abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105541619
Ex had me gedumpt paar weekjes geleden, ze wist niet waarom, weet niet wat ze nou wil(naast vriendschap), ze wou vriendschap, had ik afgewezen, daarna nam ik afscheid, tijdens dat afscheid had ik sterk het idee dat ze helemaal geen afscheid wou nemen.
Kwam vooral omdat ze zei dat ze helemaal panisch ging worden.
Nadat ik afscheid nam, zat ik constant te twijfelen over wat ze nou precies wou en hoopte dat het misschien allemaal toch nog goed komt.

Dacht slim te zijn, vroeg haar mee uit, ze zegt nee, tadaa dan weet ik dat ze me niet meer wil.
Nou mooi niet dus, ze zei na 4 dagen denktijd:
'Heeey =3 ja leuk. Naar de bios lijkt me tof, kan alleen pas in de kerstvakantie xD'.
.... 8)7 :?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind haar geweldig en ik mis haar constant. En stiekem was ik best een beetje boel blij met dat sms'je. Nu negeert ze me alleen weer voor een paar dagen.. , weet echt niet wat er in haar speelt. Het is ook niet alsof ik zeur, want we hebben amper elkaar gesproken behalve op 3 sms'jes na :')
Maar ze wil wel uit en ze weet dat ik vriendschap weiger. Wat moet ik hier nu allemaal van denken? :?

Erover praten is duidelijk geen optie, want dat haat ze en kan ze niet om de 1 of andere reden.
pi_105541712
Mja, ik zou niet naar de bios gaan met haar. Denk dat ze t moeilijk vind je los te laten, maar ze laat je op een gegeven moment waarschijnlijk weer in de steek. Move on ;-)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_105541743
Uhh, waarom wil je nog verder met zo iemand ze lijkt me een beetje... Ik zeg het woord maar niet.
Ik snap niet dat je nog door wil na zo'n actie. Het is nou niet dat je zegt een "lange relatie" geweest.

Hoe oud is TS?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_105541853
Tegen de tijd dat het kerst is, ben je haar allang vergeten. Ga dan ook niet met haar naar de Bioscoop dan, komt alleen maar ellende van. Dit soort puber meisjes moet je niet hebben.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:39:46 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105541899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:38 schreef Dimens het volgende:
Tegen de tijd dat het kerst is, ben je haar allang vergeten. Ga dan ook niet met haar naar de Bioscoop dan, komt alleen maar ellende van. Dit soort puber meisjes moet je niet hebben.
dit

ditchen en doorlopen ts, ditchen en doorlopen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_105541916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uhh, waarom wil je nog verder met zo iemand ze lijkt me een beetje... Ik zeg het woord maar niet.
Ik snap niet dat je nog door wil na zo'n actie. Het is nou niet dat je zegt een "lange relatie" geweest.

Hoe oud is TS?
Vanaf het eerste moment met haar was alles gewoon goed, gezellig, dikke lol, etc.
Daarna werd ze flink ziek, en ging alles moeilijker. Ben 21, heb nog nooit zo'n lange relatie gehad(duur 3 maand), misschien sneu, maar normaal ben ik het type daar helemaal niet voor. Zij is 16, leeftijdsverschil viel eigenlijk helemaal weg. Had het niet vermeld omdat ik geen zin heb in reacties van '16 :')'.
pi_105541987
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef zarGon het volgende:
:').
:)
pi_105541998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

Vanaf het eerste moment met haar was alles gewoon goed, gezellig, dikke lol, etc.
Daarna werd ze flink ziek, en ging alles moeilijker. Ben 21, heb nog nooit zo'n lange relatie gehad(duur 3 maand), misschien sneu, maar normaal ben ik het type daar helemaal niet voor. Zij is 16, leeftijdsverschil viel eigenlijk helemaal weg. Had het niet vermeld omdat ik geen zin heb in reacties van '16 :')'.
Juist ja, puber meisjes. :')
Tevens is een relatie van 3 maanden ook niets, ook niet de moeite waard om daar nu nog aan te werken. Ga gewoon eens neuzen naar iets van 18 - 21, veel serieuzer en dan heb je de kans dat het niet na 3 maanden al voorbij is.
pi_105542035
Ik zou haar opzoeken en pimpslappen. Alleen al vanwege die =3.
Wel veel respect dat je een 16 jarige gehosseld hebt, goed bezig. Zelf mag je je alleen wel wat vermannen en ouder gedragen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105542054
'Heeey =3 ja leuk. Naar de bios lijkt me tof, kan alleen pas in de kerstvakantie xD'.

Wat ik niet snap: Waarom typt dat kind een halve piemel in een sms bericht?
pi_105542069
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Seam het volgende:
Ik zou haar opzoeken en pimpslappen. Alleen al vanwege die =3.
Wel veel respect dat je een 16 jarige gehosseld hebt, goed bezig. Zelf mag je je alleen wel wat vermannen en ouder gedragen.
Vond dat totaal niet stoer, tegengestelde juist, maar thanks voor je feedback.
pi_105542081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef remenic het volgende:

beats me _O-
pi_105542102
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef Dimens het volgende:

[..]

Juist ja, puber meisjes. :')
Tevens is een relatie van 3 maanden ook niets, ook niet de moeite waard om daar nu nog aan te werken. Ga gewoon eens neuzen naar iets van 18 - 21, veel serieuzer en dan heb je de kans dat het niet na 3 maanden al voorbij is.
Hoogst waarschijnlijk heb je gelijk, maar zij was toch behoorlijk serieus naar mijn mening.
pi_105542166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

Hoogst waarschijnlijk heb je gelijk, maar zij was toch behoorlijk serieus naar mijn mening.
Nee, dat is ze niet. Alleen die sms al, wut? :')
pi_105542325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

Juist, ik gokte een stuk jonger.
Nou, in dat geval kan je het wel aan, ga door met de volgende 14 jarige. succes.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_105542673
Dus toen dat meisje 1 was, was TS 6 jaar?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_105543223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Juist, ik gokte een stuk jonger.
Nou, in dat geval kan je het wel aan, ga door met de volgende 14 jarige. succes.
Oke :')
pi_105543230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Dus toen dat meisje 1 was, was TS 6 jaar?
Moeite met rekenen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:44:06 #19
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105544019
Ga op zoek naar een vrouw van je eigen leeftijd en je zut dit soort gezeik niet hebben
Heaven is a place on earth with you
pi_105544391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

Moeite met rekenen?
Nee.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_105544595
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef remenic het volgende:

Het zijn toch dikke billen en een smalle rug? =3
pi_105582253
wat heeft een kind van 16 voor druk leven dat ze alleen in de kerstvakantie pas kan, of mag ze savonds niet buiten
pi_105583199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Summertje010 het volgende:
wat heeft een kind van 16 voor druk leven dat ze alleen in de kerstvakantie pas kan, of mag ze savonds niet buiten
Kinderen daten :')
Heaven is a place on earth with you
pi_105583410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

En dan dumpt ze je zonder reden?
Ik zou niet met d'r naar de bios gaan. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:57:24 #25
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_105583419
Serieus en simpel advies, geleerd uit eigen ervaring: een ex is niet voor niets een ex, en moet je dus vooral een ex laten :{

Opnieuw beginnen met een ex lijkt de eerste paar dagen / weken heel verleidelijk en wenselijk, maar na een paar maanden is die wens er meestal niet meer en heb je jezelf een hoop trammelant bespaard :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')