Floszequote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik hoor serieus een seconde geleden dat onze flos op is
Neehoor. Gewoon fijn om in te lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Soit heb je ons iets te vertellen sinds je strings draagt
maar dan is dat toch ook handig in de heteroscene voor de onderkleding van de vrouw?quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is handig in de homoscene, hoef je alleen het touwtje opzij te doen
No way dat ik daarop ga klikken.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sexy en sportieve herenstrings
![]()
Daarom vinden veel mannen het ook leuk als een vrouw een string draagt. Maar het ging in dit geval om een man met string.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar dan is dat toch ook handig in de heteroscene voor de onderkleding van de vrouw?
edit: NIET ANAAL NATUURLIJK. maar hoe het hoort.
Ik ook, geef mij maar gewoon een boxerquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind een slip net zo walgelijk
Juist.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar dan is dat toch ook handig in de heteroscene voor de onderkleding van de vrouw?
edit: NIET ANAAL NATUURLIJK. maar hoe het hoort.
Hihi, Crutch is bi-curious.quote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe het om aan jezelf te bewijzen dat je niet twijfelt over je geaardheid.
Nee, ik zit een stuk kaas te eten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe het om aan jezelf te bewijzen dat je niet twijfelt over je geaardheid.
Niet geil.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelijk maar een vraag aan de vrouwen:
Herenstring, yay or nay?
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind een string bij een vrouw ook niet eens zo sexy, liever een mooie hipster.
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind een string bij een vrouw ook niet eens zo sexy, liever een mooie hipster.
een katoenen boxer lijkt mij het beste.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Oneens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Jarretels vind ik ook altijd wel mooiquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef ook_gek het volgende:
mooie jarretels plus hipster op een mooie lichaam, en je mag me wakker maken
Rollade.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het ook ligt aan het figuur iemand die wat forser is niet zo slim om string te dragen want dan ben je net een worstje
Je zou er eens heel de dag mee aan moeten lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sexy en sportieve herenstrings
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |