hmm hoofddoek. Moslima? echte nederlandse jongeren zullen denk ik niet snel met zo iemand gezien worden, en gezien de situatie zullen het wel fijne Marokkanen ofzo geweest zijn.quote:Volgens de politie moeten er mensen zijn geweest die de drie jongens met petje en een meisje met lichtblauwe hoofddoek hebben gezien.
Je bent geen echte Nederlander als je met moslima's omgaat met een hoofddoek?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef MrDrako het volgende:
[..]
hmm hoofddoek. Moslima? echte nederlandse jongeren zullen denk ik niet snel met zo iemand gezien worden, en gezien de situatie zullen het wel fijne Marokkanen ofzo geweest zijn.
Echte Nederlandse jongeren doen zulke dingen ook niet, veel te Arisch daarvoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef MrDrako het volgende:
hmm hoofddoek. Moslima? echte nederlandse jongeren zullen denk ik niet snel met zo iemand gezien worden, en gezien de situatie zullen het wel fijne Marokkanen ofzo geweest zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent geen echte Nederlander als je met moslima's omgaat met een hoofddoek?
Als iemand het alleen doet is het nog steeds zielig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Een 17-jarig meisje met z'n 4'en, zielig ben je dan.
Toch wel benieuwd of het Nederlanders waren of marokkanen/turken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als iemand het alleen doet is het nog steeds zielig.
meh , dat hoeven we ons tegenwoordig niet meer af te vragen eigenlijk en dat er blijkbaar een meisje met een hoofddoek bij was maakt het wel duidelijk, soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd of het Nederlanders waren of marokkanen/turken.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:32 schreef Speciman. het volgende:
Poll: doodstraf ja of nee
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat is hier politiek correct aan ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef bubalus het volgende:
[..]
meh , dat hoeven we ons tegenwoordig niet meer af te vragen eigenlijk en dat er blijkbaar een meisje met een hoofddoek bij was maakt het wel duidelijk, soort zoekt soort.
edit
Het signalement van de daders: alle jongens droegen een zwarte jas met bont langs de rand van de muts; zij droegen alle drie een zwart petje met een zilverkleurig Nike logo; waarschijnlijk hebben ze alle drie kort haar; de jongens zijn ongeveer 1,75 meter lang. Ze hebben een licht getinte huidskleur. De leeftijd van het viertal is tussen de 16 en 18 jaar. Een van de jongens droeg kruiselings een klein tasje. Een van de jongens had een spijkerbroek aan en de andere een trainingsbroek. Het meisje dat er bij was, droeg een lichtblauwe hoofddoek met wit erin. Haar gezicht was goed zichtbaar.
http://uden.kliknieuws.nl(...)bewusteloos-geschopt
duidelijk dus, brabands dagblad probeert alleen maar politiek correct te doen ...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent geen echte Nederlander als je met moslima's omgaat met een hoofddoek?
Er wordt een topic op fok voor geopend, én er zijn meer dan 7 posts in dat topic. Dan hoef je je inderdaad niet meer af te vragen of het om allochtonen gaat, want die aandacht krijgt autochtoon geweld niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef bubalus het volgende:
[..]
meh , dat hoeven we ons tegenwoordig niet meer af te vragen eigenlijk en dat er blijkbaar een meisje met een hoofddoek bij was maakt het wel duidelijk, soort zoekt soort.
Onzin. Zie alle volgespamde topics over Uruzgan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er wordt een topic op fok voor geopend, én er zijn meer dan 7 posts in dat topic. Dan hoef je je inderdaad niet meer af te vragen of het om allochtonen gaat, want die aandacht krijgt autochtoon geweld niet.
Schietpartij winkelcentrum Almelo #3quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er wordt een topic op fok voor geopend, én er zijn meer dan 7 posts in dat topic. Dan hoef je je inderdaad niet meer af te vragen of het om allochtonen gaat, want die aandacht krijgt autochtoon geweld niet.
Autochtoon straatgeweld bedoel ik, dit soort geweld tegen willekeurige voorbijgangers uit een rijke Nederlandse traditie wat dat betreft. Even uit verveling iemand in elkaar schoppen. Of potenrammen als het specifieker moet. Of homo's wegpesten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Schietpartij winkelcentrum Almelo #3
Wat is dit nou weer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef Marlan het volgende:
Hier moet wat meer achter zitten..
Wat ik denk dat er gebeurd.. Het slachtoffer had lopen ketsen met het vriendje van de hoofddoek. Hoofddoek kwam er achter en gebruikte 3 zwakbegaafde neven om haar een lesje te leren.
ik denk dat de politie dan een wat duidelijkere omschrijving had van op zijn minst 1 van de dadersquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef Marlan het volgende:
Hier moet wat meer achter zitten..
Wat ik denk dat er gebeurd.. Het slachtoffer had lopen ketsen met het vriendje van de hoofddoek. Hoofddoek kwam er achter en gebruikte 3 zwakbegaafde neven om haar een lesje te leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |