Kun je wel zeggen hoe een meisje het vind als je naar d'r tieten borsten kijkt?quote:
De klas ná de brugklas was bijna alles fapabelquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een hele mooie fapwaardige dag was voor mij met gym toen ik nog maagd en brugpieper was. Al die sma's gingen met hun kenserstrakke spandexbroekjes handstanden tegen elkaar doen met de benen gespreid. Emmers zijn gekomen.
Ja sommige vinden dat vervelend en voelen zich aangerand, andere genieten van de aandacht. Kans op seks neemt niet toe. (als je naar haar borsten staart)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:27 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen hoe een meisje het vind als je naar d'r tieten borsten kijkt?En als je haar tepel erdoorheen kan zien?
Of in ieder geval hoe vervelend ze het vindt
Ja nu je t zegt! Sommige meiden hadden van die doorschijnende zwemkleding aan, vond ik maar al te mooi tijdens de zwemlessen (al waren er maar een stuk of 5 zwemlessen in 1 bepaald blokquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
De klas ná de brugklas was bijna alles fapabel
heerlijke tijd
Hmm misschien maar laten voortaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja sommige vinden dat vervelend en voelen zich aangerand, andere genieten van de aandacht. Kans op seks neemt niet toe. (als je naar haar borsten staart)
Je moet gewoon der tiet vastpakken en beginnen te zuigen dat maakt chicks geilquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Hmm misschien maar laten voortaanVind het wel een leuk meisje maar komen elkaar wel tegen op de (studenten)sportvereniging en dan schijnt haar tepel vaak door
Thanks
Het klinkt nu nog ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
De dag was op zich goed verlopen... Eerste uur Engels en niemand zei het.. Toen hadden we zelfstandig werk uur en toen zeiden Marissa en Agnes het heel hard in de klas, iedereen moest lachenMaar ik had jullie adviezen opgevolgd en ik zei dat ik het deed om mijn mannelijkheid te laten zien. Toen gingen we verder met de les van meester Bert.
Bert is een goede meester.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
De dag was op zich goed verlopen... Eerste uur Engels en niemand zei het.. Toen hadden we zelfstandig werk uur en toen zeiden Marissa en Agnes het heel hard in de klas, iedereen moest lachenMaar ik had jullie adviezen opgevolgd en ik zei dat ik het deed om mijn mannelijkheid te laten zien. Toen gingen we verder met de les van meester Bert.
Kijk zo is het gisteren nog chanant, vandaag ben je een baas. Dankzij FOK!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
vertelquote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef DutchSpike het volgende:
Beter dan dat ie eruit floept, is bij mij gebeurt...Ze zaten wel allemaal te giechelen en te blozen.
Nou, we waren judo aan het doen, en toen lag ik dus op de grond en vul de rest zelf maar in...quote:
waat un miense hie hé...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Tism het volgende:
Mensen die hun Penis niet onder controlle hebben..
Mensen die hun penis niet de vrije loop laten gaanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Tism het volgende:
Mensen die hun Penis niet onder controlle hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |