Nee, maar ik vind dat soort gesprekken gewoon eng. Hte is onzin, want ik heb al jaren een vast contract en ik heb gisteren nog allerlei complimenten gekregen over opdrachten van de directie. Maar het is een soort examenvrees.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom? Heb je gefaald?.
Bij ons in de zorg krijg je toch geen salarisverhoging, want vaste schalen. Dus daarvoor hoef ik me neit op te pompen.
Inkijk!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat soort gesprekken gewoon eng. Hte is onzin, want ik heb al jaren een vast contract en ik heb gisteren nog allerlei complimenten gekregen over opdrachten van de directie. Maar het is een soort examenvrees.
Mijn baas is homoquote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inkijk!
Zo doe ik het ook altijd. Dat werkt.
Dat heb je goed geregeld chef!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je
Best wel fijn contract, men is verplicht mij een verhoging te geven elk jaar, van tenminste dezelfde hoogte als het minimum dat hoorde bij mijn laatste beoordeling bij de ING, tot ik op mijn doelsalaris (~4200 bruto) zit.
Soort van wel. Mijn toenmalige manager (chef..) heeft mij toen een extra goede beoordeling gegeven zodat ik nog voor de overstap een schaal omhoog ging. Iets wat eigenlijk voor het jaar erna was geplant. Maar we vermoedden toen allebei dat als het niet toen gebeurde, dat er nog wel wat jaren overheen gingenquote:
Ik heb niet echt een goed beeld van wat normaal is qua salarissen dus vind ik dat soort info altijd wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, Rip, waarom wilde je mijn functie en leeftijd weten?
Ah right. Maar dat salaris is dus tegenwoordig niet echt normaal meer. Ik heb erg geluk gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed beeld van wat normaal is qua salarissen dus vind ik dat soort info altijd wel leuk
Wat zou dan gemiddeld zijn voor die functie en jouw leeftijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right. Maar dat salaris is dus tegenwoordig niet echt normaal meer. Ik heb erg geluk gehad
Als je in het oost'n 36 uur werkt, dan doe je het goed met 3000/3500 bruto (+13e maand).quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed beeld van wat normaal is qua salarissen dus vind ik dat soort info altijd wel leuk
Gelukkig heb ik nog een aantal jaar te gaan tot m'n 33quote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
Als je in het oost'n 36 uur werkt, dan doe je het goed met 3000/3500 bruto (+13e maand).
Daar zit ik dan ook. En ik werk geen 36 uur..
~2600quote:Op woensdag 14 december 2011 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat zou dan gemiddeld zijn voor die functie en jouw leeftijd?
ik doe het heel slechtquote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je in het oost'n 36 uur werkt, dan doe je het goed met 3000/3500 bruto (+13e maand).
Daar zit ik dan ook. En ik werk geen 36 uur..
Ik zit in de IT. Paar slimme moves gemaakt. Ben er qua salaris op achteruit gegaan bij deze werkgever. Zit nu op iets van 3200 bruto met 13e maand. Ben bijna 33. Maar ik werk dan ook echt maar 36 uur en het zit om de hoek op loopafstand. Da's ook wat waard.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe het heel slecht
Maarja, bouwsector, ben al blij dat ik wat heb en sowieso nog een jaar mag blijven.
Sorry! Ik had het laatst met mijn vriendinnen er ook over en toen bleek het verschil best groot te zijn. Tussen twee vriendinnen binnen hetzelfde bedrijf met dezelfde functie was het verschil 900 euroquote:
Dit is niet echt de perfecte tijd om te gaan leuren om extra salarisquote:Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry! Ik had het laatst met mijn vriendinnen er ook over en toen bleek het verschil best groot te zijn. Tussen twee vriendinnen binnen hetzelfde bedrijf met dezelfde functie was het verschil 900 euroDaarom is het wel goed om er niet zo moeilijk over te doen denk ik dan en gewoon te zeggen hoe en wat
Eens idd.. zorgt er vaak ook voor dat je enig idee hebt wat je kan vragen/krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry! Ik had het laatst met mijn vriendinnen er ook over en toen bleek het verschil best groot te zijn. Tussen twee vriendinnen binnen hetzelfde bedrijf met dezelfde functie was het verschil 900 euroDaarom is het wel goed om er niet zo moeilijk over te doen denk ik dan en gewoon te zeggen hoe en wat
Je mag idd al blij zijn als je je baan kan houden.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is niet echt de perfecte tijd om te gaan leuren om extra salaris
Ik dus in de bouw en ben door een combinatie van de 'bouwfraude'-periode, verkeerde keuzes en economische crisis er al die jaren nauwelijks op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit in de IT. Paar slimme moves gemaakt. Ben er qua salaris op achteruit gegaan bij deze werkgever. Zit nu op iets van 3200 bruto met 13e maand. Ben bijna 33. Maar ik werk dan ook echt maar 36 uur en het zit om de hoek op loopafstand. Da's ook wat waard.
En het leven is hier goedkoper dan in a'dam.
Nou, dat ligt er dus aan. In televisie willen ze voor sommige functies best goed betalen maar dan moet je er wel om vragen. Ligt eraan hoe waardevol je voor het bedrijf bent. Ik dnek dat het enorm verschilt per bedrijfstak.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is niet echt de perfecte tijd om te gaan leuren om extra salaris
4400, maar ik werk ook wel meer dan 40 uur en ik ben 34.quote:
Het hangt van meer af dan alleen een getal.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben 'maar' een assistentje, maar ik mag niet klagen als ik het zo lees
Brood&Spelen zijn historisch gezien altijd de laatste die een dreun krijgen van een crisis, als ze die al krijgen. Daar heb je wel geluk mee jaquote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat ligt er dus aan. In televisie willen ze voor sommige functies best goed betalen maar dan moet je er wel om vragen. Ligt eraan hoe waardevol je voor het bedrijf bent. Ik dnek dat het enorm verschilt per bedrijfstak.
jij maakt je uurtjes idd welquote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Ripley het volgende:
4400, maar ik werk ook wel meer dan 40 uur en ik ben 34.
iddquote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel ik ook verdien, het is altijd op.
Doe mij maar minder werken, ook al betekend dat minder centen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
4400, maar ik werk ook wel meer dan 40 uur en ik ben 34.
Euuhhm, ik weet. Maar dat is het enige wat ik lees hier nu hè.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Kreator het volgende:
Het hangt van meer af dan alleen een getal.
Shoppenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel ik ook verdien, het is altijd op.
Morgen al? Da's snel.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Owja shoppen dat moet ik ook nog eens doen.. salaris komt morgen pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |