Als het maar zacht is.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit B merken.
Op WC-papier na dan , dat is Jumbo eigenmerk
Ja, dat koop ik van AH eigen merk, maar daar smeer je je reet mee af. Voor het snelle smaakloze zijn verpakte Euroshopper belegsoorten zoals snijworst enzo wel oke. En afbakbroodjes ook wel. Maar dan heb je ook alles wel genoemd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
Zit taurine in.quote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen
Maar monster is altijd nog lekkerder
Met ringen, Blackberry, iPod, alles, je weet G.quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die energy drinkenWat een tyfusranzig spul is dat zeg
![]()
En dan zag je al die scholiertjes daarmee lopen, fuckin' stoer high all day motherfucker
Bezuinigen op WC-papierquote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jouw mening.quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mensen die energy drinkenWat een tyfusranzig spul is dat zeg
![]()
En dan zag je al die scholiertjes daarmee lopen, fuckin' stoer high all day motherfucker
Alles is massaproductie hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
goedkope massaproductie filet american :|
Er zal zich een wereld voor je openen:quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
Dat zou in alles moeten zitten. Maakt je actief en je krijgt er een snel kloppend hart vanquote:
Dat dus jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat koop ik van AH eigen merk, maar daar smeer je je reet mee af. Voor het snelle smaakloze zijn verpakte Euroshopper belegsoorten zoals snijworst enzo wel oke. En afbakbroodjes ook wel. Maar dan heb je ook alles wel genoemd.
Je smeert er je reet mee schoon en verder niks.quote:
Dingen kunnen best uit dezelfde fabriek komen, maar dat betekent natuurlijk niet dat de kwaliteit dan ook meteen hetzelfde in. In het geval van Euroshopper-producten is dat vaak overduidelijk niet zo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zal zich een wereld voor je openen:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Private_label
Combineer dit met de hormonenbommen die elke dag drie+ blikjes energy drank drinken en voilá.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zou in alles moeten zitten. Maakt je actief en je krijgt er een snel kloppend hart van
Ja, een eigen merk boormachine van de Gamma is net zo goed als een Makita.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zal zich een wereld voor je openen:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Private_label
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |