SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebinVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mourinho wil Lampard blijkbaar, en ook van Persie meen ik ergens gelezen te hebben...Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Balo gaat gewoon in zijn eentje die winnende maken straks.
Wait for it...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lampard moet gewoon in Engeland blijven..quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef TheFatLady het volgende:
Mourinho wil Lampard blijkbaar, en ook van Persie meen ik ergens gelezen te hebben..." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom is de Justin Lampard foto niet in de OP?
[ afbeelding ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Waarom wel?quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom is de Justin Lampard foto niet in de OP?
[ afbeelding ]![]()
kom op man..
Had ook rood kunnen zijn.." If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Mijn fantasie slaat een beetje op hol van jouw UIquote:
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
![]()
daar gaat ook de ongeslagen status van Man City in de competitie
![]()
Juve nu niet alleen de enige ongeslagen club in alle competities(Cl/El/Beker/Competitie etc) bij elkaar.
Maar ook de enige ongeslagen club in de competitie!![]()
![]()
OP
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Juvequote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Juve nu niet alleen de enige ongeslagen club in alle competities(Cl/El/Beker/Competitie etc) bij elkaar.
Maar ook de enige ongeslagen club in de competitie!
Altijd leuk die spoilers.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Maar ook de enige ongeslagen club in de competitie!![]()
Juvequote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Serie A
Italië![]()
![]()
Juve speelt ten minste fantastisch voetbal! Heerlijk fris en aanvallend.quote:
En met passie.
Erg mooie wedstrijd ook vandaag uit tegen As Roma, leuke wedstrijd!
Ga je nergens anders zien.Haha jaloers! Serie A is echt mooi voetbal! Lekker aanvallend voetbal.quote:
Maar daar gaat het hier niet om![]()
huh?quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha jaloers! Serie A is echt mooi voetbal! Lekker aanvallend voetbal.
Maar daar gaat het hier niet om![]()
Ander topic !!quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve speelt ten minste fantastisch voetbal! Heerlijk fris en aanvallend.
En met passie.
[..]
Haha jaloers! Serie A is echt mooi voetbal! Lekker aanvallend voetbal.
Maar daar gaat het hier niet omIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Wat huh?quote:
Maar volgens mij volgen heel veel mensen de Serie A al 10 jaar niet meer.
Tis geen verdedigend voetbal maar juist erg aanvallend ingestelde ploegen.
Juve bv met 4-3-3 met echte vleugels.
Maar nogmaals:
Dit is het Engelse topic, waar saaier voetbal regeert.
Leuke overwinning Chelsea, maar City gaat toch kampioen worden.![]()
Damn, kan nog een lastige week worden voor City" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Leuk hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Je kan beter 2 keer gelijk spelen en 1 keer verliezen dan 6 keer gelijk spelen.![]()
Terecht 2-1.
Slechte match van Man C.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
het komt goedquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Jammer. Arsenal staat nu geen 4e meer.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
In punten wellicht wel ja, maar zitten ten 1e niet in dezelfde competitie dus dat verschil doet er niet echt toe.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Blancos het volgende:
[..]
Leuk hoor
Je kan beter 2 keer gelijk spelen en 1 keer verliezen dan 6 keer gelijk spelen.
Ten 2e is het ongeslagen zijn toch wel leuk puntje erbij, al koop je er idd niets voor.
Ten 3e staat Juve gewoon aan kop in de Serie A.
Maar als gezegd:
City gaat gewoon kampioen worden, sterkste ploeg ook in de breedte.
Chelsea is al een tijd niets meer, Man Utd ook niet meer wat het was.
Arsenal heeft held RvP maar verder niets, Liverpool ook niets.![]()
Nee, Tottenham wordt kampioenquote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In punten wellicht wel ja, maar zitten ten 1e niet in dezelfde competitie dus dat verschil doet er niet echt toe.
Ten 2e is het ongeslagen zijn toch wel leuk puntje erbij, al koop je er idd niets voor.
Ten 3e staat Juve gewoon aan kop in de Serie A.
Maar als gezegd:
City gaat gewoon kampioen worden, sterkste ploeg ook in de breedte.
Chelsea is al een tijd niets meer, Man Utd ook niet meer wat het was.
Arsenal heeft held RvP maar verder niets, Liverpool ook niets.![]()
![]()
Mensen die de serie A mooier vinden dan de Premier League
Zelfs League Two is nog leuker dan de serie ADit account is niet meer in gebruik.![]()
Nog aardig wat leuke potje de komende 3 weken in de PL:
quote:17/12/2011 16:00 Wolves - Stoke City
17/12/2011 16:00 Newcastle Utd. - Swansea
17/12/2011 16:00 Fulham - Bolton W.
17/12/2011 16:00 Everton - Norwich City
17/12/2011 16:00 Blackburn R. - West Brom
17/12/2011 18:30 Wigan Athletic - Chelsea
18/12/2011 13:00 QPR - Man Utd.
18/12/2011 15:05 Aston Villa - Liverpool
18/12/2011 16:00 Tottenham H. - Sunderland
18/12/2011 17:10 Man City - Arsenal
20/12/2011 20:45 Wolves - Norwich City
20/12/2011 21:00 Blackburn R. - Bolton W.
21/12/2011 20:45 Aston Villa - Arsenal
21/12/2011 20:45 Man City - Stoke City
21/12/2011 20:45 Newcastle Utd. West Brom
21/12/2011 21:00 Wigan Athletic Liverpool
21/12/2011 21:00 QPR - Sunderland
21/12/2011 21:00 Everton - Swansea
21/12/2011 21:00 Fulham - Man Utd.
22/12/2011 21:00 Tottenham H. - Chelsea
26/12/2011 14:00 Chelsea - Fulham
26/12/2011 16:00 Arsenal - Wolves
26/12/2011 16:00 West Brom - Man City
26/12/2011 16:00 Sunderland - Everton
26/12/2011 16:00 Man Utd. - Wigan Athletic
26/12/2011 16:00 Liverpool - Blackburn R.
26/12/2011 16:00 Bolton W. - Newcastle Utd.
26/12/2011 20:45 Stoke City - Aston Villa
27/12/2011 18:00 Swansea - QPR
27/12/2011 20:30 Norwich C. - Tottenham H.
30/12/2011 20:45 Liverpool - Newcastle Utd.
31/12/2011 13:45 Man Utd. - Blackburn R.
31/12/2011 16:00 Arsenal - QPR
31/12/2011 16:00 Swansea - Tottenham H.
31/12/2011 16:00 Stoke City - Wigan Athletic
31/12/2011 16:00 Chelsea - Aston Villa
31/12/2011 16:00 Bolton W. - Wolves
31/12/2011 16:00 Norwich City - Fulham
01/01/2012 13:30 West Brom - Everton
01/01/2012 16:00 Sunderland - Man City
02/01/2012 16:00 Aston Villa - Swansea
02/01/2012 16:00 Wolves - Chelsea
02/01/2012 16:00 Blackburn R. - Stoke City
02/01/2012 16:00 QPR - Norwich City
02/01/2012 18:30 Fulham - Arsenal
03/01/2012 20:45 Wigan Athletic - Sunderland
03/01/2012 20:45 Tottenham H. - West Brom
03/01/2012 21:00 Man City - Liverpool
04/01/2012 21:00 Newcastle Utd. - Man Utd.
04/01/2012 21:00 Everton - Bolton W.![]()
Blij dat dat wel doorgaatquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
Ik verveel mequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
Net als vorige week geen vroege wedstrijd morgen, toch wel jammer.
Newcastle XI v Swansea: Krul; Simpson, Perch, Coloccini, Santon; Obertan, Cabaye, Tiote, Gutierrez; Best, Ba
Coloccini passes a late fitness test, Santon gets a rare start
Everton XI v Norwich: Howard, Hibbert, Heitinga, Jagielka, Baines, Osman, Fellaini, Neville, Gueye, Cahill, Saha![]()
Blackburn XI vs WBA: Robinson; Nzonzi, Samba, Dann, Rochina; Vukcevic, Lowe, Dunn, Pedersen; Formica, Yakubu![]()
Voorlopig wel iig, al zijn er nog niet echt kansen geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:14 schreef YazooW het volgende:
Newcastle - Swansea wordt natuurlijk 0-0 met die bazenkeeperssig verwijderd door FA![]()
Futbol24 zegt Osmanquote:
BBC:quote:The assist for the goal came from Royston Drenthe.It Never Hurts To Help!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:14 schreef YazooW het volgende:
Newcastle - Swansea wordt natuurlijk 0-0 met die bazenkeepers![]()
![]()
Volgende week donderdag is er Tottenham tegen Chelsea, wat n rare dag voor zo n grote wedstrijd
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
De komende weken zijn er nog genoeg rare dagen voor wedstrijden in Engeland.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:20 schreef TLC het volgende:
Volgende week donderdag is er Tottenham tegen Chelsea, wat n rare dag voor zo n grote wedstrijdsig verwijderd door FA![]()
* Spezza19 zit er aan te denken 2 januari een wedstrijdje te bekijken
Ok, Championship wedstrijd, maar ging meer om de dag
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Aston Villa: Guzan, Hutton, Dunne, Collins, Warnock; Albrighton, Delph, N’Zogbia, Petrov; Heskey, Delfouneso
Liverpool: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique , Shelvey, Henderson, Adam, Downing, Bellamy, Suarez![]()
Arsenal Team:
Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Song, Arteta, Ramsey, Gervinho, Walcott, Van Persie.
Man City Team:
Hart; Richards Kolo Toure, Kompany, Zabaleta; Yaya Toure, Barry; Nasri, Aguero, Silva; Balotelli.![]()
Subs: Rosicky, Almunia, Arshavin, Frimpong, Chamakh, Benayoun, Miquel
Subs: Johnson, Savic, Pantilimon, Dzeko, Lescott, Milner, benenbreker.
Engelse sopcast: 106723![]()
bloodzeed hq sopcast is 106723 zeer goede kwaliteit sky sports dus engels commentaarOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik ga maar voor Engels commentaar, John van Vliet en Aad 'afkoopsom' de Mos kun je moeilijk vrolijk van worden.sig verwijderd door FA![]()
blijf maar dromen danquote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Smoofie het volgende:
RvP en Sneijder naar MU is mijn droom.
know'm sayin?
word? word.![]()
qft evenals analyses vanquote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga maar voor Engels commentaar, John van Vliet en Aad 'afkoopsom' de Mos kun je moeilijk vrolijk van worden.Wim
Kieft
know'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij zijn het gewoon nog allemaal vrienden van elkaar hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef YazooW het volgende:
Zou wel mooi zijn als een Arsenal speler de benen breekt van NasriRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
mooi ?quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef YazooW het volgende:
Zou wel mooi zijn als een Arsenal speler de benen breekt van NasriIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Doe eens normaal zeg.quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef YazooW het volgende:
Zou wel mooi zijn als een Arsenal speler de benen breekt van Nasri
Szczesny moet echt eens stoppen met kappen, gaat echt een keer fout. 4de keer dit seizoen dat ik hem zien doen.![]()
Dat is niet zo vriendelijk neequote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
Frimpong en Nasri zijn geen vrienden hoor
[ afbeelding ].
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ben bang dat ie dat zelf eerst moet ervaren voordat het stoptquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.
Szczesny moet echt eens stoppen met kappen, gaat echt een keer fout. 4de keer dit seizoen dat ik hem zien doen.![]()
![]()
Kom jij ook nog uit de tijd van de boekingen ?quote:Op zondag 18 december 2011 17:22 schreef NLGooner het volgende:
Song nu al geboekt, als dat maar goed gaatIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ja die komt aardig in de buurt van Van Persie qua invloed op onze prestaties.quote:
En hij heeft ook een heerlijke uitstraling. Kunnen we nog aardig wat jaren mee vooruit.![]()
Maar er komen nauwelijks echte kansen uit. Bovendien zie je maar met vlagen het aantrekkelijke spel dat Arsenal de afgelopen weken toonde.quote:![]()
Sczcesny heeft ook veel epic fails hoor. Had er liever Stekelenburg gezien.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Heb het over dit jaar, niet het nog lopende seizoen. En ja, het is soms net een Vermeer.quote:Op zondag 18 december 2011 17:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sczcesny epic fails?Kan alleen die ene van de league cup herinneren. Heb jij meer voorbeelden?
AFCA
No way man, je lult.quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het over dit jaar, niet het nog lopende seizoen. En ja, het is soms net een Vermeer.know'm sayin?
word? word.![]()
Szczesny vergelijken met Vermeer? Vermeer maakt veel meer fouten dan Szczesny. Als je hem met iemand wil vergelijken, doe dat dan met een leeftijdsgenoot zoals Krul. En dan denk ik dat ze niet veel van elkaar verschillen in prestaties dit seizoen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het over dit jaar, niet het nog lopende seizoen. En ja, het is soms net een Vermeer.![]()
Ze spelen beide nerveus.quote:Op zondag 18 december 2011 17:42 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Maar er komen nauwelijks echte kansen uit. Bovendien zie je maar met vlagen het aantrekkelijke spel dat Arsenal de afgelopen weken toonde.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja kom dan eens met voorbeelden, waarin hij zijn team heeft benadeeld.quote:Op zondag 18 december 2011 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Met zijn gegrabbel soms, ver uit het doel etc.![]()
geïrriteerd ..quote:Op zondag 18 december 2011 17:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
What about him?
Heb eerste helft gemist.★★★![]()
Szczesny vergelijken met Vermeer? Szczesny heeft de ene na de andere wereldredding.quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het over dit jaar, niet het nog lopende seizoen. En ja, het is soms net een Vermeer.
In het begin van het seizoen was ik voor Stekelenburg maar momenteel hoef ik geen andere keeper dan Szczesny en nog lekker jong. Gaan we nog veel plezier aan beleven wat mij betreft![]()
Toch wel buitenspel, hij maakt hem wel mooi af trouwens.quote:Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Echt he, wat een rare jassen zijn dat toch.quote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef tech4u het volgende:
Waarom heeft Wenger altijd een opengeknipte slaapzak om
Moet altijd denken aan deze rare dingen http://charlietueats.com/(...)9/04/sleepingbag.jpgRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hm zag dit al aankomen nadat Djourou wegviel. 1 speler wisselen oké, maar er meteen 2 ook op een andere positie neerzetten lijkt me niet verstandig. Wenger had de verdediging beter zo kunnen laten staan en dan maar met Miquel niet op zijn beste positie.![]()
Lekker warm?quote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef tech4u het volgende:
Waarom heeft Wenger altijd een opengeknipte slaapzak om
Wie was trouwens die held van Arsenal die met z'n hand in de lucht stond om buitenspel aan te geven bij het doelpunt van City?
Net alsof die er enige kijk op heeft vna de 16 meter lijn...![]()
![]()
Kan je volgens mij wel over discussieren, Silva stond op moment dat Balotelli schoot randje buitenspel.quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Lekker warm?
Wie was trouwens die held van Arsenal die met z'n hand in de lucht stond om buitenspel aan te geven bij het doelpunt van City?
Net alsof die er enige kijk op heeft vna de 16 meter lijn...
En ja, dat kon je ook zien van de 16 meter lijn.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Stond nog wel iets verder terug dan 'randje buitenspel' en dat zie je van z'n levensdagen niet als je er 10 meter achter staat. Vind het altijd maar vervelend gedrag.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kan je volgens mij wel over discussieren, Silva stond op moment dat Balotelli schoot randje buitenspel.
En ja, dat kon je ook zien van de 16 meter lijn.
// Lekker uitgespeeld, dat had 2-0 moeten zijn natuurlijk![]()
![]()
wat heeft die Aguero ontzettend dikke en korte benendat broekje zit bijna strak om zn benen...
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja hij gaat scoren...let maar opquote:Op zondag 18 december 2011 18:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
@Lily, onze Rus komt er dan toch in![]()
![]()
Kutzooi. Ik schat een slechte Walcott altijd hoger in dan Arshavin..quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het niet slechter dan Walcott vandaag kan...maar Arshavin wil blijkbaar graag het tegendeel bewijzenquote:Op zondag 18 december 2011 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Kutzooi. Ik schat een slechte Walcott altijd hoger in dan Arshavin..![]()
![]()
Serieus geen idee, ieder heeft toch zijn eigen redenen om "aanhanger" te zijn van een club ?quote:Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Nou kan me er iets bij voorstellen. Ik was voor de komst van het vele geld een 'City liefhebber'. Nu walg ik er van, maar vind het bijv. minder erg als een Madrid of Chelseaquote:
Hoe gek het ook klinkt.
City WAS een hele mooie club.U MAD?![]()
Een mooie Andy v/d Meyde bal, geef er 10 en er komt er vast en zeker 1 prachtig aanquote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef tech4u het volgende:
Weer een kutbal vaan arshavin, beter had wenger walcot erin gelaten![]()
![]()
Ach als je al jaren City fan bent en in Manchester woont ben je al genoeg vernederd de afgelopen 20 jaar dus voor hen vind ik het wel leukquote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou kan me er iets bij voorstellen. Ik was voor de komst van het vele geld een 'City liefhebber'. Nu walg ik er van, maar vind het bijv. minder erg als een Madrid of Chelsea
Hoe gek het ook klinkt.
City WAS een hele mooie club.![]()
Ja dat heb ik ook. Maar kan me ook wel voorstellen dat er City fans zijn die het jammer vinden dat de clubidentiteit is verdwenen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach als je al jaren City fan bent en in Manchester woont ben je al genoeg vernederd de afgelopen 20 jaar dus voor hen vind ik het wel leuk
Kijk ook zijn we allemaal fan van een club geworden en ik ben ook fan van Arsenal geworden in de succesjaren (vanaf 1998). Maar ik vind het nog wel een verschil of je fan van een club wordt als ze goed voetballen en zo naar een topclub groeien, of het op de Chelsea/City manier doen.![]()
Hands man jonge jongeOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het is inderdaad ook weer niet alsof hij aan het volleyballen was, arm langs het lichaam en als hij hem niet had geraakt was er ook geen directe speler van arsenal achter hemquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef alors het volgende:
met zulke niet gegeven penals kan ik best wel leven anders...![]()
Niet als het tegen Arsenal is.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Interesting stat: in the last 3 visits to City, Arsenal have scored in the 88th minute. Another, please.![]()
Wedstrijd premie voor Nigel de Jong
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toch weer genoeg voor een leuke Rolex, december maand is al duur genoegquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nou das maar een schijntje t.o.v. die 8 miljoen salarois die hij elk jaar opstrijkt![]()
![]()
City heeft wel mooie logo & teneu..
Maar nu hebben ze opeens heeeeeel veel supporters, net zoals AZ..Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Hoe zou dat komen? Weet jij dat?quote:Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar nu hebben ze opeens heeeeeel veel supporters, net zoals AZ..★★★![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar nu hebben ze opeens heeeeeel veel supporters, net zoals AZ..
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit inderdaad. Blijft kansloos.quote:Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar nu hebben ze opeens heeeeeel veel supporters, net zoals AZ..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
In Manchester is City altijd nummer 1 club geweest.
Mensen kennen Man City echt niet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vol overtuiging ingeschoten Arshavin
Door de wodkaquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Arshavin is 30 ofzo, hij ziet er uit als 19."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Moussa is 19 ofzo, hijl lijkt 40quote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Arshavin is 30 ofzo, hij ziet er uit als 19.
★★★![]()
Afgelopen 7 jaar zitten ze elk seizoen al op 90% bezoekersaantallen. Wat je nu weer verklaart is gewoon onzin natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 18:55 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar nu hebben ze opeens heeeeeel veel supporters, net zoals AZ..![]()
Ik denk eerder dat Arsenal te zwak aanvallend is. 1 goal tegen is niet slecht tegen een team dat zóveel scoort.![]()
RvP moet gewoon weg.quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik denk eerder dat Arsenal te zwak aanvallend is. 1 goal tegen is niet slecht tegen een team dat zóveel scoort.AFCA
Wat? Als hij eens de PL wilt winnen ofzo, moet hij niet bij dit arsenal blijven.quote:AFCA
hij gaat echt niet naar Manu hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Als hij eens de PL wilt winnen ofzo, moet hij niet bij dit arsenal blijven.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hij moet niks. Ik zou ook liever voor Arsenal spelen dan Man Cityquote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Als hij eens de PL wilt winnen ofzo, moet hij niet bij dit arsenal blijven.![]()
![]()
Weg om prijzen te winnen zal vast wel. Misschien zien we hem ooit nog in Madrid of Barcelona. Maar hij verraadt het Arsenal publiek echt niet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Als hij eens de PL wilt winnen ofzo, moet hij niet bij dit arsenal blijven.![]()
" Welcome in Manchester "quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Mensen kennen Man City echt niet.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand een foto van de 'bijzondere' benen van Aguero?
Bij Sport1 zaten ze er iig op te "geilen"quote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Effe serieus.
Iedereen had het erover.![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 19 december 2011 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Sport1 zaten ze er iig op te "geilen"
Bij Roberto Carlos viel het mij vroeger op, maar heb het nog nooit opgemerkt bij Aguero.★★★![]()
Sorry, was verkeerd met foto van mezelfquote:Op maandag 19 december 2011 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Effe serieus.
Iedereen had het erover.
Niet zozeer te geilen (was Messi niet), maar z'n broekkie was iets te strak voor de bovenbeentjes.quote:Op maandag 19 december 2011 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Sport1 zaten ze er iig op te "geilen"Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Precies!!!quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Mensen kennen Man City echt niet.
Ik ben al fan van City sinds 2005 (mede ook vanwege de serie Shameless, en de sympathieke houding van de club en zijn fans) Ook het gegeven dat veel britpopbands die ik graag luister er fan van zijn, speelt bij mij een rolAlles wat om deze club heenzit voelt goed, ookal loopt er nu voor vele miljoenen op het veld, de club en de fanclubs zijn nog altijd net zo symphatiek en enthousiast als vroeger
En oké nu is het wel ff de Koopclub maar kijk eens heel even naar clubs als Manchester United, Chelsea, Arsenal en Liverpool en clubs als Real Madrid, Bayern München en AC MIlan. Die doen toch precies hetzelfde en dat is dan weer alemaal oke of niet?
Ik geloof dat ze nu een leuke basis hebben en dat ze in de komende jaren gewoon ieder jaar een paar leuke versterkingen kopen
Het team zoals het er nu staat is gewoon fantastisch en zorgt naast goed voetboel ook voor een behoorlijke portie entertainmet zowel op het veld als ook buiten het veld.
One Love One Life One City!![]()
Er is een verschil in kopen wat Arsenal en United deden met hoe City dat heeft gedaan. City heeft zowat z'n complete basiself in 1, 2 jaar bij elkaar gekocht en heeft geen bedrag geschuwd, bij de anderen is geleidelijk aan gegaan en is er nog eea. uit de eigen opleiding gekomen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:54 schreef Ruder het volgende:
[..]
Precies!!!
Ik ben al fan van City sinds 2005 (mede ook vanwege de serie Shameless, en de sympathieke houding van de club en zijn fans) Ook het gegeven dat veel britpopbands die ik graag luister er fan van zijn, speelt bij mij een rolAlles wat om deze club heenzit voelt goed, ookal loopt er nu voor vele miljoenen op het veld, de club en de fanclubs zijn nog altijd net zo symphatiek en enthousiast als vroeger
En oké nu is het wel ff de Koopclub maar kijk eens heel even naar clubs als Manchester United, Chelsea, Arsenal en Liverpool en clubs als Real Madrid, Bayern München en AC MIlan. Die doen toch precies hetzelfde en dat is dan weer alemaal oke of niet?
Ik geloof dat ze nu een leuke basis hebben en dat ze in de komende jaren gewoon ieder jaar een paar leuke versterkingen kopen
Het team zoals het er nu staat is gewoon fantastisch en zorgt naast goed voetboel ook voor een behoorlijke portie entertainmet zowel op het veld als ook buiten het veld.
One Love One Life One City!
Kijk naar United, dat speelt al jaren in ongeveer dezelfde bezetting met hier en daar een nieuwe aankoop, dat valt gewoon niet te vergelijken met City.One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.![]()
Ja okee maar als ze kampioen willen worden in de Premier League moeten ze zich wel aanpassen. Maar het is nog steeds een leuke volksclub alleen nu met veel mogelijkhedenquote:Op maandag 19 december 2011 18:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Er is een verschil in kopen wat Arsenal en United deden met hoe City dat heeft gedaan. City heeft zowat z'n complete basiself in 1, 2 jaar bij elkaar gekocht en heeft geen bedrag geschuwd, bij de anderen is geleidelijk aan gegaan en is er nog eea. uit de eigen opleiding gekomen.
Kijk naar United, dat speelt al jaren in ongeveer dezelfde bezetting met hier en daar een nieuwe aankoop, dat valt gewoon niet te vergelijken met City.![]()
![]()
Luis Suarez voor 8 duels geschorst wegens racistische uitlatingen tegenover Patrice Evra.
Hoger beroep is mogelijk, schorsing gaat over twee weken in.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Er zijn ook nog 2 wedstrijden vanavond (tussenstanden)
Wolves - Norwich 1-1
Blackburn - Bolton 0-1It Never Hurts To Help!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: