Mwah, dat las ik toch andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik begreep die post van oh-oh ook anders dan M_M... en tuurlijk mag er wat van gezegd worden... maar eerlijk is eerlijk, M_M zat wel lekker te dramaqueenen
Nah, ik wilde er niets over zeggen maar die opmerking van oh-oh naar elies... over dramaqueen gesproken zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik begreep die post van oh-oh ook anders dan M_M... en tuurlijk mag er wat van gezegd worden... maar eerlijk is eerlijk, M_M zat wel lekker te dramaqueenen
Oefquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slimdadelijk gebeurt er zoiets (China)
[ afbeelding ]
Hmm pffquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Pheno het volgende:
He, vrouwmenschen, stop eens met FOK!SC's serieus nemen
Wil je DIII nog even uitproberen? Volgens mij is het account wel weer vrij voor misbruik.quote:
De hindsight bias is je vriendquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar huis. Bug eindelijk gevonden en opgelost. En dan achteraf denken van: "waarom zag ik dat niet meteen"
Bwehehehehe Bokito in de dopquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)acts-tough/1jhu8fg8q
Jaa, al is het ook maar even om te kijken hoe het draait op mijn pcquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je DIII nog even uitproberen? Volgens mij is het account wel weer vrij voor misbruik.
Zoek ik zo even mijn gegevens van mijn main account op, ben ze ondertussen weer vergetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Jaa, al is het ook maar even om te kijken hoe het draait op mijn pc
Graag
Dat vond ik van dat filmpje van de baby neushoorn laatst ook, die stond te schrapen met zijn voorpootje als een dolle stier, heel stoerquote:
Jawel want ik doe het zo graagquote:
Ooh ja, dat is ook belachelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Nah, ik wilde er niets over zeggen maar die opmerking van oh-oh naar elies... over dramaqueen gesproken zeg
Heb je mijn linkje al bekeken? Hij is zo leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, dat is ook belachelijk.
Ik word een beetje moe van dat gezeik tussen die 2. Ik zie elies niks fout doen, een vraag stellen. Ik snap ook niet waarom daar weer "bash elies" of what the fuck op moet komen.
Maar goed, wie ben ik.
Ik moest zo lachen, die blik ook van dat ventje!quote:
Nee, want ik ben de weg kwijt. 30 schermen open, pop-ups, ik moet ff orde scheppen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je mijn linkje al bekeken? Hij is zo leuk!
Bdankt hequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel want ik doe het zo graag
Gluur jij ook wel eens mee in deze reeks trouwens? Ik ben er echt verslaafd aan, die foto's en die recepten
Fok-Foodgawkers #9 - post hier foto's van je kookkunsten!
Dies nog steeds stuk, maar die van Joey hoor. Die heeft altijd mazzel he? Dingen gaan stuk of worden gestolen, spellen die hij koopt werken niet... De sterren staan erg vervelend voor hem op materieel gebied momenteel volgens mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de weg kwijt. 30 schermen open, pop-ups, ik moet ff orde scheppen.
Hoest met je aaipod?
Aaah, sneuquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Dies nog steeds stuk, maar die van Joey hoor. Die heeft altijd mazzel he? Dingen gaan stuk of worden gestolen, spellen die hij koopt werken niet... De sterren staan erg vervelend voor hem op materieel gebied momenteel volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |