Met mayonaise?quote:
Laf joe toequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
dat ziet er niet zo smakelijk ausquote:
Maar popje, ze zijn nu dichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik wil NU heen
Vis isser wel, kijk maar ff tussen je benen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
Goffer de goffer
SUSHI NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Allemaal dezelfde?quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
oh en ik heb 7 fotolijstjes gekregen maar ik wil 16 foto's kwijt minstens
Ondankbare hondquote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
oh en ik heb 7 fotolijstjes gekregen maar ik wil 16 foto's kwijt minstens
Ik was te lui om de " " te doenquote:
Ja. Ik ga me nu zachtjes in slaap huilen.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik ga me nu zachtjes in slaap huilen.
nee duh, geen 16 dezelfde foto'squote:
Dezelfde lijstjesquote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee duh, geen 16 dezelfde foto's
nee wel allemaal zwartquote:
Fijn dat het bloed goed was, maar wat is het dan welquote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Geen rare afwijkingen in het bloed van Fritz. Ik zal een boon wezen als ik nu weet of dat goed is of niet, maar in elk geval gaat hij aan een 14-daagse AB-kuur. Zien of dat iets oplevert
Ik zit nu op 20 foto'squote:
Ja, zeg het maarquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat het bloed goed was, maar wat is het dan wel![]()
Fritz
Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu op 20 foto's
Inclusief jullie
Define 'jullie' en welke foto'squote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit nu op 20 foto's
Inclusief jullie
Hallo, ik ben Zwabber, ik hou van een goed boek en van fan van onze tombolaquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, eigenlijk is tombolafan een enorme geitenwollensokkennaam.
"Hhhhhoi ik ben Errrrrnst. Ik hhhhhou van een ghhhoed boek en ik ben fhhhan van de plaatselijke thhombola.
Wie wil aan mijn lootje trekken? Hhhhhahaha!"
Lekker zelf figuurzagen in de kerstvakkansiequote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik zag ooit bij Kwantum een hele gave fotolijst; was gewoon een stuk schors/plank met allemaal uitsparingen in verschillende groottes/vormen.
Spijt van dat we die toen niet hebben meegenomen
Is daar een naam voor?quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zeg het maar
Jij weet er vast de goede term voor, maar we gaan nu dus met uitsluitend AB kijken of het opgelost wil worden. Een beetje een lekkere lange brede kuur, zonder Metacam
Ik ook, dankzij MBquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond nog door de Blijdorp foto's zitten bladeren![]()
Heb je het drooggehoudenquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond nog door de Blijdorp foto's zitten bladeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTMI
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Synuloxquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is daar een naam voor?![]()
Breedspectrum AB en hopen dat het pakt op datgene wat het gedonder veroorzaakt.
Heeft ie Amoxoral?
Amoxicilline met clavulaanzuur; de meest sterke breedspectrum ABquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Synulox
En nee, de aanpak bedoelde ik... Geen diagnose, maar gewoon maar gaan schieten
OMGquote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van ons twee op die struisvogel![]()
![]()
En in en op die schildpad...
En die van ons bij dat 'deze dieren kunnen bijten' bordjequote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG![]()
Maar wat was het een ontzettend leuke dag![]()
En wij stonden achter haarquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En die van ons bij dat 'deze dieren kunnen bijten' bordje![]()
En ja, vreselijk leuk! Dat Q echt heel lang op jullie stond te wachten onderaan die glijbaan met haar camera![]()
Ohja die was heel kind-onvriendelijkquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Het meest hilarische vond ik nog Gb die "Kssssjt" naar dat kind deed
Daar zijn dan ook een aantal juweeltjes geschoten met den cameraquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja die was heel kind-onvriendelijk
Opbokken, wij willen op die stenen.
Die met iedereen behalve mijquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik zag ooit bij Kwantum een hele gave fotolijst; was gewoon een stuk schors/plank met allemaal uitsparingen in verschillende groottes/vormen.
Spijt van dat we die toen niet hebben meegenomen
F&F's Next Tap Maddelsquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook een aantal juweeltjes geschoten met den camera![]()
Op dat bankje tegenover de leeuwen?quote:
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wij stonden achter haar![]()
We durfden niet van de hele hoge glijbaan en al die kindjes voor ons sprongen er zonder angst in.
En wij maar weer een trap naar beneden
Het was een hilarische dagquote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaEn wij erachter "waar wachten we op? "
Ja!quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op dat bankje tegenover de leeuwen?
Die is leuk jaquote:
Die met dat "kunnen bijten" is ook leuk, ff downloadenquote:
niet!quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Daar zijn er 2 van zonder Tombo... eentje waar Q heel raar kijkt en eentje waar Q heel raar kijkt.
Die van Q met het bierglas tussen de benen zou het ook goed doen naast je trap Tomboquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Oh nee sorry Q
Er is er eentje idd waar je wel normaal kijkt, zeldzaam!![]()
Ahahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van Q met het bierglas tussen de benen zou het ook goed doen naast je trap Tombo
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder geschetenquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar een kiespijn-lachende mislukte Pepsi commercial
Als je heel goed kijkt ben jij eigenlijk de enige van dat hele rijtje die een beetje natuurlijk lachtquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder gescheten
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitterenquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Maes kon niet zitten, want het bankje was onder gescheten
Ohjaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Oh god jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maes die de halve dierentuin liet wachten omdat ze moest twitteren
Ja bizar he?quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat ze ff te kijken, maar Gb staat altijd charmant op de foto
Jawel manquote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Mag ik er eentje van ons samen even 1 minuut posten om het tegendeel te bewijzen?quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Goodbye het volgende:
Say whut? Ik ben alles behalve fotogeniek
Nee, dat was het nou juist; geen ideequote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus Elies![]()
Wie was de veroorzakert?
Of heb je gewoon te lang gewacht met plassen?
Oh jeetje....begint dat nu al?quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat was het nou juist; geen idee
Oh ik dacht Qquote:
1 minuutje is okquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik er eentje van ons samen even 1 minuut posten om het tegendeel te bewijzen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die heb ik alquote:
Ik heb er amper eentje kunnen ontdekken in al die 1625 Blijdorpfoto's andersquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij staat over het algemeen ook altijd charmant op de foto
Oh die, met mijn Big Mama Black ass ernaastquote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh en de wildewievenpics heb ik ook nog bekeken gister![]()
Die waar ik wel zwanger leek in de Ljouwertse zoo
Ik zat er toevallig serieus laatst aan te denken om eens een badpak te kopenquote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver, zaterdag gaan we zwemmen in de HuttenKuttenVreugde en ik bedenk me net dat m'n allergieaanval wel over is, maar m'n hele buik zit nog onder de korstjes en plekjes![]()
En een badpak ipv een bikini gaat me dan net te ver.
Ik vind mezelf ook altijd walgelijk op foto's staan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er amper eentje kunnen ontdekken in al die 1625 Blijdorpfoto's anders
Ik zag laatst foto's terug van toen ik met zusje in Egypte was.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook altijd walgelijk op foto's staan.
Op vakantie is er eentje genomen dat ik in bikini over het balkon hang.....zonder buik in te houden
Op zich is een badpak wel handig, vooral met die wildwaterbanen in CP.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er toevallig serieus laatst aan te denken om eens een badpak te kopen
Omdat ik die van tegenwoordig best charming vind (en ik mezelf op bikinifoto's van Sanadome heb gezien![]()
![]()
)
IK OOK!quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag laatst foto's terug van toen ik met zusje in Egypte was.
In lichtblauwe bikini. OMFG![]()
![]()
Ik stuur je er eentje, wacht...
Even zoeken.
Bij Wehkamp hebben ze leuke badpakken!quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich is een badpak wel handig, vooral met die wildwaterbanen in CP.
Dat je broekje nog aan het begin ligt en je bovenstukje onder je neus hangt![]()
Dat heb je dan met een badpak weer niet, maar die kruipen altijd zo in je kont
Ik ga es kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Wehkamp hebben ze leuke badpakken!
Ja maar daar zitten ook gewoon leuke tussenquote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
DML![]()
Ik zie alleen corrigerende badpakken
As if.....denk ik dan altijd maarquote:Op maandag 12 december 2011 23:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah dan moet ik daar even kijken Ing
Ik zie nog niets waar ik van ga jubelen....nog maar een rondjequote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten ook gewoon leuke tussen
En dat ze dan ook nog corrigeren is mooi meegenomen toch?![]()
Helemaal leeg of een beschaafd drupje?quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik zit er niet mee, maar het was wel verrassend
Zeg, denk je ff aan mijn slipquote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich is een badpak wel handig, vooral met die wildwaterbanen in CP.
Dat je broekje nog aan het begin ligt en je bovenstukje onder je neus hangt![]()
Dat heb je dan met een badpak weer niet, maar die kruipen altijd zo in je kont
Iets er tussenin. Een plensjequote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Helemaal leeg of een beschaafd drupje?
Wat flauwquote:Op maandag 12 december 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga met schoon/stief/gewoonzusjes naar de sauna maar nu willen ze niet naar CDL "omdat ik dat al ken"
Oeh, van het "schone slip en schone spijkerbroekt" soort?quote:
Ik ben het er ook nog steeds niet mee eensquote:
Dat zou mij zo niet staanquote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik wel heel tof:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,4,17&PI=1&SM=0
Die is mooiquote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik wel heel tof:
Ja nou die wilde ik net gaan plakken!quote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou mij zo niet staan![]()
Zwart niet dan....past bij jou weer wel.
Ik zag een leuke bruine met turqoise, ff tsjekken.
Ja, die is wel leuk iddquote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou die wilde ik net gaan plakken!
Pocahontas-achtig
Ja tof ouderwetserig he?quote:
Die had ik beide idd bekekenquote:Op maandag 12 december 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tof ouderwetserig he?
Ing, deze is wel wat voor jou
Of deze:
(Maar die is ook met zwart...)
Mooi simpelquote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)_A44_968030/?AAPP=90
Die vind ik ook wel leuk...lekker simpel, maar wel een leuk model
Die heeft van zichzelf al een camel toequote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Truequote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al WTMI gezegdquote:Op maandag 12 december 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, van het "schone slip en schone spijkerbroekt" soort?
Gaat me weer geld kostenquote:
Daarom wil ik ook echt 38, anders trekt ie zoquote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heeft van zichzelf al een camel toe
OMGquote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
True
Zalando heeft echt alleen afgrijselijke badpakken
http://www.zalando.nl/dameskleding-badmode-badpakken/
Dat had ik verdrongenquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik al WTMI gezegd
Fritz en ik gaan naar bed. Kijken of we vannacht beter slapen
Is dat er een met extra vulling of zoquote:Op maandag 12 december 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt he, dan presenteren ze een corrigerend badpak in een model maatje 34
Trusten Tomboquote:
Ook wel leuk jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)A43_989291/?AAPP=136
met
http://www.wehkamp.nl/dam(...)89307/?PI=0&AAPP=136
of
http://www.wehkamp.nl/dam(...)89305/?PI=0&AAPP=136
Da's weer een beetje een tussenweg.
Badpak voelt nog zo 40+
Da's dezelfdequote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
He potver....hemdje is er vanaf maat 44![]()
http://www.wehkamp.nl/dam(...)A43_989291/?AAPP=136
Die dan?
Ja, klopt....maar er staat nog een klein plaatje naast en da's de anderequote:
Oh die andere is erg leukquote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, klopt....maar er staat nog een klein plaatje naast en da's de andere![]()
Ik ben juist dol op hipster
Idd wel schattigquote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die andere is erg leukMet al die kleurtjes.
En dan dat hipsterbroekje voor jou er bij idd
Ik denk ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Tankini vind ik leuker dan een badpak
Met hempje met print of zonder print? (effen met print als bies dus)quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm...het broekje is er ook als hipster in dezelfde print en in maat 38.
Maar dat lijkt me zo druk worden
Ik zou het effen bruine broekje met dat gekleurde riempje nemenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmmm...het broekje is er ook als hipster in dezelfde print en in maat 38.
Maar dat lijkt me zo druk worden
Die van Re bedoel je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de (of is het 'het'?) weblog gepimpt
quote:
Dat zijn eigen foto's die je gebruikt hebt, of niet?quote:
Jahaaa, maahaaaar.....dat broekje is er alleen in 36.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik zie idd een header met allemaal toffe kleuren
Mooier zo!
Ing, ik zou dus dat drukste hemdje nemen en dan het effen hipsterbroekje (want die had wel weer een bandje in die print, toch?)
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn eigen foto's die je gebruikt hebt, of niet?![]()
Wel gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oognip op 13-12-2011 06:39:04 ]
Ik ging ook extra vroeg weg en was toch nog te laatquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging extra vroeg weg omdat het druk zou zijn op de weg.
20 minuten te vroeg aangekomen
Erg he?quote:
Ah, komt die bij je wonen oh-oh?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell wat een wind ja, ik ben er vannacht een paar keer wakker van geworden ( en nee dat was niet van de chili
).
Kijk dan, ze kunnen al showen de pupjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Nope, ik vind m prachtig maar ik vind peruanen echt shithonden
Hij is lekker aan het puberen dus die reputatie zit wel goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt een reputatie als rotmoeder hoog te houden
Het is gewoon leuk om te volgen toch? Klein spul is toch altijd leuk. Fokt ze ook nog nakies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Deze peruaantjes zijn van m'n vriendin die ook Billy gefokt heeft, vandaar dat ik ze zo leuk vind om te volgen. Ze was hier toen Madam drachtig was en toen heb ik ze voelen schuiven in dr buik
Wat een hoop hondjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ze heeft 1 chinees teefje, Billy zn mama, en dan 2 chinezenreuen, Chico zn kleinzoon die zondag 10 werd en Billy zn nestbroer, en dan heeft ze een podencoteef, een poedelteef ( samen met dr moeder ) en de peruanenteef, ze gaat nu wel weer een teefje aanhouden. En ze hebben ook nog een chihuahua, van dr zusje, van dezelfde fokker als waar ik Karel en Frits vandaan had, en een bulldog en twee zelf per ongeluk gefokte kruisingpups![]()
Das nog eens wat anders als mijn overburen die met 9 katten en een baby in een starterswoning zitten..quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar ze woont in een eigen huis bij haar ouders op het erf, ze hebben een meeeeega lap grond, en stallen en paarden ( en paardenpension ) en wat koeien en een varken en zo, en een zwemvijver met een strand en weet ik wat allemaal
4 kleinere honden die regelmatig uitgelaten worden. Niet 9 beesten waarvan er max 3 af en toe eens buiten lopen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw
Naja, ik woon met 4 honden in een appartement
Ik met 5quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw
Naja, ik woon met 4 honden in een appartement
LOLquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik met 22 kilo hond, dat klinkt alweer heel anders
Ik zou d'r doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Zou ook maar IEMAND die die poster ziet denken 'Goh wat bijzonder en ludiek, dat is een man!'...?
http://www.telegraaf.nl/b(...)showt_HEMA-bh__.html
Zou dan eerder zeggen dat je voor lul ligtquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef Qwea het volgende:
Ik sta ongetwijfeld voor lul maar ik ben erbij gaan liggen.
Mensen kijken wel vreemd, miss moet ik naar huis gaan ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zou dan eerder zeggen dat je voor lul ligt
Ja, daaromquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Op school Qut
Sterkte ermee, ik denk dat de school blij is dat je er weer eens bent
Sonny Boy wil ik ook nog steeds zien, damn, ik heb alleen dat stomme boek gelezen, de film is hopelijk wel beter!
Ik vond het boek wel goed op zich. Moet zeggen dat de film wel heel snel gaat in het verhaal, ze zullen bepaalde stukken wel enorm uitrekken...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Sonny Boy wil ik ook nog steeds zien, damn, ik heb alleen dat stomme boek gelezen, de film is hopelijk wel beter!
de boeken van A Song of Ice and Fire, van George R R Martinquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:56 schreef bigbird het volgende:
Ah okIk was bezig in de wetten van de magie (11 delen) en boeken van Robin Hobb. Lees ook vooral engels maar ben eens aan het kijken naar andere schrijvers enzo
haha, Limburg in Binnenlands nieuws, de ironiequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:26 schreef Barbaaf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oorn-in-limburg.html
Koloniën zijn óók binnenland, hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, Limburg in Binnenlands nieuws, de ironie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |