Haha, was je zo in de kerststemming?quote:
Damn ik moest echt keihard lachen bij die Homer Simpsonquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een feestelijke top 11 voor ons
http://www.buzzfeed.com/s(...)oos-of-all-time-do-n
Mwah... het is gaaf gedaan... maar ik vind het qua flashmob niet de mooistequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit zet alle flashmobs in de schaduw
alleen jammer van dat kattengejank dat de Black eyed peas weten voort te brengen als ze live spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooiste dat mensen daarna gewoon weer hun spullen pakken en gaan
Deze blijft ook tof:
En hier in betere kwaliteit, zie je niet alleen vlekjes die mensen moeten voorstellenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef TheVulture het volgende:
Het mooiste dat mensen daarna gewoon weer hun spullen pakken en gaan
Deze blijft ook tof:
OMG. Die eerste.... De kutlippen dichtgeringd met piercings... Hoe kom je op zo'n idee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een feestelijke top 11 voor ons
http://www.buzzfeed.com/s(...)oos-of-all-time-do-n
Ik vind ze wel grappig. Alleen, die wedding proposal.. ze zal maar nee hebben gezegd.quote:
Haha was je erg in beeld?quote:
Neuh, je moest weten waar ik stond anders zag je 't amperquote:
Ik vind ze wel een beetje TE in scene gezet tegenwoordig. Het begon met doodnormale mensen die via facebook of elders afspraken, samen iets aanleerden en dat dan gewoon deden. En tegenwoordig doet ieder evenement, programma etc er wel iets mee. Het is niet meer "spontaan" (voor zover iets afspreken om ergens samen een choreografie in te studeren en dan iets te doen spontaan kan zijn). Het is bijna nooit meer "de gewone mens die samen iets doet" maar steeds iets commercieels.quote:
Had je maar geen vriend moeten hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er zijn wel bizar veel nadelen aan deze kerst:
-Ik moet nog een cadeautje kopen voor mijn vriend en ik ben totaal blut.
-De hele familie komt dit jaar naar mijn huis, dus ik heb geen idee hoe ik er onderuit kan komen.
-We kunnen geen kerstboom neerzetten, want dan is er gewoon te weinig ruimte voor alle familie
-Waarschijnlijk gaat mijn familie de hele dag vragen hoe het met mij gaat en daar heb ik absoluut geen zin in.
maar hij kijkt wel hel serieus daar achter beauquote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef Steve het volgende:
Ang3l zit lekker duidelijk in beeld bij DWDD..
Eh nee? want?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je z'n facebook status al gecontroleerd ? :-)
Helemaal boven in het midden.., angel valt toch wel op met zn lange lokkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef Vlarp het volgende:
Waar dan!?!? Ik zie nu Milow en Nico Dijkshoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |