quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, juist leuk![]()
Wie heeft The Voice of Meerdijk?
Toch vind ik die achterdochtigheid ook erg irritant worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Typisch Nina![]()
Altijd zeiken dat ze overal buiten gehouden word. En gebeurt dat een keer niet, verpest ze het
Die wordt tweede. Want op de eerste plaats staat...quote:
Boooeee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die wordt tweede. Want op de eerste plaats staat...
... Lucas Saunders![]()
![]()
Ludo heeft invloed gehad: hij betaalde Martijn Krabbé 1 euro als deze de uitslag zou saboteren zodat er een Sanders zou winnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
The Voice wordt vanaf volgend jaar vervangen door The Sound.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo heeft invloed gehad: hij betaalde Martijn Krabbé 1 euro als deze de uitslag zou saboteren zodat er een Sanders zou winnen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef loezzzje het volgende:
Joepie spoilers klinken goed
aflevering vanavond:Nee, ik erger me daar groen en geel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik ga me daar niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stem op mij
VBL Awards 2011! Stemronde #1
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 14 december 2011 01:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo kan nog beter Valentijn inschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick is inderdaad de schuldige.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef cleany het volgende:
Ik vind het maar een irritante verhaallijn. Ik heb een paar afleveringen gemist, maar Maxime is toch niet schuldig hieraan? Ik wist niet dat Ludo zo naief was...
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch vind ik die achterdochtigheid ook erg irritant worden.
Charlie die 1 keer het woord ''Danny'' laat vallen en gelijk lopen Noud en Bianca er dingen achter te zoeken.
En Maxime dramt ook altijd door. Hoewel Nina natuurlijk erg slecht kan liegen.
Dat was ook best irritant, ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maxime had vroeger anders vaak zat dat iedereen om haar heen dom was.
Klopt. Haar personage wordt bijna alleen maar gebruikt om zich te bemoeien met andermans liefdesleven.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.
Ja, ik zou gestoord worden als mijn moeder telkens zo liep door te drammen. Al bedoelt ze het goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Haar personage wordt bijna alleen maar gebruikt om zich te bemoeien met andermans liefdesleven.
Waaronder natuurlijk vooral die van Edwin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |