Nou, ik riskeer mijn nek nu.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik sla een deel over. Fix maar even Lutje of Pheentje.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gewoon even melden dat je ... besteld had en ... hebt gekregen. Ik denk dat ze je dan die postkaart ook nog wel extra opsturen. Verder kunnen ze voor zichzelf uitzoeken wat er mis is gegaan.
Wordt het zo dringen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
Oh my___! Zaterdag start de kaartverkoop voor een carnavalsfeest hier in de buurt al. Zaterdag!
Nou haal die slaapzak maar van zolder, dat wordt bivakkeren voor de VVV!
Jup, de hele omgeving loopt uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt het zo dringen?
Groetjes, Stupid.
Feesttent, een heleboel bij elkaar, Vudel heet het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar koop je kaarten voor, een feesttent? Of kom je een paar straten niet in als je geen kaarten hebt en is het een soort ID waarop een foto staat met jou in feestkleding?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
@TT inderdaad als het hardlopen zich nog steeds verder gaat ontwikkelen ga ik Rio 2016 wel halen
Netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
O jee dadelijk heeft iedereen de postanale depressie te pakken..
Maar goed. Ik heb dus gemaild over die foute levering en heb al antwoord. Ik krijg alsnog de kaart kosteloos toegestuurd en mag de verkeerde kaart houden..
Mooi Bos!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed. Ik heb dus gemaild over die foute levering en heb al antwoord. Ik krijg alsnog de kaart kosteloos toegestuurd en mag de verkeerde kaart houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |