hihihi ik moest echt hardop lachen hierquote:
Bezorg je ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zin om te koken voor mensen alleen geen slachtoffersfml
Nope, kan wel bij je komen kokenquote:
Dubbel T doet dat trucje toch ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:41 schreef douche-eendje het volgende:
nijn, de hele betekenis van mn achternaam veranderd door een -je ipv een -e! Das niet grappig
Ze zijn nog niet eens in de buurt geweestquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij ons valt het mee gelukkig
ik had echt wel verwacht dat ze iets zouden doen
Das sowieso goed voer danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:41 schreef Muck het volgende:
Ik heb geen idee wat ik eet vanavond, ik eet bij Mamamuck
is de gvr er niet danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zin om te koken voor mensen alleen geen slachtoffersfml
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Das sowieso goed voer dan!
Ga je toeteren?
donequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
FOK! Wordfeud competitie #16
Allemaal inschrijven! Wil 64 deelnemers!
Hoofddoekje om, op de knietjes en boenen maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Ladylike het volgende:
Bijna klaar met opruimen
Zo schoonma terug brengen, receptje afhalen, tanken en dan vanavond poetsen
Mosjkee moet wel sjgoonquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofddoekje om, op de knietjes en boenen maar
Been there, done thatquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik inmiddels ookquote:
Ik faal in wf.. ga mezelf dat niet aandoen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hadden laatst toch ook offline gewordfeudquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik inmiddels ook
al zit ik in een spannend potje met broermuck
het gaat gelijk op en we zijn bijna klaar. Ik sta 11 punten voor, maar ik heb nog een q en 2 c's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |