juist, dat zou ik ook zeggen. ding is ontploft in de oven, uit eten dan maar?quote:
Dat ding is 2 dagen oud...quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Dan was het waarschijnlijk geen ovenschotel of er zat al een barst in.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS laat zelfs water aanbranden.
Dat is behoorlijk kut inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dat ding is 2 dagen oud...
Hebben we speciaal gekocht om ovenschotel te maken
Je moet ook geen ovenschotel in een ovenschotel willen makenquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dat ding is 2 dagen oud...
Hebben we speciaal gekocht om ovenschotel te maken
Ja, wat is daarmee?quote:
netjes de gebruiks aanwijzing gevolgd uiteraardquote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet ook geen ovenschotel in een ovenschotel willen maken![]()
Maar, dit is toch wel vrij basic hoor TS, heb je een pakje gebruikt of uit de losse pols? Als je een pakje hebt gebruikt heb je niet goed gelezen en anders heb je geen aanleg om te koken.
Oplossing: Bestellen.
[..]
Ja, wat is daarmee?
turkse ovenschotel met granaatappelsquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Kijk op een pak van honig voor het recept van ts.
Zo is het!quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je laat je plek toch niet zomaar inpikken?
Mijn vrouw kan anders niet koken, ik wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef _Fleurtje_1 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een '' achter.
Klopt, dan heb je het toch verkeerd gelezen, de oplossing is gewoon eten bestellen. Zal je vriendin vast ook wel waarderen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
netjes de gebruiks aanwijzing gevolgd uiteraard
maar dan nog moet zn ding niet ontploffen
niks, ik ga niet weg, ik ga ook niet uiteten of bestellen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Sooph het volgende:
Haha, ik moest lachen om de TT
Maar kut voor je, wat heb je nu gegeten?
Nahh, er zijn zat makkelijkere dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef 2dope het volgende:
Ovenschotels, na een ei koken toch wel het makkelijkste wat er is
Ik geloof er niks van!quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw kan anders niet koken, ik wel.
Kut voor je.quote:
Dit dus, was ook een optie geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nahh, er zijn zat makkelijkere dingen.
Eitjes bakken, tosti bakken, macaroni maken, etc etc etc.
daar gaat het niet om.. als ik zn ding koop verwacht ik dat hij goed is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef Pharkus het volgende:
Ach je hebt het voor elkaar, je hoeft voorlopig niet meer in de keuken staan.
dude.. tis een fucking OVEN SCHAAL! staat op de fucking BON en verpakking..quote:
nope..quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef padlarf het volgende:
koude schaal in een warme oven geplaatst!
Gast, die koop je van steen, niet van glasquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dude.. tis een fucking OVEN SCHAAL! staat op de fucking BON en verpakking..
Euhm.. waarom maken ze ze dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, die koop je van steen, niet van glas
Voor mensen die dat soort dingen gebruiken als schalen om frituurbende in te smijten. En dit:quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Euhm.. waarom maken ze ze dan?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij hebt dat ding echt niet tijdens het voorverwarmen in de oven gezet.
dan moeten ze het geen ovenschaal noemen..quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor mensen die dat soort dingen gebruiken als schalen om frituurbende in te smijten. En dit:
[..]
Beetje zelf nadenken is natuurlijk veel te veel gevraagd in deze tijdquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dan moeten ze het geen ovenschaal noemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |