quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef JennaSometimes het volgende:
7. Wat jammer toch!
Vlug autistischer worden!
http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Test autismepagina 18 van 18
Uitslag
Uw score op deze test is 40.
3789 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/logout
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 03:42 schreef Suncatcher het volgende:
Oke. Herkansing :
Uw score op deze test is 49.
quote:Op maandag 20 februari 2012 04:11 schreef BertV het volgende:
35... ik worstelde me door deze saaie vragenlijst, vast ook een teken van autisme.
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:02 schreef Paralectic het volgende:
0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Ontkenningsfase.quote:
Nee, die test geeft een lagere score dan ik zou moeten hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Ontkenningsfase.
Het zit er diep bij je, he?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die test geeft een lagere score dan ik zou moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zit er diep bij je, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |