrist geboren, daarom heet het nu P79 oid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zit er bij het VVV-kantoor daar onderaan in die kelder nog steeds een bar/disco? Plein nog wattes meen ik.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vriendin vroeg of ik mee ging naar de Saec (of hoe je het ook schrijft). Het is dat ze het via whatsapp vroeg anders kreeg ze gratis bitchslap.
Geen idee, zelfs nog niet eens gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Maar samen met oud en nieuw forever alone dusVoor feesten e.d. in de stad moet je toch kaartje kopen?
* Doet alsof neus bloed*quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Muisraket het volgende:
Flauwe TT.Ik heb met O&N ook niets (meer) te doen trouwens. *Hint naar de mede-forever alone mensen hier*
Leuke tent!quote:
Tegenwoordig ook nog, of hoe het ''vroeger'' was?quote:
Wat stel je voor?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Muisraket het volgende:
Flauwe TT.Ik heb met O&N ook niets (meer) te doen trouwens. *Hint naar de mede-forever alone mensen hier*
Hoe het nu is. Maar ben er eigenlijk alleen maar als ze zon rock avondje hebben, dan ga ik er ook speciaal voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog, of hoe het ''vroeger'' was?
Nooit Tux tegen gekomen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe het nu is. Maar ben er eigenlijk alleen maar als ze zon rock avondje hebben, dan ga ik er ook speciaal voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |