Nog nooit een virus gehad, 3 jaar al de zelfde Windows installatie.quote:
En zonder virusscanner, want die heb je toch niet nodig zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:15 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nog nooit een virus gehad, 3 jaar al de zelfde Windows installatie.
Dat dan weer wel, AVG natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
En zonder virusscanner, want die heb je toch niet nodig zeker?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef robin007bond het volgende:
Updaten is het zeker waard, al is het alleen om de verbeterde beveiliging en het sneller laden van websites.
Helemaal geen zin om de nieuwe verneukte Firefox te nemen, heel dat layout is verkloot.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Crazy Harry het volgende:
Dat valt dan weer mee.
Maar je software up-to-date houden is zeker zo belangrijk als een virusscanner...
De layout is echt een verbetering, desnoods pas je het aan naar je wensen, want dat kan prima.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:24 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
[..]
Helemaal geen zin om de nieuwe verneukte Firefox te nemen, heel dat layout is verkloot.
Ja. Een compleet drama. Het vreet geheugen, niet normaal. Te wijten aan slecht memory management. Ze laden code in het geheugen, dit maakt de browser iets sneller, maar heeft als irritant bij-effect dat het geheugen langzaam maar zeker wegsmelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe zit dat nou met dat geheigengebruik van firefox? Is dat nog steeds zo enorm?
Op mijn computer is het gewoon snel, nergens last van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe zit dat nou met dat geheigengebruik van firefox? Is dat nog steeds zo enorm?
TS kan je mij een versie van je browser opsturen? Serieus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:26 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Op mijn computer is het gewoon snel, nergens last van.
Ja hoor, wacht je krijgt een DM/PM.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
TS kan je mij een versie van je browser opsturen? Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Vluchtdeur op 13-12-2011 18:53:05 ]Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Lijkt me toch dat je moet opwaarderen naar FIrefox 8.0.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
Beste Mensen,
Ik ben trouwe gebruiker van Firefox 3.6 maar dat klote ding loopt te hoerenneuken over dat er ene versie 8 is en dat ik kan upgrade'n. Flikker toch op, als ik dat niet wil dan wil ik dat niet, en dan moet dat hoerending me er ook niet mee lastig vallen.
Klacht lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |