abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105547213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef AndreaW het volgende:

[..]

Ik denk dat het idd racistisch is, maar er moet dan wel een kronkel wel in zijn hooft zitten om tot zo een daad te komen. Ik ben bepaalde mensen van een bepaald geloof ook wel zat maar ik ga niet lopen moorden.
Ja, natuurlijk was hij ziek in zijn hoofd. Jammer dat zulke mensen zichzelf niet gewoon van het leven beroven en andere mensen er verder buiten laten.
pi_105547375
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:57 schreef Notizie- het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk was hij ziek in zijn hoofd. Jammer dat zulke mensen zichzelf niet gewoon van het leven beroven en andere mensen er verder buiten laten.
Dat is wat ik probeer te zeggen, maar wat ik niet snap is komt dit zomaar uit het niets heeft niemand anders iets gemerkt van zijn geestelijke nood? Ik ga het maar niet hebben over Breivik die was zo gestoord iemand moet toch iets gemerkt hebben .. Maar even een tussennoot... Ik ben bepaalde gedragingen van mensen ook zat, en ik mag dat zeggen maar ik zal er nooit voor moorden ik snap het verschil niet zo goed .. wat is er mis met een discussie ?
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_105548724
Al zijn slachtoffers waren Senegaleze moslims. Dit kan weer toegevoegd worden aan de lange lijst van terroristische aanslagen van extreemrechts, ja en dan krijg je idd zulke resultaten van Europol:

Less Than 1% of Terrorist Attacks by Muslims
http://www.loonwatch.com/(...)-attacks-by-muslims/
pi_105553598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef Brussel het volgende:
Al zijn slachtoffers waren Senegaleze moslims. Dit kan weer toegevoegd worden aan de lange lijst van terroristische aanslagen van extreemrechts, ja en dan krijg je idd zulke resultaten van Europol:

Ik heb je link gelezen, ik snap het wel maar ik kan me er niet in vinden. Als ik zo ga denken dan ben ik verkeerd bezig .. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik tegen een grens ga aanlopen .. Gelukkig heb ik gezond verstand. En probeer het op een discussie te laten aanlopen:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:23:31 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105555697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef Brussel het volgende:

Ik denk dat hun geloof vrij irrelevant was in deze.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105560966
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik denk dat hun geloof vrij irrelevant was in deze.
Denk ik ook. Bij die mensen zal het puur om huidskleur gegaan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')