Beetje raar om Megan Fox en Bradley Cooper daar neer te zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stoor me altijd best wel aan het plaatje met die lelijke mensen in de OP
Volgens mij is er niemand in deze reeks echt lelijk hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje raar om Megan Fox en Bradley Cooper daar neer te zetten.
De mensen in de OP ook niet, gewoon acteurs die er op normale foto's redelijk uit zullen zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in deze reeks echt lelijk hoor.
Die mensen in het OP-plaatje zijn ook niet echt lelijk, ze zijn alleen een beetje oncharmant aangekleed en met een lelijke hoek op de foto gezet!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand in deze reeks echt lelijk hoor.
Ja klopt, ze zien er gewoon gedebilificeerd uit op dat plaatje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De mensen in de OP ook niet, gewoon acteurs die er op normale foto's gewoon redelijk uit zullen zien.
Opdracht voor Lokasenna vandaag: nieuwe plaatjes uitzoeken!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zien er gewoon gedebilificeerd uit op dat plaatje.
Ik vond heloef in de OP leuker, maar dat mocht niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Opdracht voor Lokasenna vandaag: nieuwe plaatjes uitzoeken!
Hij heeft laatst een nieuwe foto gemaakt hoorde ik. Misschien dat we die er maar in moeten zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond heloef in de OP leuker, maar dat mocht niet meer
Ik zeg doen. Wie heeft de foto?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft laatst een nieuwe foto gemaakt hoorde ik. Misschien dat we die er maar in moeten zetten.
Jouw inbox zat er vol van...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Wie heeft de foto?
Ik!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Wie heeft de foto?
ik begin jou steeds beter te kennen. enige kans dat we ook wat kunnen uitwisselen?quote:
Tuurlijk mlig. Ik moet straks naar werk, dus misschien is vanavond beter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik begin jou steeds beter te kennen. enige kans dat we ook wat kunnen uitwisselen?
(brb, ik moet nog naar de apotheek )
De centrumapotheek?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik begin jou steeds beter te kennen. enige kans dat we ook wat kunnen uitwisselen?
(brb, ik moet nog naar de apotheek )
twekkelerveld maanstraat 140 ofgzoiets.quote:
Oh dat is een andere. Ik moest naar de centrumapotheek maar ik kon het niet vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
twekkelerveld maanstraat 140 ofgzoiets
vlakbij het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is een andere. Ik moest naar de centrumapotheek maar ik kon het niet vinden
oke ik heb hem opgezochtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Redelijk. Het is vlak bij dat grote plein midden in de stad.
Ik zat daar de hele tijd en ik wist niet dat je een nummertje moest trekken, dat was wel stomquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke ik heb hem opgezocht![]()
ja was ik ook een keer geweest, toen voor antibiotica en pijnstillers ivm iets met me verstandskies.
heel vervelend was het daar toen want moest lang wachten en rijen enzo
haha daar heb je het al. jij is echt grappigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zat daar de hele tijd en ik wist niet dat je een nummertje moest trekken, dat was wel stom
Ik vond het al zo raar dat iedereen daar zat zonder rij en ze toch zo zelfverzekerd naar de balie liepen de hele tijd. Maar ik was nog nooit in een apotheek geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haha daar heb je het al. jij is echt grappig
ja ik weet nog wel vaag, dan hebben ze daar zo zitplaatsen ofzo, of iets met dat je aan een tafeltje kon staan in elk geval (is al lang terug).
en toen voelde ik me helemaal niet lekker, en kwam er een oud-wijf aan, en toen moest ik voor de etiquette opstaan enzo.
heel vervelend was dat want het leek wel alsof mijn staanvermogens beter waren dan die van haar, maar dat waren ze niet.
in dorpwinkels moet je altijd binnenkomen en als het een beetje onduidelijk is roepen : "wie is de laatste", en als iedereen dat doet, en dan onthoud wie degeen voor zich is komt alles goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat iedereen daar zat zonder rij en ze toch zo zelfverzekerd naar de balie liepen de hele tijd. Maar ik was nog nooit in een apotheek geweest.
Dat is nieuw, bij die apotheek kun je je zorgpas laten zien en dan geven ze je de medicijnen die de dokter heeft ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in dorpwinkels moet je altijd binnenkomen en als het een beetje onduidelijk is roepen : "wie is de laatste", en als iedereen dat doet, en dan onthoud wie degeen voor zich is komt alles goed.
in steden is het moeilijk en vaag, of met dure nummersystemen.
belangrijke vraag! :
ik heb geen recept op papier gekregen, maar hij tikte iets in op de computer en zei toen dat het naar de apotheek was gestuurt.
heeft hij me opgelicht of is dit iets nieuws ofzo?
maar dat wil ik niet! wat een kutontwikkelingquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nieuw, bij die apotheek kun je je zorgpas laten zien en dan geven ze je de medicijnen die de dokter heeft ingevoerd.
Het gaat nu eenmaal zo tegenwoordig, helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat wil ik niet.
de archieven en dossiers enzo die worden opgeslagen! het moet een gefragmenteerde ongeorganiseerde rotzooi blijven heb ik liever.
Nee, organisatie is beter. Ook voor jou. Niemand zit in een complot tegen jou om je medicijngebruik bij te houden, het is gewoon om je te kunnen helpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dat wil ik niet.
de archieven en dossiers enzo die worden opgeslagen! het moet een gefragmenteerde ongeorganiseerde rotzooi blijven heb ik liever.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef heloef het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Bon Jovi.
Niet vanwege zijn muziek overigens.
ik ga wel de volgende keer dat ik bij de huisarts ben zo heel zelfverzekerd bij de bali staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat nu eenmaal zo tegenwoordig, helaas.
Gelukkig ben ik aan de ene kant wel nerd (gamen vind ik leuk en ben ook Tolkien fan) maar kan ik aan de andere kant mensen goed genoeg aanvoelen om te weten wanneer ik m'n kop moet houdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een verhaal van een halfuur tegen haar opgehangen over de grammatica van het Sindarijns zonder door te hebben hoe strontvervelend dat waarschijnlijk wel niet was voor haar
en jij vind dat helemaal oke?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, organisatie is beter. Ook voor jou. Niemand zit in een complot tegen jou om je medicijngebruik bij te houden, het is gewoon om je te kunnen helpen.
Probeer het eerst gewoon eens vriendelijk te vragen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ga wel de volgende keer dat ik bij de huisarts ben zo heel zelfverzekerd bij de bali staan.
en dan iets zeggen over openbaarheid persoonsgegevens ofzo ( ik zoek het nummer enzo nog op in het wetboek, en van welk jaar enzo) en dan zeg ik dat erbij.
en dan ga ik me dossier inkijken, ik wil wel zien wat ze er nu allemaal hebben ingezet.
Heeft ie aan zichzelf te danken.quote:
Ik hoef geen dossier dat zegt dat ik raar ben terwijl ik er prima mee kan leven. Jij hebt het daar moeilijker mee dus voor jou zou het niet zo erg zijn om een dossier te hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en jij vind dat helemaal oke?
waar is het gebleven met je angsten voor de dikke dosiermappen die er kunnen komen bij de psycholoog enzo over jou?
met allemaal nare confronterende kutdingen enzo waar je je over schaamt dat je vreemd bent.
Gerard Joling?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ie aan zichzelf te danken.
Hij moet niet aan mijn Gerard kommen.
ik moet toch wijs en normaal lijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Probeer het eerst gewoon eens vriendelijk te vragen?
Dat er zaken zijn waar je je voor schaamt maakt het nog niet minder waar? Het is nogal logisch dat ze zaken over je opschrijven, een psycholoog kan alle details van al z'n patienten echt niet onthouden hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
en jij vind dat helemaal oke?
waar is het gebleven met je angsten voor de dikke dosiermappen die er kunnen komen bij de psycholoog enzo over jou?
met allemaal nare confronterende kutdingen enzo waar je je over schaamt dat je vreemd bent.
Ja, en normale mensen vragen dat in de eerste plaats gewoon normaal en vriendelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik moet toch wijs en normaal lijken.
Ekdom.quote:
quote:De uitzondering op de regel is Jon Bon Jovi, door wie een verbouwereerde Gerard werd uitgefoeterd ("My name is not Bon, it’s Jon You stupid f*ck!")
Omfgquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Catbert het volgende:
Ten opzichte van een persoon met speelgoedautotjes in z'n anus (heeft m'n zusje meegemaakt) die op de eerste hulp binnenkomt (ook met het "ik ben erop gevallen") ben je echt doodnormaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |