soho al eens geprobeerd?quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, enige die ik ECHT top vind zitten. Heb ze duurder en goedkoper gehad. Maar Bjorn blijft het lekkerste zitten vind ik.
Jammer wel want vind ze eigelijk te duur
je weet ooit nooit man, je moet je altijd op je best kleden en zorgen dat je fris bent. Want je weet maar nooit.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
Ik haal mijn boxers mij de Wibra of Zeeman.
Niemand ziet die dingen ooit, dus ik ga er ook geen geld aan uitbesteden.
Precies.quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook, enige die ik ECHT top vind zitten. Heb ze duurder en goedkoper gehad. Maar Bjorn blijft het lekkerste zitten vind ik.
Jammer wel want vind ze eigelijk te duur
Dat laatste zou ooit wel eens moeten gebeuren.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
Ik haal mijn boxers mij de Wibra of Zeeman.
Niemand ziet die dingen ooit, dus ik ga er ook geen geld aan uitbesteden.
Het zijn prima boxers hoor, gewoon normaal zwart meestal.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je weet ooit nooit man, je moet je altijd op je best kleden en zorgen dat je fris bent. Want je weet maar nooit.
jup die vond ik nog wel gaan, maar toch bjorn het lekkerste tot nu toe.quote:
Staat er ook wat op de band, dan herken ik ze voortaanquote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Het zijn prima boxers hoor, gewoon normaal zwart meestal.
Niks mis mee.
Écht hema.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Staat er ook wat op de band, dan herken ik ze voortaan
Ooit ja, plus het feit dat het ze niet zo zorgwekkend lelijk zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat laatste zou ooit wel eens moeten gebeuren.
Er staat wat op de band, letters in het rood.quote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Staat er ook wat op de band, dan herken ik ze voortaan
Edit: ik zie het al
[ afbeelding ]
daar wil je toch niet dood in gevonden wordenquote:
I like you.quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
Gewoon zwart. Verder kan het merk me echt niet schelen bij een man.
Junglefever?quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind gekleurde juist altijd tofquote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |