Het OS is de beste verbetering, gevolgd door de integratie met Xbox Live (maar dat zit in het OS uiteraard). De N8 wint echter op het gebied van camera, FM transmitter en herkenning. Na jaren Symbian is elk OS wennen, wat je ook kiest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Roy..wat vindt jij het grootste pluspunt als je de nokia lumia vergelijkt met de N8/E7 ?
Oke dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het OS is de beste verbetering, gevolgd door de integratie met Xbox Live (maar dat zit in het OS uiteraard). De N8 wint echter op het gebied van camera, FM transmitter en herkenning. Na jaren Symbian is elk OS wennen, wat je ook kiest.
In september loopt mijn abonnement af en dan hoop ik dat de twee samen een kindje hebben gebaard zodat ik zonder nadenken over kan.
De mijne wel, dus dan kon die van jou het ook. En mijn E71 en E61 konden het ook (logisch, was hetzelfde besturingssysteem als op de N95), afgezien van wat E-serie en N-serie verschillen aan de oppervlakte.quote:
Ligt er natuurlijk aan wat je een verbetering vind. Als je waarde hecht aan vrijheid om met je bestanden om te gaan, is Android wellicht een betere overstap als je van Symbian af wil. Ik vond WP7 in het begin wel erg fijn, maar merk toch dat ik steeds meer behoefte krijg om weer ala Android en zeker Symbian wat meer te kunnen. Gezien de beschikbarheid van apps, is Android dan toch de betere optie voor mij. Het ontbreken van de Opera Mobile browser voor WP7 is ook een groot gemis voor mij. Toch schrijf ik WP7 niet geheel af als optie. WP7 is gewoon mooi, gebruiksvriendelijk en zijn de meeste interessante apps beschikbaar. Dat is bij Symbian gewoon niet zo. De beschikbaarheid van een bepaald type apps is bij Android ook minder. Maar dat gaat vooral over spelletjes, die ik amper installeer. En hoewel die vrijheden niet zo belangrijk zijn, is het natuurlijk wel zo dat ik momenteel de vrijheid heb op mijn HD2, om gewoon over te schakelen naar Android. Op een nieuw toestel moet ik echt de keus gaan maken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het OS is de beste verbetering, gevolgd door de integratie met Xbox Live (maar dat zit in het OS uiteraard). De N8 wint echter op het gebied van camera, FM transmitter en herkenning. Na jaren Symbian is elk OS wennen, wat je ook kiest.
*#7370#quote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef sanger het volgende:
Iemand en idee of je een echte harde reset kan doen? Dus alles er af?
Wil mijn n8 wegdoen maar wel als hij leeg is. Heb al ingesteld naar fabrieksinstellingen maar foto, sms en dergelijke blijven dan toch staan.
Dat blijkt :-Pquote:Op zondag 1 januari 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
Fabrieksinstellingen is iets anders dan je data verwijderen he.
Thanksquote:Op zondag 1 januari 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
http://mynokiablog.com/20(...)reset-your-nokia-n8/
Ik denk dat ze bedoelen dat nieuwe N8-toestellen met Belle geleverd worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef hugsy33 het volgende:
Volgens de site van nokia is belle er inmiddels voor oa de n8, ik kan hem alleen niet vinden.
Iemand die hem al gevonden heeft?
wtf... HOE!?quote:
Dat is gewoon precies zoals het klinkt. Dat alle instellingen op de default fabrieksstand komen te staan. Niets met data wissenquote:
Ja, gevallen op ongelijke sierstenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat nieuwe N8-toestellen met Belle geleverd worden.
[..]
wtf... HOE!?
Op GoT zag ik overigens ook eens zoiets langskomen. Hier is het N8-topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1406510/last
Ja. En touchscreen (gaat via het glas) werkt ook helemaal nog. Dat glas ga ik dus maar vervangen inc het touchscreengedoe (terwijl dat eigenlijk niet nodig is). En LCD niet. Dus dan kan het redelijk cheapquote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het LCD-scherm wel nog helemaal in orde?
Wow bizar... mijn scherm is bijna op precies dezelfde manier gescheurtquote:
Die is al een tijdje uit a.f.a.i.k. Anna 1/2 en 2/2 kon ik een tijd lang niet updaten vanwege gedoe met Qt dankzij Bubbles ofzo. Na een complete reset beide Anna-updates kunnen installeren. Bubbles heb ik ook niet meer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef junkiexp het volgende:
Krijg nu een Symbian Anna update 2/2 binnen?
Via Nokia Suite.
Maar eens installeren.
Ik kreeg hem nu pas aangeboden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is al een tijdje uit a.f.a.i.k. Anna 1/2 en 2/2 kon ik een tijd lang niet updaten vanwege gedoe met Qt dankzij Bubbles ofzo. Na een complete reset beide Anna-updates kunnen installeren. Bubbles heb ik ook niet meer.
Beetje late reactie.... Maar wil er minimaal ¤125 voor hebbenquote:
Aldus www.nokia.com/softwareupdate . Dus als ik geen pc had was ik helemaal screwedquote:Note: If you’re a Mac user, you need to update your software from your device as Nokia Suite is not available for Mac OS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |