Me...t... horrr..... tttteennn... ensto... ten....quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Igen het volgende:
Youtube via het internet in de trein? Werkt dat überhaupt?
Is grotendeels geblokkeerd. Streaming lukt niet of nauwelijks (is zoveel mogelijk geblokt)quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Igen het volgende:
Youtube via het internet in de trein? Werkt dat überhaupt?
aah zo! Daarom dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef James1988 het volgende:
De proxyserver waar al het verkeer overheen geleid wordt (om bandbreedte te besparen en zo het internet voor klanten wat te versnellen) staat geloof ik in Bonn. Als je "Lokaliseer mij" doet op Google Maps, dan word je ook ergens in Duitsland gezet
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef twiFight het volgende:
Braaaaak zit heel puberend nederland youtube te kijken in de trein? :S Doe dat lekker thuis of via je telefoonprovider of zo, dan kunnen mensen die daadwerkelijk wat belangrijks te doen hebben tenminste werken.
Daarom is dat ook geblokkeerd. Dat wifi is niet voor streaming..quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef twiFight het volgende:
Braaaaak zit heel puberend nederland youtube te kijken in de trein? :S Doe dat lekker thuis of via je telefoonprovider of zo, dan kunnen mensen die daadwerkelijk wat belangrijks te doen hebben tenminste werken.
Reizigers in het openbaar vervoer hebben nou eenmaal te maken met de omstandigheid dat ze met elkaar rekening moeten houden. Als je dat niet wil ga je toch lekker werken in je auto met chauffeur he, verhevenequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef twiFight het volgende:
NID ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef ikwilgraven het volgende:
Hoe staat het nou eigenlijk met de NID?
Zien we hem de aankomende weken verschijnen op het spoor?
En het viel me trouwens op dat er meer ICM rijden ipv VIRM kan dat kloppen??
Ik had deze reactie al verwacht van jou. Maar youtube is natuurlijk dé reden voor internet in de trein hequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reizigers in het openbaar vervoer hebben nou eenmaal te maken met de omstandigheid dat ze met elkaar rekening moeten houden. Als je dat niet wil ga je toch lekker werken in je auto met chauffeur he, verhevene
Is eerder aangehaald maar:quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef ikwilgraven het volgende:
Hoe staat het nou eigenlijk met de NID?
Zien we hem de aankomende weken verschijnen op het spoor?
En het viel me trouwens op dat er meer ICM rijden ipv VIRM kan dat kloppen??
NID is de materieelnaam van DDZ. DDZ was enkel de projectnaam, het materieel gaat NID heten. NID staat voor Nieuwe Intercity Dubbeldekker ...quote:
Wat boeit het jou wie of wat kijktquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik had deze reactie al verwacht van jou. Maar youtube is natuurlijk dé reden voor internet in de trein heAls reizigers rekening zouden houden met elkaar dan zouden ze never nooit niet videoclips gaan streamen.
Aaahh oke.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Is eerder aangehaald maar:
- Achterstand bij NID, er had al 1 stam moeten rijden tussen Den Haag en Amsterdam (serie 2600)
- Problemen met VIRM bij de remcilinder ophanging waardoor er 40 bakken IRM per direct buiten gebruik zijn en dus word overal geschoven met materieel
dankjequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef greavy het volgende:
[..]
NID is de materieelnaam van DDZ. DDZ was enkel de projectnaam, het materieel gaat NID heten. NID staat voor Nieuwe Intercity Dubbeldekker ...
Goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik had deze reactie al verwacht van jou. Maar youtube is natuurlijk dé reden voor internet in de trein heAls reizigers rekening zouden houden met elkaar dan zouden ze never nooit niet videoclips gaan streamen.
begin 2012 komt er een stammetje op de baan, aldus de NS vandaag op Twitterquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Is eerder aangehaald maar:
- Achterstand bij NID, er had al 1 stam moeten rijden tussen Den Haag en Amsterdam (serie 2600)
Ja, dat zeiden ze 2 maanden geleden ook, per DRGL 2012. Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
begin 2012 komt er een stammetje op de baan, aldus de NS vandaag op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |