abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105539907

AND IMPLODING ...
pi_105540369

† In Memoriam † dinsdag 13 december 2011 @ 17:10:23 #3
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105540891

[ Bericht 20% gewijzigd door 3-voud op 13-12-2011 17:17:24 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:15:55 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105541098
JA, het is jullie gelukt, de macht is verworpen. De occupy actie is geslaagd.

Oh nee wacht...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_105541109

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 17:17:34 ]
pi_105541411
pi_105541535
quote:
pi_105541632

Vieze kut hond, ga gewoon werken. Teef. :r
pi_105541921
a.s. zaterdag: Grote Lawaaidemonstratie in Amsterdam!!

Occupy groeit online nu sneller dan ooit.
De bezetting gaat door.
Tijd om dit duidelijk te maken!

Zaterdag 17 december is er een lawaai demonstratie op het beursplein
Kom ook en neem van alles mee wat herrie kan maken. Laat weten dat we er zijn!

bron: http://www.occupyamsterdam.nl/
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:51:42 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105542240
Ah, zeg het met plaatjes.
The truth was in here.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:09:47 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105542822
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2011 @ 21:30:15 #12
341203 3-voud
pi_105552414
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Bastard het volgende:
Ah, zeg het met plaatjes.
Summers-style. Grappig dat je er nu pas over begint...
pi_105552787

[ Bericht 100% gewijzigd door zyntex op 13-12-2011 21:37:44 ]
pi_105552846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:15 schreef MikeyMo het volgende:
JA, het is jullie gelukt, de macht is verworpen. De occupy actie is geslaagd.

Oh nee wacht...
Nee wacht jij maar als je ooit in een bepaalde situatie verkeer die je niet zonder andere kan oplossen. Niet dat ik dat hoop hoor. Sommige hebben veelste veel geluk in het leven... die denken dat bij andere ook alles komt aanwaaien.
pi_105553091
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef zyntex het volgende:

[..]

Nee wacht jij maar als je ooit in een bepaalde situatie verkeer die je niet zonder andere kan oplossen. Niet dat ik dat hoop hoor. Sommige hebben veelste veel geluk in het leven... die denken dat bij andere ook alles komt aanwaaien.
Hoe bedoel je? Hoe kan iemand nu 'veel te veel' geluk hebben in het leven? Je weet toch niet hoe hard iemand ervoor gewerkt heeft? En hoe zie je de functie van Occupy hierin?
pi_105553682
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Hoe kan iemand nu 'veel te veel' geluk hebben in het leven? Je weet toch niet hoe hard iemand ervoor gewerkt heeft? En hoe zie je de functie van Occupy hierin?
Ik voel me aangesproken als iemand sarcastisch doet over de Occupy beweging. Ookal ben zelf geen diehard occupyer maar ik ben wel een aantal x op het malieveld geweest. Ik vind dat deze beweging wél nu al geslaagd is.
pi_105554130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef zyntex het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken als iemand sarcastisch doet over de Occupy beweging. Ookal ben zelf geen diehard occupyer maar ik ben wel een aantal x op het malieveld geweest. Ik vind dat deze beweging wél nu al geslaagd is.
Ik ben ook een aantal keer bij Occupy-Amsterdam geweest en ik denk er iets anders over dan jij.
Geeft niks verder.
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2011 @ 22:02:00 #18
341203 3-voud
pi_105554264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef zyntex het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. Maar zomaar aannemen dat mensen die niks zien in die occupy kermis, een stelletje verwende niksnutters zijn die alles aangeleverd krijgen is wel de zuurste vorm van zeiken.
pi_105557766
Brandpunt: Het geheime bankiersgenootschap
quote:
Wat hebben de premier van Italië, de president van de Europese Centrale bank en de premier van Griekenland met elkaar gemeen? Ze hebben allemaal banden met Goldman Sachs, een van de machtigste banken ter wereld. In de week dat de Europese leiders uit alle macht proberen de Eurocrisis op te lossen, spreekt Sven Kockelmann met Marc Roche, financieel onderzoeksjournalist van de Franse krant Le Monde. Tevens auteur van het bekroonde boek 'La Banque, hoe Goldman Sachs de wereld leidt'. Roche doet uit de doeken hoe Goldman Sachs de Grieken hielp met het bedriegen van Europa en daaraan veel geld verdiende. Een bank die doelbewust zijn invloed achter de schermen te gelde maakt.
pi_105562229
quote:
Interessant. Morgen ff kijken :)
  woensdag 14 december 2011 @ 08:45:02 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105565663
quote:
Vanavond maar even checken met uitzending gemist!
En in om BNW termen te blijven.. ik ben benieuwd of deze mannen volgend jaar nog leven of wellicht een bijzonder eenzijdig ongeval gekregen hebben. ;)
The truth was in here.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:12:29 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105566048
Nou sorry hoor, maar Occupy heeft hier in Nederland nog he-le-maal niets bereikt... Hoe kan iets nou geslaagd zijn als er niets is bereikt.

Zelfs de Occupy propaganda is ingestort. Enkele weken gelden barstte het nog uit zijn voegen en moesten het Museumplein maar geoccupied worden. Nu hoor je er amper meer wat over anders dan debiele filmpjes die uitlekken omdat het gros van de occupiers toch die geflipte kraakpandbewoners zijn.

Denken dat de wereld verandert omdat 3 leipos op het dorpsplein in Schubbekutterveen in een tentje liggen te overwinteren :')
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 14 december 2011 @ 09:19:53 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105566173
Twee man in een tentje. De derde is er met de kas vandoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105566666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef zyntex het volgende:

[..]

Al die Occupiers zijn natuurlijk allemaal mensen met pech. Niet iedereen heeft geluk hoor, er zijn ook zat mensen die gewoon hard werken en zo succesvol worden of in ieder geval prettig kunnen leven. Dat de klaplopers in hun tent die mensen voor loonslaaf uitmaken vind ik dan weer erger. Ik bedoel, ga aan het werk.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
Nou sorry hoor, maar Occupy heeft hier in Nederland nog he-le-maal niets bereikt... Hoe kan iets nou geslaagd zijn als er niets is bereikt.

Zelfs de Occupy propaganda is ingestort. Enkele weken gelden barstte het nog uit zijn voegen en moesten het Museumplein maar geoccupied worden. Nu hoor je er amper meer wat over anders dan debiele filmpjes die uitlekken omdat het gros van de occupiers toch die geflipte kraakpandbewoners zijn.

Denken dat de wereld verandert omdat 3 leipos op het dorpsplein in Schubbekutterveen in een tentje liggen te overwinteren :')
Dit dus.... Occupy heeft alleen voor vertier gezorgd voor 'de tegenpartij'. Onderling liggen matten en ruzie maken over een potje pindakaas. Geld uit de kas jatten _O-
  Admin woensdag 14 december 2011 @ 09:52:15 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_105566876
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:19 schreef Copycat het volgende:
Twee man in een tentje. De derde is er met de kas vandoor.
Dat is wel in Dordrecht hè!!!

Nieuws uit Dordrecht: OCCUPY Dordrecht niet gelukkig in het nieuws

quote:
13 december 2011, 14:51
DORDRECHT – De protestbeweging OCCUPY voor het Stadskantoor Dordrecht - die 5 november begon - is plotseling landelijk nieuws geworden.

Het verhaal dat de penningmeester Michael met de kas is vertrokken en onbereikbaar is, heeft na een landelijk AD verhaal veel andere nieuwszenders en kranten gehaald.

De Occupy beweging voelt zich hierdoor overvallen en vindt dat er niet echt gecontroleerd is op de feiten. Bibelot heeft ook een verklaring uitgegeven om duidelijk te maken, dat de penningmeester niet bij het popodium hoort aan de Wijnstraat: ,,We hebben echter geen Michael in ons vrijwilligersbestand dus volgens mij is er sprake van een misverstand, aldus Lara Geense vrijwilligerscoordinator Bibelot.”

Occupy reageert daarop via Idordt: ,,Dat klopt Lara er is inderdaad sprake van een misverstand. Bibelot moet Pop Centrale zijn denk ik en ik zal vragen of dit zo snel mogelijk aangepast kan worden.
Daarnaast is dit artikel puur speculatie van de dagelijkse courant. De feiten staan in de notulen. Het is een beetje jammer dat iDordt dit artikel zomaar overneemt zonder een en ander te verifiëren.”

Elseevier constateert nu:

De beweging lijkt op zijn einde te lopen, nu steeds meer steden besluiten in te grijpen. Ook in Amsterdam moesten de Occupy'ers vertrekken.

Occupy stelt 99 procent van de bevolking te vertegenwoordigen, maar de betogingen trekken vooral links-anarchistische en anti-globalistische types.

Aldus Elseevier.

Voor het Stadskantoor in Dordrecht staan naast één hoofdtent, waar ook een verwarming staat, een aantal slaaptentjes. Bezoekers worden vriendelijk ontvangen en op allerlei bord staat geschreven hoe de dienstregelingen zijn. Dat geldt ook voor samen eten.

De actievoerders vinden dat hun strijd tegen het kapitalisme nog niet voorbij is en zij voelen zich in Dordrecht nog steeds gedoogd. In de locale politiek is wel gevraagd hoe lang het tentenkamp nog blijft staan voor de deur, maar daarover zijn geen beslissingen genomen.

Occupy Dordt hoopt in elk geval dit weekeinde de penningmeester te spreken.
http://www.dordrecht.net/(...)g-in-het-nieuws.html
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')