DWS ken ik wel, veel van mijn klasgenootjes op de basischool zaten daar op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Ferdo het volgende:
FC Amsterdam vergeten (of voorlopers als DWS (landskampioen '64) en de Volewijckers)? Al is dat alweer behoorlijk lang geleden verdwenen.
Rotterdam ook maar daar hebben ze wel meerdere beroemde clubs in het topvoetbal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Omdat Amsterdam een dorp is vergeleken met de steden die je noemt.
Scouten heten dat in het moderne voetbalquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:41 schreef Jerro het volgende:
Ajax jat alle talentjes uit de omgeving op vroege leeftijd, en dus kan een amateur club niet door breken
Dat doen de grote clubs als Chelsea en Arsenal ook in hun regio dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:41 schreef Jerro het volgende:
Ajax jat alle talentjes uit de omgeving op vroege leeftijd, en dus kan een amateur club niet door breken
en Ajax heeft FC Amsterdam de nek om gedraait door te eisen dat zij ook recht hadden op geld van de gemeente als FC Amsterdam dat ook kreeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef msnk het volgende:
Vroegah had je nog DWS, Volewijkers (sp), Blauw-Wit. SDW wil ik ook nog wel meerekenenFC Amsterdam heeft ze allemaal genekt. En 3xEC1 zal er ook heel veel mee te maken hebben gehad
Tjah verder heb je ook amateurclub AFC met wat aanhang
Dat er in Rotterdam genoeg animo is voor 3 clubs vind ik wel knap.
Helaas maar waar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
Teveel import, toeristen, studenten etc. die maar weinig binding met de stad hebben, laat staan een voetbalclub.
London is huge, maar Barcelona valt wel mee hoor, 2x Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef J2T het volgende:
Amsterdam is ook meer een dorp vergeleken met de steden die jij opnoemt. Londen en Barca kun je qua grootte misschien beter vergelijken met de provincie Noord-Holland(al kom je dan nog steeds niet in de buurt van de grootte van die andere 2 steden). En in die provincie heeft Ajax wel een rivaal, AZ.
Uruguay is pas een topland, maar 4 miljoen inwoners en toch zulke prestaties. Schijnt het meest welvarende land van Zuid-Amerika te zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef Self-Catering het volgende:
Als je puur kijkt naar inwonersaantallen doet Nederland het nog geeneens zo slecht op het internationale toneel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop