Oh leuk, nog minder plot en nog meer kutmuziek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zin in de Michael Jackson-episode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Als er nog iets van haar ambities over is rent ze keihard weg. Maar ik vrees het ergste.....quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Steve het volgende:
Finn.. Awkwaaaaaard. Hopelijk zegt Rachel nee.
Dat ook ja. Ik vergeet elke keer dat ze eigenlijk 17-jarigen spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop vooral dat ze nee gaat zeggen omdat ze verdomme nog op HIGH SCHOOL zitten
Ik had dat stukje gemist, maar idd... WTF!??quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:54 schreef Steve het volgende:
Puck die Sam een handkus geeft? whut?.
Gay bedoel jequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef Empathologica het volgende:
Maar ik wil ook zo'n kerel als Will!
Post het dan zelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef ArannaeCor het volgende:
Waarom staat hier wel een foto van Rachel in dat zwempak, maar niet van Santana. Hier klopt echt iets niet.
Ik vond het echt veel te groots enzo. En een beetje gay dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:22 schreef Empathologica het volgende:
Neeee ik vond dat aanzoek heel lief
het is ook niet wat ik van mijn aanstaande zou willen maar het is wel tv hequote:Op maandag 23 januari 2012 03:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het echt veel te groots enzo. En een beetje gay dus. Niet wat ik van mijn aanstaande man zou willen iig zeg maar
.
Verder vond ik het Grease stuk idd ook wel tof.
Waarom loopt Blaine steeds in de weg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Steve het volgende:
Voorproefje..
Ik hoop dat de rest leuker is..
Het raakt mij niet meer wat Blaine zingtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Steve het volgende:
Voorproefje..
Ik hoop dat de rest leuker is..
Die superbowl ep duurde toch ook maar 45min?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga geen filmpjes kijken, laat me woensdag verrassen.
Is het trouwens een extra lange aflevering, net zoals vorig jaar met de Superbowl-ep? Aangezien ze wel tien of meer liedjes zingen moet dat haast wel bijna, zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |