Haha, was je zo in de kerststemming?quote:
Damn ik moest echt keihard lachen bij die Homer Simpsonquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een feestelijke top 11 voor ons
http://www.buzzfeed.com/s(...)oos-of-all-time-do-n
Mwah... het is gaaf gedaan... maar ik vind het qua flashmob niet de mooistequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit zet alle flashmobs in de schaduw
alleen jammer van dat kattengejank dat de Black eyed peas weten voort te brengen als ze live spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooiste dat mensen daarna gewoon weer hun spullen pakken en gaan
Deze blijft ook tof:
En hier in betere kwaliteit, zie je niet alleen vlekjes die mensen moeten voorstellenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooiste dat mensen daarna gewoon weer hun spullen pakken en gaan
Deze blijft ook tof:
OMG. Die eerste.... De kutlippen dichtgeringd met piercings... Hoe kom je op zo'n idee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een feestelijke top 11 voor ons
http://www.buzzfeed.com/s(...)oos-of-all-time-do-n
Ik vind ze wel grappig. Alleen, die wedding proposal.. ze zal maar nee hebben gezegd.quote:
Haha was je erg in beeld?quote:
Neuh, je moest weten waar ik stond anders zag je 't amperquote:
Ik vind ze wel een beetje TE in scene gezet tegenwoordig. Het begon met doodnormale mensen die via facebook of elders afspraken, samen iets aanleerden en dat dan gewoon deden. En tegenwoordig doet ieder evenement, programma etc er wel iets mee. Het is niet meer "spontaan" (voor zover iets afspreken om ergens samen een choreografie in te studeren en dan iets te doen spontaan kan zijn). Het is bijna nooit meer "de gewone mens die samen iets doet" maar steeds iets commercieels.quote:
Had je maar geen vriend moeten hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er zijn wel bizar veel nadelen aan deze kerst:
-Ik moet nog een cadeautje kopen voor mijn vriend en ik ben totaal blut.
-De hele familie komt dit jaar naar mijn huis, dus ik heb geen idee hoe ik er onderuit kan komen.
-We kunnen geen kerstboom neerzetten, want dan is er gewoon te weinig ruimte voor alle familie
-Waarschijnlijk gaat mijn familie de hele dag vragen hoe het met mij gaat en daar heb ik absoluut geen zin in.
maar hij kijkt wel hel serieus daar achter beauquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef Steve het volgende:
Ang3l zit lekker duidelijk in beeld bij DWDD..
Eh nee? want?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je z'n facebook status al gecontroleerd ? :-)
Helemaal boven in het midden.., angel valt toch wel op met zn lange lokkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Vlarp het volgende:
Waar dan!?!? Ik zie nu Milow en Nico Dijkshoorn.
Er zitten 3 standen op de "verwarming": Koud / Uit / Heet. Ik verbaas me elke dag weer over het klimaat in de treinquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Welke malloot bij de NS zet in vredesnaam de airco aan in een trein terwijl het ijskoud is buiten
Vergeet de 4e niet, kapot. Daar staat ie standaard op.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zitten 3 standen op de "verwarming": Koud / Uit / Heet. Ik verbaas me elke dag weer over het klimaat in de trein.
Klinkt niet eens te ergquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef TheVulture het volgende:
@ Demon:
Doe je vriend met Kerst een overnachting in de frisse buitenlucht cadeau in een tentje op de Veluwe... is probleem 2,3 en 4 ook gelijk opgelost
En in jouw filmwaardig leven nog iets spannends?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Hier nog spannende dingen gebeurd?
*lees*
Klimaatbeheersing in de auto en de trein
*lees*
Fucking Popqueers
*lees*
Vriendjes met kersst
Oke ik ben weer bij
Ik werk er nog hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Hey Beerzercosmo... jij was gestopt bij de HEMA he?
Dus je krijgt nu natuurlijk die hele Andrej rel niet meer mee?
Daar zul je denk ik voor de zakjes moeten dokkenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand of je bij Easyjet die doorzichtige zakjes voor vloeistoffen bij de incheckbalie krijgt of dat je dat vantevoren al moet hebben ingepakt?
Ik wil alleen maar handbagage meenemen dit weekend maar anders zit ik met die flesjes te kutten
O ik dacht dat je laatst op wilde zeggen? Hebben ze je er met de verhoging weten te plakken?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik werk er nog hoor.. Zelfs met salarisverhoging.
. Maar nee, mijn winkel doet niks aan acties of rellen.
Ik vond het een vreselijke saaie aflevering. Maar dat vond ik van de vorige kerstaflevering eigenlijk ook.quote:
Toen was er tenminste een grinch, nu is het moraalridderij ten top. En dat zwart-witte stuk, om te huilen ja. Ik vind de nummers dit hele seizoen al tegenvallen, weinig vrolijkheid waar ook de vrolijkheid van af straalt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het een vreselijke saaie aflevering. Maar dat vond ik van de vorige kerstaflevering eigenlijk ook.
FHM (Of FMH of zo, dat tijdschrift voor mannen) had dat model ergens in een topzoveel van mooie vrouwen staan en kwam er later pas achter dat het geen vrouw was, dus toen hebben ze een nogal denigrerende rectificatie geplaatst. Want een lezer zou hem maar eens aantrekkelijk gevonden kunnen hebben, dat kan niet hoor!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Nee als je de naam gaat image-googlen dan ziet ie er op 90% van de fioto's als man uit idd
Slechts een paar kun je zien dat het een jongen is, en dan nog een "oooo ja, wacht, nu zie ik het... een beetje".
Wheheh.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan zelfs mijn eigen berichten niet meer editten, hebben jullie dat ook?
maar goed My transsexual summer is niet alleen voor Wonderer interessant
Het zwart/wit-stukje had wat weg van Judy Garland Christmas Special (werd ook in de aflevering zelf gezegd), daar heb ik wat van op youtube zitten kijken, dat vond ik dan wel weer wat hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik vond het ook mega zoet doris day achtig, maar dat vond ik juist wel grappig
Toen ik naar Londen vloog werden die zakjes helemaal niet aangeboden. Maar op Gatwick lagen die zakjes vlak voor de douane, in het algemeen. Heb je geen grote diepvrieszakken of zo? Zo heb ik het een paar jaar terug meegenomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand of je bij Easyjet die doorzichtige zakjes voor vloeistoffen bij de incheckbalie krijgt of dat je dat vantevoren al moet hebben ingepakt?
Ik wil alleen maar handbagage meenemen dit weekend maar anders zit ik met die flesjes te kutten
geniet ervan !quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo! Weekend.
De deur op slot, de kachel op vol, tv aan, jasje uit, trainingsbroek + versleten slobbertrui, en lekker een frisse salade met erwtensoep.
Ik moet me toch maar ff gaan verdiepen in vliegen... over 3 weken ga ik alquote:Op donderdag 15 december 2011 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Toen ik naar Londen vloog werden die zakjes helemaal niet aangeboden. Maar op Gatwick lagen die zakjes vlak voor de douane, in het algemeen. Heb je geen grote diepvrieszakken of zo? Zo heb ik het een paar jaar terug meegenomen.
Je hebt wel echt een laaaaange zit voor de boeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet me toch maar ff gaan verdiepen in vliegen... over 3 weken ga ik al
Ik vind verandering meestal niet zo erg, maar ik vind dit minder overzichtelijk...quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als Facebook veranderd, dan heb je dat maar te accepteren..
Misschien heeft het te maken met of je wel of niet ingelogd bent of blijft. Maar je vraag lijkt me meer iets voor de elfjes van Fok! die achter de schermen zorgen dat alles technisch draait. Heb je het al in feedback geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
KAN IEMAND ME HIER ALSJEBLIEFT EVEN MEE HELPEN!!!
ik kan niet meer quoten, en mijn eigen post niet meer editten, waar ligt dat aan?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan krijgt hij het antwoord dat hij adblocker moet uitzetten..
Gaat vast nog wel komen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:28 schreef De_Directeur het volgende:
Gelukkig heeft de mobiele versie geen advertenties.
Ik heb helemaal geen last van de advertenties. Sterker nog, ze vallen me niet eens opquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet storend is, vind ik het goed..
Je kunt adblocker ook alleen voor FOK! Uitzetten...quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch jammer, ik was zo blij met mijn adblocker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
O vandaar dat Friso ineens geliked wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hij loopt allemaal dingen te liken op jouw Facebook dan?
oh ja?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vandaar dat Friso ineens geliked wordt
Onder ene ander zijn account zitten en dan ongein uithalen. Zo 2001
Of een friend-with-benefits zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je echt omhoog zit, TheaterMaMA, dan zijn daar natuurlijk betaalbare oplossingen voor.
Maargoed dan ga je wel een richting in die, na afloop, zeer waarschijnlijk best wel spijt zal geven. Zo van: how low did I go....
das war einmalquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je echt omhoog zit, TheaterMaMA, dan zijn daar natuurlijk betaalbare oplossingen voor.
Maargoed dan ga je wel een richting in die, na afloop, zeer waarschijnlijk best wel spijt zal geven. Zo van: how low did I go....
Maar dat is alleen seks... Ik kan me zo voorstellen dat TMM ook wat intimiteit wil...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het wel eens overwogen... Maar gelukkig ben ik een bange schijtbak, waardoor ik nog nooit zo'n stap heb durven nemen en nooit betaalde liefde heb gehad.
Je kunt ook naar de darkroom van de lokale gaydisco gaan en daar met iemand aanpappen. Je ziet nooit hoe lelijk de andere partij is, en het heeft ook wat spannends. En geen verplichtingen verder.
Ow zo. Hmmja dat is lastig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is alleen seks... Ik kan me zo voorstellen dat TMM ook wat intimiteit wil...
Pffft.... Seks én intimiteit? Dat is wel heel veeleisend hoor. Zeker in de gayscene.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is alleen seks... Ik kan me zo voorstellen dat TMM ook wat intimiteit wil...
hetero's ook alleen zijn homo's wat directerquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vertrouw homo's niet, willen alleen maar seks..
Geloof me je voelt je een loser achteraf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het wel eens overwogen... Maar gelukkig ben ik een bange schijtbak, waardoor ik nog nooit zo'n stap heb durven nemen en nooit betaalde liefde heb gehad.
Je kunt ook naar de darkroom van de lokale gaydisco gaan en daar met iemand aanpappen. Je ziet nooit hoe lelijk de andere partij is, en het heeft ook wat spannends. En geen verplichtingen verder.
Eh. We sturen over twee dagen de papieren voor de scheiding op, welke toekomst bedoel je precies?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Peter het volgende:
Zien jullie een toekomst samen?
Dan zal z'n familie toch een keer moeten gaan wennen... of niet.
Ik volg niet alles..quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. We sturen over twee dagen de papieren voor de scheiding op, welke toekomst bedoel je precies?
Ik weet het, je vraagt het aan Wonderer, maar ik vind het een rotvraag die een schoonmoeder zou stellen tijdens het kerstdiner.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik volg niet alles..Duidelijk!
Wat voor toekomst zie je voor jezelf? Weer neer NL? In de states blijven?
Naja, ik vroeg me af hoe het er überhaupt voor stond qua relationele sfeer met zo'n kerstkaart gedoe. Beter vragen dan gokken toch?quote:Op zondag 18 december 2011 01:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik weet het, je vraagt het aan Wonderer, maar ik vind het een rotvraag die een schoonmoeder zou stellen tijdens het kerstdiner.
Seks is so overratedquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik vertrouw homo's niet, willen alleen maar seks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |