Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn eigen foto's die je gebruikt hebt, of niet?![]()
Wel gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oognip op 13-12-2011 06:39:04 ]
Ik ging ook extra vroeg weg en was toch nog te laatquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik ging extra vroeg weg omdat het druk zou zijn op de weg.
20 minuten te vroeg aangekomen
Erg he?quote:
Ah, komt die bij je wonen oh-oh?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell wat een wind ja, ik ben er vannacht een paar keer wakker van geworden ( en nee dat was niet van de chili
).
Kijk dan, ze kunnen al showen de pupjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Nope, ik vind m prachtig maar ik vind peruanen echt shithonden
Hij is lekker aan het puberen dus die reputatie zit wel goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt een reputatie als rotmoeder hoog te houden
Het is gewoon leuk om te volgen toch? Klein spul is toch altijd leuk. Fokt ze ook nog nakies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Deze peruaantjes zijn van m'n vriendin die ook Billy gefokt heeft, vandaar dat ik ze zo leuk vind om te volgen. Ze was hier toen Madam drachtig was en toen heb ik ze voelen schuiven in dr buik
Wat een hoop hondjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Nee, ze heeft 1 chinees teefje, Billy zn mama, en dan 2 chinezenreuen, Chico zn kleinzoon die zondag 10 werd en Billy zn nestbroer, en dan heeft ze een podencoteef, een poedelteef ( samen met dr moeder ) en de peruanenteef, ze gaat nu wel weer een teefje aanhouden. En ze hebben ook nog een chihuahua, van dr zusje, van dezelfde fokker als waar ik Karel en Frits vandaan had, en een bulldog en twee zelf per ongeluk gefokte kruisingpups![]()
Das nog eens wat anders als mijn overburen die met 9 katten en een baby in een starterswoning zitten..quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar ze woont in een eigen huis bij haar ouders op het erf, ze hebben een meeeeega lap grond, en stallen en paarden ( en paardenpension ) en wat koeien en een varken en zo, en een zwemvijver met een strand en weet ik wat allemaal
4 kleinere honden die regelmatig uitgelaten worden. Niet 9 beesten waarvan er max 3 af en toe eens buiten lopen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw
Naja, ik woon met 4 honden in een appartement
Ik met 5quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw
Naja, ik woon met 4 honden in een appartement
LOLquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik met 22 kilo hond, dat klinkt alweer heel anders
Ik zou d'r doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Greys het volgende:
Zou ook maar IEMAND die die poster ziet denken 'Goh wat bijzonder en ludiek, dat is een man!'...?
http://www.telegraaf.nl/b(...)showt_HEMA-bh__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |