Jij liever dan ik.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zou er eens heel de dag mee aan moeten lopen.
Amen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind een string bij een vrouw ook niet eens zo sexy, liever een mooie hipster.
Op? Hoe zie je dat voor je of is dit weer dialect?quote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef stefanhaan het volgende:
Een string op een mooie dame is wel sexy hoor
Dat klinkt goedquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij Moonwalk zijn, die doet aan grillen, bakken, braden en veel vleesch
Het moet bij het figuur passen en doet het dat niet dan ziet het er niet charmant uitquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef stefanhaan het volgende:
Dan ziet het er chanant uit.quote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het moet bij het figuur passen en doet het dat niet dan ziet het er niet charmant uit
Ik draag dan ook het liefst niks of boxers. Strings zijn alleen uit noodzaak.quote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
Het moet bij het figuur passen en doet het dat niet dan ziet het er niet charmant uit
Smaken verschillen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef stefanhaan het volgende:
dialectquote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op? Hoe zie je dat voor je of is dit weer dialect?
Daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niks is ook goed natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik draag dan ook het liefst niks of boxers. Strings zijn alleen uit noodzaak.
Dat is alleen maar beter en praktischer.quote:
écht Hemaquote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Ga altijd voor deze... Hema.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ook, enige die ik ECHT top vind zitten. Heb ze duurder en goedkoper gehad. Maar Bjorn blijft het lekkerste zitten vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |