Inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, ze raden zoveel dingen af omdat het extra ongezond zou zijn, over hoe je er zelf als individu op reageert kun je toch niets zeggen. En je moet wel extreem veel pech hebben om eraan dood te gaan.
Pics!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo. Eerste kop koffie in mn nieuwe appartement.
wanneer is de housewarming, en hoeveel bier heb je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo. Eerste kop koffie in mn nieuwe appartement.
er staat nu 1 trap en een senseoquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wanneer is de housewarming, en hoeveel bier heb je?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
er staat nu 1 trap en een senseo.
Tis een begin, niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
er staat nu 1 trap en een senseo.
Niet eens.quote:
Ik zat te gamen omdat er niks gebeurdequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat op msn omdat hier niemand was
Gewoon doen als je kunt. Ik moet werken, anders was ik er sowieso geweestquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef benzin het volgende:
Ik zit me erover te denken om mezelf van de misschien-lijst van de meet te verplaatsen naar de zeker-lijst van de meet
Ik denk dat als ik kan blijven slapen ik wel kom en anders niet. Had wat op zaterdag maar dat is vervallenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef benzin het volgende:
Ik zit me erover te denken om mezelf van de misschien-lijst van de meet te verplaatsen naar de zeker-lijst van de meet
Ik kom ook niet. Misschien troost dat je een beetje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemde is ook dat juist de vrouwen (- Loka) schitteren in afwezigheid
Misschien is er een sport met leuke mannen op TV?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemde is ook dat juist de vrouwen (- Loka) schitteren in afwezigheid
Slechtste tip ooit... gemiddelde shop bezoeker is nou eenmaal geen vriend / in materiaal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je vrienden maken bij een shop ofzo.
Nee, zou ik ook niet doen. Heb geen zin in blowers in m'n vriendengroep, zelfs niet toen ik zelf nog een blower wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Slechtste tip ooit... gemiddelde shop bezoeker is nou eenmaal geen vriend / in materiaal.
Ja hij komt nergens, alles is beter dan thuis als je vrienden wilt makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Slechtste tip ooit... gemiddelde shop bezoeker is nou eenmaal geen vriend / in materiaal.
Fijn dat je me er weer aan herinnert dat ik geen TV hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien is er een sport met leuke mannen op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |