Bron; GtstFanclub (Nou ja.. bron...)quote:In april 2011 waren alle verhaallijnen voor de soap al geschreven toen het drama in Alphen aan de Rijn zich afspeelde. In een winkelcentrum schoot Tristan van der Vlis mensen dood en daarvoor geldt een zware straf in Nederland. Tristan beroofde zichzelf van het leven en heeft dus niks te maken gehad met deze straf, maar de schrijvers van GTST zaten met hun handen in het haar.
Ze hadden net een verhaallijn geschreven waarin Wiet mensen zou vermoorden en waarin zij uiteindelijk vrij rond bleef lopen. Pip Pellens had net te horen gekregen dat ze graag met haar verder wilden in het nieuwe seizoen. Na het drama dachten de schrijvers hier heel anders over. Wiet moest gestraft worden.
De verhaallijnen werden snel anders geschreven en dat zorgde ervoor dat Pip Pellens afscheid moest nemen van GTST. “Ik had nog graag doorgegaan in de soap, maar helaas moest ik stoppen!” vertelt de actrice. Zo maakte de actualiteit dus een einde aan de GTST-carrière van Pip Pellens.
Dat vind ik echt jammer. Wiet had gewoon moeten blijven.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bron; GtstFanclub (Nou ja.. bron...)
Doodzonde ! Pip Pellens acteerde prima. Jammer hadden ze nog hele leuke verhaallijnen van kunnen maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zonde. Beetje een 'Dokter Peer'-gebeuren, een lastminute wijziging van een verhaallijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit... Ik wist niet eens dat ze ziek was, hoe vreselijk is dat dan. Ik zei nog een tijdje geleden "Haal in hemelsnaam gewoon Olga Madsen, Rogier Proper en het verdere oude schrijversteam terug"... Maar dit had ik nooit zien aankomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: mediacourant.nl
R.I.P.
Zwarte dag voor de serie, ik verwacht vanavond wel een In Memoriam.
Komt Olga ook in het In Memoriam-blokje van de OP, Frey?quote:
Ja, maar helaas is die weer eens weggelaten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komt Olga ook in het In Memoriam-blokje van de OP, Frey?
Tja, het is onbegrijpelijk, niet voor te stellen. 64 jaar, te jong om te sterven.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit... Ik wist niet eens dat ze ziek was, hoe vreselijk is dat dan. Ik zei nog een tijdje geleden "Haal in hemelsnaam gewoon Olga Madsen, Rogier Proper en het verdere oude schrijversteam terug"... Maar dit had ik nooit zien aankomen.
quote:Producent Reinout Oerlemans, die zijn televisiecarrière begon bij Goede tijden, slechte tijden, zei in een reactie op Madsen's overlijden: ''Een kleine grote vrouw is niet meer. Ik heb veel van Olga geleerd en veel aan haar te danken.
"Dat geldt voor een hele generatie aan acteurs. Ze stond als een leeuw voor ons in GTST, vakkundig, gedreven en zeer rechtdoorzee. We hadden nog plannen samen.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |