Zo is het!quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je laat je plek toch niet zomaar inpikken?
Mijn vrouw kan anders niet koken, ik wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef _Fleurtje_1 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een '' achter.
Klopt, dan heb je het toch verkeerd gelezen, de oplossing is gewoon eten bestellen. Zal je vriendin vast ook wel waarderen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
netjes de gebruiks aanwijzing gevolgd uiteraard
maar dan nog moet zn ding niet ontploffen
niks, ik ga niet weg, ik ga ook niet uiteten of bestellen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Sooph het volgende:
Haha, ik moest lachen om de TT
Maar kut voor je, wat heb je nu gegeten?
Nahh, er zijn zat makkelijkere dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef 2dope het volgende:
Ovenschotels, na een ei koken toch wel het makkelijkste wat er is
Ik geloof er niks van!quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw kan anders niet koken, ik wel.
Kut voor je.quote:
Dit dus, was ook een optie geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nahh, er zijn zat makkelijkere dingen.
Eitjes bakken, tosti bakken, macaroni maken, etc etc etc.
daar gaat het niet om.. als ik zn ding koop verwacht ik dat hij goed is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef Pharkus het volgende:
Ach je hebt het voor elkaar, je hoeft voorlopig niet meer in de keuken staan.
dude.. tis een fucking OVEN SCHAAL! staat op de fucking BON en verpakking..quote:
nope..quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef padlarf het volgende:
koude schaal in een warme oven geplaatst!
Gast, die koop je van steen, niet van glasquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dude.. tis een fucking OVEN SCHAAL! staat op de fucking BON en verpakking..
Euhm.. waarom maken ze ze dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, die koop je van steen, niet van glas
Voor mensen die dat soort dingen gebruiken als schalen om frituurbende in te smijten. En dit:quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Euhm.. waarom maken ze ze dan?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding echt niet tijdens het voorverwarmen in de oven gezet.
dan moeten ze het geen ovenschaal noemen..quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor mensen die dat soort dingen gebruiken als schalen om frituurbende in te smijten. En dit:
[..]
Beetje zelf nadenken is natuurlijk veel te veel gevraagd in deze tijdquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dan moeten ze het geen ovenschaal noemen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |