ditquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef Dimens het volgende:
Tegen de tijd dat het kerst is, ben je haar allang vergeten. Ga dan ook niet met haar naar de Bioscoop dan, komt alleen maar ellende van. Dit soort puber meisjes moet je niet hebben.
Vanaf het eerste moment met haar was alles gewoon goed, gezellig, dikke lol, etc.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uhh, waarom wil je nog verder met zo iemand ze lijkt me een beetje... Ik zeg het woord maar niet.
Ik snap niet dat je nog door wil na zo'n actie. Het is nou niet dat je zegt een "lange relatie" geweest.
Hoe oud is TS?
Juist ja, puber meisjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment met haar was alles gewoon goed, gezellig, dikke lol, etc.
Daarna werd ze flink ziek, en ging alles moeilijker. Ben 21, heb nog nooit zo'n lange relatie gehad(duur 3 maand), misschien sneu, maar normaal ben ik het type daar helemaal niet voor. Zij is 16, leeftijdsverschil viel eigenlijk helemaal weg. Had het niet vermeld omdat ik geen zin heb in reacties van '16'.
Vond dat totaal niet stoer, tegengestelde juist, maar thanks voor je feedback.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Seam het volgende:
Ik zou haar opzoeken en pimpslappen. Alleen al vanwege die =3.
Wel veel respect dat je een 16 jarige gehosseld hebt, goed bezig. Zelf mag je je alleen wel wat vermannen en ouder gedragen.
beats mequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef remenic het volgende:
'Heeey =3 ja leuk. Naar de bios lijkt me tof, kan alleen pas in de kerstvakantie xD'.
Wat ik niet snap: Waarom typt dat kind een halve piemel in een sms bericht?
Hoogst waarschijnlijk heb je gelijk, maar zij was toch behoorlijk serieus naar mijn mening.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Juist ja, puber meisjes.![]()
Tevens is een relatie van 3 maanden ook niets, ook niet de moeite waard om daar nu nog aan te werken. Ga gewoon eens neuzen naar iets van 18 - 21, veel serieuzer en dan heb je de kans dat het niet na 3 maanden al voorbij is.
Nee, dat is ze niet. Alleen die sms al, wut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk heb je gelijk, maar zij was toch behoorlijk serieus naar mijn mening.
Juist, ik gokte een stuk jonger.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment met haar was alles gewoon goed, gezellig, dikke lol, etc.
Daarna werd ze flink ziek, en ging alles moeilijker. Ben 21, heb nog nooit zo'n lange relatie gehad(duur 3 maand), misschien sneu, maar normaal ben ik het type daar helemaal niet voor. Zij is 16, leeftijdsverschil viel eigenlijk helemaal weg. Had het niet vermeld omdat ik geen zin heb in reacties van '16'.
Okequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Juist, ik gokte een stuk jonger.
Nou, in dat geval kan je het wel aan, ga door met de volgende 14 jarige. succes.
Moeite met rekenen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Dus toen dat meisje 1 was, was TS 6 jaar?
Het zijn toch dikke billen en een smalle rug? =3quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef remenic het volgende:
'Heeey =3 ja leuk. Naar de bios lijkt me tof, kan alleen pas in de kerstvakantie xD'.
Wat ik niet snap: Waarom typt dat kind een halve piemel in een sms bericht?
Kinderen datenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Summertje010 het volgende:
wat heeft een kind van 16 voor druk leven dat ze alleen in de kerstvakantie pas kan, of mag ze savonds niet buiten
En dan dumpt ze je zonder reden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk heb je gelijk, maar zij was toch behoorlijk serieus naar mijn mening.
juist geen druk leven, ze heeft de ziekte van pfeiffer waardoor ze amper wat kan, dus als ze iets kan druk met school, etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Summertje010 het volgende:
wat heeft een kind van 16 voor druk leven dat ze alleen in de kerstvakantie pas kan, of mag ze savonds niet buiten
Ja je hebt waarschijnlijk gelijk, maar heb nu eenmaal zelf voorgesteld, beetje zwak als ik terugkrabbel vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
Serieus en simpel advies, geleerd uit eigen ervaring: een ex is niet voor niets een ex, en moet je dus vooral een ex laten
Opnieuw beginnen met een ex lijkt de eerste paar dagen / weken heel verleidelijk en wenselijk, maar na een paar maanden is die wens er meestal niet meer en heb je jezelf een hoop trammelant bespaard
weet het zelf ook niet, maar dat komt niet omdat ze 16 jaar is, misschien ben ik wel retarded xDquote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef Summertje010 het volgende:
ik snap toch niet waarom je je aan het lijntje laat houden door een 16jarige.
Alsof wij niet doorhebben hoe oud ben bent (of eigenlijk, hoe oud je doet).quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Alsof >>>wij<<< niet doorhebben hoe oud ben bent (of eigenlijk, hoe oud je doet).
Let vooral op dat ze je nu niet aan het lijntje gaat houden. Dat zij de vriendschap krijgt die ze wilt terwijl jij steeds in de waan wordt gelaten dat het meer zou kunnen worden zonder dat het dat wordt. Zeker op haar leeftijd, omdat ze dan jong is en er dus niet altijd / snel sprake is van seks, kan dat heel lang duren.....quote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Vandaag ben ik met haar naar de bios gegaan, was gezellig, het was gewoon als vanouds gezellig, afscheid was moeilijk.
Het ging best goed al met al en we waren het er samen over eens dat er een vervolg moest komen.Dus ben blij, al is het nog niet helemaal aan weer.
Je hebt gelijk, ik zal er opletten, maar heb op dit moment het idee dat ze meer wil dan vriendschap, al kan ik het best mis hebben natuurlijk. Bedankt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Let vooral op dat ze je nu niet aan het lijntje gaat houden. Dat zij de vriendschap krijgt die ze wilt terwijl jij steeds in de waan wordt gelaten dat het meer zou kunnen worden zonder dat het dat wordt. Zeker op haar leeftijd, omdat ze dan jong is en er dus niet altijd / snel sprake is van seks, kan dat heel lang duren.....
Jij die haar de tijd en ruimte wilt geven, zij die het zo allemaal wel prima vind.
Zorg dat je die duidelijkheid hebt voor je jezelf er in verloren hebt en je al in een relatie waant zonder dat zij dat ook doetquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:14 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal er opletten, maar heb op dit moment het idee dat ze meer wil dan vriendschap, al kan ik het best mis hebben natuurlijk. Bedankt.
Vind jij het cute?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry, maar het blijft zo lachwekkend, mensen van 16 die zeggen dat ze van iemand houden![]()
![]()
Op hun manier doen ze dat ook, net als dat ze naar als hun FB vriendjes LU NTB WJNMK <3 sturen, cute gewoon![]()
Maar als je er vervolgens uitgekickt wordt omdat ze anders haar soap mist, dan weet je weer waarom 16-jarigen niks snappen van die woorden.
Dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry, maar het blijft zo lachwekkend, mensen van 16 die zeggen dat ze van iemand houden![]()
![]()
Op hun manier doen ze dat ook, net als dat ze naar als hun FB vriendjes LU NTB WJNMK <3 sturen, cute gewoon![]()
Maar als je er vervolgens uitgekickt wordt omdat ze anders haar soap mist, dan weet je weer waarom 16-jarigen niks snappen van die woorden.
De enige tip: Laten voor wat het is. Zelf niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Nadat onze derde date gecanceld werd door de ouders.
Kreeg TS een sms, 'we moeten praten'.
Kreeg de reden waarom ze bij me weg ging te horen.
Haar ouders.
Van haar vader mag het absoluut niet.
En van haar moeder mag het bijna niet, ik mocht wel met haar gaan praten.
En dat ex donders veel van TS houdt maar niet kan en niet wil kiezen tussen TS of haar ouders.
Wat logisch is natuurlijk.
Wat ik betreur is dat ze er nu pas mee komt, maar beter laat dan nooit.
Al voel ik me compleet machteloos en buitenspel gezet door de ouders.
Toch fijn om te weten hoe het zit.
Tips/advies/wonders voor dit probleem zijn meer dan welkom.
Klinkt altijd makkelijk als het je niet persoonlijk treft maar voor sommigen,die voor het eerst verliefd zijn geworden of het echt met iemand zien zitten,is het altijd moeilijk om verder te gaan als het misloopt omdat ze nog steeds in die 'roes'van de relatie zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef leeell het volgende:
[..]
dit
ditchen en doorlopen ts, ditchen en doorlopen
Geweldig, was een optie als ik haar daar niet heel erg verdrietig mee maakte.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:46 schreef Aneurism het volgende:
Ouders uitmoorden en dame in een kelder als lustslaaf houden.
Want? Je hebt geen kelder?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Geweldig, was een optie als ik haar daar niet heel erg verdrietig mee maakte.
Alleen dat kelder idee is niet zo geweldig...
Oh er was ook serieus gereageerd in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:13 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Nadat onze derde date gecanceld werd door de ouders.
Kreeg TS een sms, 'we moeten praten'.
Kreeg de reden waarom ze bij me weg ging te horen.
Haar ouders.
Van haar vader mag het absoluut niet.
En van haar moeder mag het bijna niet, ik mocht wel met haar gaan praten.
En dat ex donders veel van TS houdt maar niet kan en niet wil kiezen tussen TS of haar ouders.
Wat logisch is natuurlijk.
Wat ik betreur is dat ze er nu pas mee komt, maar beter laat dan nooit.
Al voel ik me compleet machteloos en buitenspel gezet door de ouders.
Toch fijn om te weten hoe het zit.
Tips/advies/wonders voor dit probleem zijn meer dan welkom.
Dat ik geen kelder heb, is 1 van de redenen waarom dat niet geweldig is, neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:58 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Oh er was ook serieus gereageerd in dit topic![]()
Denk niet dat je er veel aan kúnt doen trouwens. Zij is een stuk jonger, ze heeft ook weinig te kiezen of ze moet op die leeftijd het huis al uit gaan. Lijkt me ook niet reeel.
Waarom mogen ze jou niet, weet je dat? Gezien het leeftijdsverschil of iets anders of is het voor jou onbegrijpelijk? Is er de mogelijkheid tot een gesprek met de ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |