quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
Ah nee hè, geen sneeuwbuien zaterdag, komt er niemand op mijn verjaardagsfeest, zit ik met al die taart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt die sneeuw
Paardelul !!!
huh,waar,wanneer?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Narasan het volgende:
Deze foto is door mij genomen. Een hagelbui die over het zuiden van Limburg trok
[ afbeelding ]
PS: Dit zijn meerdere kleine stenen, niet 1 groot ding.
PS: Sorry voor de mindere kwaliteit!
Inderdaad, ken ook een aantal mensen die daar aardig aan mee doen en waar geen hond op de site komt... Maar goed, voor sneeuw moeten we denk echt naar de alpen. Daar wordt even een slordige 170mm neerslag verwacht tot volgende week. Val Thorens bijna 2 meter sneeuw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef WeerServies het volgende:
@ Sea, voorlopig alleen je jezelf geloven. Merk op dat het steeds een verwachting blijft die wij neerzetten en je dus best gewoon ook de berichten gaat volgen. Menig weeramateurs worden soms teveel afgeslacht door de media terwijl ze wel genoeg onderstrepen dat het kansen zijn.
Dat vind ik soms jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |