Dat wordt uitgerekt tot de zomer denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhaallijn rondom het dodelijke virus dat Meerdijk in zijn greep krijgt, rondom oud jaar. Lijkt me een heftige verhaallijn. Dit is dus de reden waarom ze dus Anton zijn praktijk geofferd hebben, zodat ze hiernaar toe kunnen werken
Allemaal miljonairs he! Lekker rentenieren..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef loezzzje het volgende:
Mensen daar verblijven ook echt eeuwen in de Rozenboom, waar halen ze het geld vandaan
Rozenboom lijkt me een chique hotel, zo'n ¤100 per nacht?
Dat zeggen wij dus ook altijd hier, geld trouwens ook voor andere soaps zoals bijv. ATWT.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hebben ze trouwens geen sloten op deuren in GTST.
dat je daar op letquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Op het smsje van Janine staat 17.11 en Edwin wil uitgaan, wie gaat er nou om 17.00 s middags stappen
Ja en je ziet nooit iemand werkenquote:Op donderdag 15 december 2011 07:00 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Allemaal miljonairs he! Lekker rentenieren..
Jawel, je ziet Laura, Rik, Jef, Lorena, Charlie en Nina wel werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja en je ziet nooit iemand werken
Esther, je hoeft er niet op te letten, het valt gewoon op.
Nou ja, ik kan me nog herinneren dat Anton en Ludo vorig seizoen gingen golfen. Rond seizoen 19 stond iedereen opeens in de fitnesshal van de Rozenboom en in seizoen 20 reageerde Ludo zijn frustratie over het feit dat Jack en Janine gingen trouwen af op zijn squashballetje.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Laura, Rik, Jef, Lorena, Charlie en Nina wel werken.
Bing en Lucas lopen alleen te feesten in Dansatoria.
Ik vind het vooral opvallend dat 1) De meeste mensen geen 'normale' baan hebben en vaak leidinggevend. 2) Bijna niemand sport (gek ook dat niemand op voetbal, tennis of hockey zit (om maar wat sporten te noemen die veel beoefend worden)), wel veel slechte dingen eten, maar toch in vorm blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Daar komt ook het grootste gedeelte van het familie Sanders fortuin vandaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef loezzzje het volgende:
Mensen daar verblijven ook echt eeuwen in de Rozenboom, waar halen ze het geld vandaan
Rozenboom lijkt me een chique hotel, zo'n ¤100 per nacht?
Ik heb een aantal seizoenen gemist. Kan iemand mij uitleggen waarom Jack is godsnaam met Janine zou willen trouwen??quote:Op donderdag 15 december 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me nog herinneren dat Anton en Ludo vorig seizoen gingen golfen. Rond seizoen 19 stond iedereen opeens in de fitnesshal van de Rozenboom en in seizoen 20 reageerde Ludo zijn frustratie over het feit dat Jack en Janine gingen trouwen af op zijn squashballetje.
In de eerste seizoenen gingen Jef en Simon nog wel eens joggen of tennissen, deed Mark aan zwemmen en zat Roos op volleybal. Maar in feite sporten de personages alleen als er een verhaallijn aan kan worden gehangen.
Bron: mediacourant.nlquote:GTST-moeder Olga Madsen (64) overleden
Tv-producente Olga Madsen, die aan de wieg stond van Goede Tijden Slechte Tijden, is overleden. De ‘moeder van de Nederlandse soap’ is 64 jaar geworden. Dat hebben intimi donderdag bevestigd. Madsen schreef jarenlang de scripts van GTST en is de ontdekker van Antonie Kamerling, die begin jaren negentig in de RTL 4-soap speelde. Later zette ze ook de soapseries Onderweg naar Morgen en Goudkust op poten. Die programma’s zijn inmiddels van het televisiescherm verdwenen.
Ze was toch seropositief verklaard rond 2000, 2001?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.
Ze kunnen nog niet eens de verhaallijnen van de afgelopen drie jaar onthouden, laat staan wie de moeder is van de soapquote:Op donderdag 15 december 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Vreemd dat er nog geen eens een In Memoriam op de GTST-site staat, zou wel moeten vind ik!
Ik hoorde het ook net. R.I.P.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: mediacourant.nl
R.I.P.
Zwarte dag voor de serie, ik verwacht vanavond wel een In Memoriam.
Wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: mediacourant.nl
R.I.P.
Zwarte dag voor de serie, ik verwacht vanavond wel een In Memoriam.
dat vond ik ook maar een beetje raar..."o hee, ik moet wat doen...let jij even op de zaak?" huh? voor privedingen?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:59 schreef loezzzje het volgende:
Charlie werkt volgens mij parttime, ze helpt 1 klant en dan gaat ze weer een halve dag de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |