Heb je geen zelf-roller-skillzz?quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil naar Amsterdam om te falen
En ik heb morgen gesprek @ work. Ben benieuwddaarvoor even wat kerstkaarten kopen en nagellakremover, mits vriendin mij verder wilt duwen op het winkelcentrum
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwamquote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
WOW! Spontaan weer beeld... Beetje haperig en blokkerig enzo... Maar misschien worden de moddels er zo wel mooier van!
Bambi stopt braaf met op tv zijn zodat wij moddols kunnen kijkenquote:
I waz too latequote:
Cai/Caiway toevallig??quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwam
Ja Caiwayquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Cai/Caiway toevallig??
Wel grappig dat het op precies zo'n moment gebeurt
Omnomnomquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I waz too late![]()
Heb wel een superlekkere kip en aardappels met rozemarijn en olijfolie in de oven zittenKip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
Ah vandaarquote:
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollenquote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je geen zelf-roller-skillzz?
Ik ben zelfs te lui om te bellen, dat doet vast iemand anders wel denk ik danquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah vandaar
Wij CAI en dus idd ook storing... En de storingsdienst schijnt niet bereikbaar te zijn
Dat heb ik dit weekend echt tot in de ellendigheid zitten kijken. Perfect om te ontspannen na het lerenquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik stoor me echt als de tv niet netjes gewoon "doorloopt" dus ik had maar Scrubs opgezet, word ik altijd blij van
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
Heb je nog voor een nieuwe gevraagd?quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollen
heb je er zoeen met kleine wielen voor én achter???quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollen
Ik ook. En op twitter laten ze ook niet veel los.quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te lui om te bellen, dat doet vast iemand anders wel denk ik dan
Jeroen van Koningsbruggequote:
Ik snap Twitter nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ook. En op twitter laten ze ook niet veel los.
Maar hij lijkt het nu te doen... Hoewel het beeld wel vierkant is
I knowquote:
Die (nep) rooie, SHE HAZ NO SOUL!!!!!quote:
whehehehe, ja precies, die quote gebruik ik redelijk regelmatigquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I know![]()
Weet je wie ik graag zou willen doen? Je zus lalalala
En ze is een pottquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die (nep) rooie, SHE HAZ NO SOUL!!!!!
(vandaag nog tegen mijn collega gezegd, héérlijk!)
hel ende verdoemenisch!quote:
Nee was een beetje mindnumb vandaag dus ik ga morgen bellenquote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je nog voor een nieuwe gevraagd?
Ja, een klote rolstoel dusquote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je er zoeen met kleine wielen voor én achter???
Van de thuiszorgwinkel? LOMP!
Ze hebben ook gewoon zelfbewegers (ja, zo heten dieze bewegen uiteraard niet geheel vanzelf, maar ja)
Goed dat je naar de reva-arts gaat, hoop dat je dan wat verder komt, en een brace lijkt me ook wel een goeden idee!
Naar wie moet je dan? Misschien ken ik 'em nog van vroegâh toen ik in die buurt stage liepquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee was een beetje mindnumb vandaag dus ik ga morgen bellen
[..]
Ja, een klote rolstoel dusDus ga morgen bellen voor een goeden rolstoelert
En ja ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij revalidatie enzo. En voor m'n brace, schijnt een leuke meneer te zijn
If so: Sucks to be youquote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
MODELLUHHHH!!!
*hoogtepunt van de week*
Miss Jquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Die wenkbrauwen van die enge travo vent![]()
Like.... WHYYYYYY??????
en die wenkbrauwen van dat meiske zijn ook wel erg....
I smelled it from here, but the thought of it being true made me a bit sadquote:
Wat is het verhaal achter dat gedrocht? Weet iemand dat?quote:
Ja, dat zou heel treurig wezen...quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I smelled it from here, but the thought of it being true made me a bit sad
Geen idee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dat gedrocht? Weet iemand dat?
Weet je, ik zou je nog helpen ook!quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel treurig wezen...
Dan zou ik mezelf van kant maken vrees ik
ik zou ze echt terplekke kapot willen schieten....quote:
Wat ben jij toch een goeden menschquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je, ik zou je nog helpen ook!
Barmhartige samaritaan ben ik toch ook he!
maar ze is wel trots op zichzelf horrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die mevrouw gaat dood geloof ik
zeker, en sexy ook nog, én ik weet hetquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een goeden mensch
Dat!!quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet ze dan niet hoe tof een achtbaan is?
Like a bossquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker, en sexy ook nog, én ik weet het
Eet-ze!quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens kijken of den oven klaar is, en dan lekker nommen!
-edit- eten in de oven dus he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
吴 曼 迪
En uitdagingen in de achtbaan om de foto's mooi te maken, aangezien je er al 5 keer in bent geweestquote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!
De hele dag achtbanen en dan kotsmisselijk in de auto naar huis
Kutplusreclamequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En uitdagingen in de achtbaan om de foto's mooi te maken, aangezien je er al 5 keer in bent geweest
In Slagharen heb je een achtbaan die een filmpje van de rit maakt.
En verder is er vrijwel niks, dus wij zijn wel eens een keer of 15 in die achtbaan gegaan om toffen filmpjes te maken.
Handjeklap spelen, doen alsof je je verveeld.
Allerbeste was dat ik met een vriendin handjeklap deed en vriendin nummer drie in het karretje achter ons deed alsof ze ontzettend moest huilen. De hoofden van die mensen toen we bij het kraampje kwamen waar je de filmpjes kon zien, iedereen zat naar onze jankerd te kijken en ze vonden het zo zielig(wat nog erger werd omdat wij daar onze kont eraf lachten en die mensen dachten dat we haar aan het uitlachen waren
)
Als je die op je tong legt, plakken ze aan je tong vastquote:
Ja maar dat is engquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je die op je tong legt, plakken ze aan je tong vast
quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef megamandy het volgende:
Ik word overigens echt gek van die mensen op het werkHeerlijk, van die mensen die je dan lekker (onterecht) voor lul zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Jaquote:
Ga je kort?quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Afspraak voor morgenavond met een thuiskapster!!
Ja hier ben ik echt kwaad over! Ik ga ook contact opnemen met de rayonmanager en ook aankaarten bij mijn eigen shopmanager de volgende keer dat ik moet werken. Want wij zijn het kwade genius, terwijl we eigenlijk wel gelijk hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlijk, van die mensen die je dan lekker (onterecht) voor lul zetten.
Was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Hey, het beeld is niet meer vierkant
Spannend!quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Afspraak voor morgenavond met een thuiskapster!!
Oeh! á la make over van ANTM?quote:
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehe, ik zou echt heel hard moeten huilen als ik in een volle kamer stond en vroeg wie me aardig vindt, en iedereen is stil![]()
Ja, want dan ben je fiercequote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh! á la make over van ANTM?Sexyy
quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef megamandy het volgende:
Ik word overigens echt gek van die mensen op het werkoooooh dat is zo kut, managers die over je rug gaan. BAH. Als ik je manager was geweest had ik OF gezegd dat ik anders mag beslissen en dat jij gelijk had, of die klant had sowieso pech gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die vieze vissebeestenquote:
Bwhehehehehhequote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die vieze vissebeesten![]()
![]()
(ik ben bang voor vissen, maar heb wel een aquarium van een meter lang in mijn kamer staan![]()
)
Denk het wel?quote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef Diconnected het volgende:
Ben ik de enige die naar CSI zit te kijken ofzo?
Ja, iddquote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah, dus zo doen ze dat met dat water.
Zij is mijn favo EINZ!quote:
Hey verrek!quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey verrek!
En nee ik ga niet kort. Er gaat een flink stuk af en wat meer laagjes voor volume en lucht![]()
Zeggeh...Debss wannabe...je bent best irri
+1quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wtf is er met die Ann.Op foto's is ze echt stunning, maar irl not so much.
Zo blij dat die van mij dat niet kijkt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
ik zit vi te kijken (lees nagels te lakken dus vriend heeft afstandsbediening)
Mijne ook niet meer... Was na de reclame ineens weer goedquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn beeld is niet vierkant trouwens?
Zal ik 'r voor je vasthouden dan??quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Mag ik Tyra slaan???Hoe geweldig zij zichzelf vindt
quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Ja, maar die manager van de andere winkel was er ook van overtuigd dat de mensen recht op geld haddenquote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
oooooh dat is zo kut, managers die over je rug gaan. BAH. Als ik je manager was geweest had ik OF gezegd dat ik anders mag beslissen en dat jij gelijk had, of die klant had sowieso pech gehad.
Inddquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
Graagquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zal ik 'r voor je vasthouden dan??
Whahahaha en dan ook elke keer hetzelfde liedje?? Of mag je wel afwisselen??quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn kleine zusje is vandaag 4 geworden
Ik ga zondag op bezoek, en nu stuurt mijn stiefmoeder me een berichtje op fb dat ze vandaag elk uur voor haar moesten zingen en dat ik me maar moest voorbereiden![]()
My family, really?
quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahahaha en dan ook elke keer hetzelfde liedje?? Of mag je wel afwisselen??
Gefeliciteerd btw
Oei.... Bedenk wel dat je dat zelf dan ook de hele tijd aan moet horen eh?quote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]geen idee. Ik koop wel een mooie kaart voor d'r met een liedje
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn kleine zusje is vandaag 4 geworden
Ik ga zondag op bezoek, en nu stuurt mijn stiefmoeder me een berichtje op fb dat ze vandaag elk uur voor haar moesten zingen en dat ik me maar moest voorbereiden![]()
My family, really?
Heb je bij de action van Disney! Hadden wij voor ons nichtje gestuurdquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]geen idee. Ik koop wel een mooie kaart voor d'r met een liedje
Heel verstandig !quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel!
@ Jacqie, ik geeft hem pas als we weggaan uiteraard
@ Megamandy, thnx! Ik ga morgen even kijkenIs wel een goeie!
Bij ons was mijn moeder altijd 'per ongeluk' op de dingen gaan staan die kloteherrie maaktenquote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speelgoed dat herrie maakt krijgen kinderen nooit van hun ouders
En hoe lang moet je deze slikken?quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Pfffffff, ben sinds zaterdag gestart met nieuwe extra meds, ik ben elke keer om 18u al zo moe dat ik naar bed wil... en rond dit tijdstip zit ik letterlijk bijna te slapen
Merk je overdag wel verschil? Of is het daar te vroeg voor?quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Pfffffff, ben sinds zaterdag gestart met nieuwe extra meds, ik ben elke keer om 18u al zo moe dat ik naar bed wil... en rond dit tijdstip zit ik letterlijk bijna te slapen
Tot in den eeuwigheid, als ze aanslaanquote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En hoe lang moet je deze slikken?
Pas na 3-6 weken ga je iets merken helaas...quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Merk je overdag wel verschil? Of is het daar te vroeg voor?
Hopelijk werkt het! Bij mij op stage hadden we iemand die was zo manisch dat ze het hele gebouw bij elkaar schreeuwdequote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tot in den eeuwigheid, als ze aanslaan
Dat kan ik me ook nog herinneren van vroegerquote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons was mijn moeder altijd 'per ongeluk' op de dingen gaan staan die kloteherrie maaktenOf ze waren op andere mysterieuze wijze stuk gegaan of kwijt.
OOooh ok. Dus de vermoeidheid kan nog beter worden.quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tot in den eeuwigheid, als ze aanslaan
Oh myquote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het! Bij mij op stage hadden we iemand die was zo manisch dat ze het hele gebouw bij elkaar schreeuwdeGing gewoon keihard door de medicatie heen steeds.
Okee, nou hopen dat ze aanslaan!quote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pas na 3-6 weken ga je iets merken helaas...
Maar ik wacht geduldig af
Jij denkt nog niet dat je Jezus bentquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my![]()
Manisch heb ik nooit zo'n last van... het zijn vooral de dalen steeds waar ik last van heb..
Sommige andere cliënten waren gewoon bang voor haarquote:Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my![]()
Manisch heb ik nooit zo'n last van... het zijn vooral de dalen steeds waar ik last van heb..
Moet 's ochtends, ivm eventuele slapeloosheid... Dat zit nu wel snor, dat slapenquote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
OOooh ok. Dus de vermoeidheid kan nog beter worden.
En iets later innemen... Zou dat kunnen helpen??
Ja, dat is het ook... Troep!quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is toch wel het kutte van AD, dat het kan dat ze niet aanslaan en dat je moet afwegen of het de bijwerkingen waard is![]()
Eigenlijk is het zo'n rommel wat dat betreft
Ondanks het leren van de tentamens ook nogquote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sommige andere cliënten waren gewoon bang voor haar
Maar voor jou zijn wij niet bang lieve LindyAls je je kut voelt gewoon blijven praten en dan komt het toch steeds weer goed
Je komt deze week sowieso weer een stuk vrolijker over vind ik!
Oooooh ok.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet 's ochtends, ivm eventuele slapeloosheid... Dat zit nu wel snor, dat slapen
Maar na een week of 4 zouden alle bijwerkingen weg moeten zijn, dus dat komt vast wel goed
Ja, dat ben ik ook wel echt weer, gaat weer een stukje beterquote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sommige andere cliënten waren gewoon bang voor haar
Maar voor jou zijn wij niet bang lieve LindyAls je je kut voelt gewoon blijven praten en dan komt het toch steeds weer goed
Je komt deze week sowieso weer een stuk vrolijker over vind ik!
Nou....quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij denkt nog niet dat je Jezus bent
Ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ondanks het leren van de tentamens ook nogZe is vrolijker dan ik
Ik ben er dan ook overtuigd dat ik deze week hopeloos ga falen, en dit zijn al mijn herkansingen.
Ik heb nu lexapro (20) en wellbutrin XR (150)quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef megamandy het volgende:
Mag ik weten welke medicatie je hebt?Vind dat allemaal zo interessant. Als je het niet wilt delen ook goed
Dan is er nog ruimte voor fouten!quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase
Pas de eerste ronde tentamens hier, dus ik ben nog niet zo bang
Ohhhhh mèn 't was lekkurrrr!quote:
Leerze!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okee nu wegMisschien straks nog even mobiel!
Ja ikweet wie je bedoelt....drew Barrymoore toch?quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die die er uit is lijkt op een actrice.. Ben alleen d'r naam ff kwijt...
Dat zeg ik....sneltypen op de aaipet...ik moet het nog lerenquote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
drew barrymore... Als ze lacht dan
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik....sneltypen op de aaipet...ik moet het nog leren
Studeer-ze!quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Okee nu wegMisschien straks nog even mobiel!
Dat dusquote:
Je hebt niks gemist hoorquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Dju...
De laatste 10 minuten van flopmoddols, belt m'n moeder op
Mag ik met jou naar de Efteling?quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik ken bij de efteling alle camera's, en sta dus altijd like a boss op de foto daar
Maar natuurlijkquote:
Door die Foodgawker zeker?quote:
Oeh lekker!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dus
Hele kip uit de oven met rozemarijnaardappeltjes en gekookte bospeen, nomnomnom!
Hehehe, cool!quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Ik woon er slechts een kwartier vandaan met de auto
Die met dat hele lange donkere haar die praat alsof ze een hoop dope in d'r mik heeftquote:
Mag je 's avonds bij mij etenquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, cool!
Voor mij is het altijd een mini-vakantie-uitje, o.a. omdat het zo'n takkeneind rijden is
Plunder uw kast! Of die van uw naasten!quote:
Ah, die! Thanx!quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die met dat hele lange donkere haar die praat alsof ze een hoop dope in d'r mik heeft
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ik ga eens kijken wat voor een chips ik kan vinden. En chocola, en dropstaafjesquote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Plunder uw kast! Of die van uw naasten!
Bwhehehehhehehequote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Oh mijn moeder belt....
Oeh, chips!!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat voor een chips ik kan vinden. En chocola, en dropstaafjes![]()
Maar eerst plassen
Met je...?quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
Zo... ik ga weer even verder met m'n FF-X
Final Fantasy-X op de PS2 nog... Ziet er dus ook niet echt super uit... Maar ik heb hem nog niet uitgespeeld.quote:
Aha! Veel plezier danquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Final Fantasy-X op de PS2 nog... Ziet er dus ook niet echt super uit... Maar ik heb hem nog niet uitgespeeld.
Maar dat is toch superrrr onhygienies!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik lollerde om het nieuwste filmpje van Masja![]()
Zij gebruikt blijkbaar zulke smerige handdoeken om haar haar af te drogen, dat ze denkt dat er schimmel in je haar kan komen als je je handdoek langer dan 5 minuten om je kop laat zitten na het haren wassen![]()
Bwhehehehequote:Op maandag 12 december 2011 21:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dat is toch superrrr onhygienies!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik zeg niksquote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik lollerde om het nieuwste filmpje van Masja![]()
Zij gebruikt blijkbaar zulke smerige handdoeken om haar haar af te drogen, dat ze denkt dat er schimmel in je haar kan komen als je je handdoek langer dan 5 minuten om je kop laat zitten na het haren wassen![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Itttttt's christmas tiiiiiiime.......Whiejjj!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Look at me, I'm growingquote:
Datquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toad is een zeikerd, maar wel lief
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
krijg nooit watquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef princess-a het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gevraagd voor sinterklaas/kerst? Ik koop écht alles wat ik hebben wil, en weet nu niet goed wat te vragen. voor 50-60 euro that is
Ik krijg heul niks van niemandquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef princess-a het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gevraagd voor sinterklaas/kerst? Ik koop écht alles wat ik hebben wil, en weet nu niet goed wat te vragen. voor 50-60 euro that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Hell yeah, I know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Sint = wat schoonouders voor me kopenquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef princess-a het volgende:
Booohhquote:
Ik weet ook nooit iets, om precies dezelfde reden..quote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef princess-a het volgende:
Faalhaasquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit iets, om precies dezelfde reden..
Als ik maar denk dat ik iets misschien wil hebben, heb ik het al gekocht
Kunnen we elkaar een hand gevenquote:
Er zijn dan weer geen pillen om falen te voorkomenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar een hand geven
Nee, maar het is ook leuk, nieuwe spullentjens!!quote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn dan weer geen pillen om falen te voorkomen
Een 1 UP tattooquote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Pompompomv/d week bij tattooshops kijken
Uhhu! Ik moet morgen zelf ook kerstkados shoppen en Sephora heeft bij minimaal 2 geuren 30% korting. Nu twijfelde ik tussen Chanel Mademoiselle, Chanel Chance eau Tendre en Burberry Body. Maar omdat er toch 30% korting is, is die 3e natuurlijk gratiesquote:
Dat is ook heul logischquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Uhhu! Ik moet morgen zelf ook kerstkados shoppen en Sephora heeft bij minimaal 2 geuren 30% korting. Nu twijfelde ik tussen Chanel Mademoiselle, Chanel Chance eau Tendre en Burberry Body. Maar omdat er toch 30% korting is, is die 3e natuurlijk graties
En zo beredeneer ik al mn aankopen tot ze echt heel logisch lijken
Ik ben voor! EINZ!quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, weer opgehangen met moeders. Genoeg weer voor tot de kerst
[..]
Een 1 UP tattoo
quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Uhhu! Ik moet morgen zelf ook kerstkados shoppen en Sephora heeft bij minimaal 2 geuren 30% korting. Nu twijfelde ik tussen Chanel Mademoiselle, Chanel Chance eau Tendre en Burberry Body. Maar omdat er toch 30% korting is, is die 3e natuurlijk graties
En zo beredeneer ik al mn aankopen tot ze echt heel logisch lijken
Eenschquote:
Ja, foodgawker is evilquote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Door die Foodgawker zeker?
Door JOU! heb ik die site ook ontdekt, damn, die foto's/recepten van lekkere dingen, nomnomnom!
Die carrot cake zag er zo lekker uit, hmmmm
Ik had allemaal leuke ideetjes in mijn hoofd om met kerst te maken, maar mijn moeder heeft besloten dat ze wéér konijn gaat maken....quote:
Ze schrijft toch "we", en niet "jij", oftewel, jij hoeft alleen maar te ontvangenquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef BGTes het volgende:
Ik weet niet wat ik krijgik kreeg vandaag een sms van mijn moeder 'oh we doen wel cadeautjes met kerstavond trouwens'. Ah fijn
Ik vraag altijd een anti-vries autopakket voor sinterklaasquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag parfum en boeken en dvd's voor kerst geloof ik
Ruzie in d'n keuken!quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga samen met mijn mama koken dit jaar
Denk niet dat ik dat kan makenquote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze schrijft toch "we", en niet "jij", oftewel, jij hoeft alleen maar te ontvangen
Ik bepaal wat we eten met kerst. Like a bossquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke ideetjes in mijn hoofd om met kerst te maken, maar mijn moeder heeft besloten dat ze wéér konijn gaat maken....
En ze kan echt niet koken
Gehehequote:
Gaat er om dat jij het leuk vindtquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag parfum en boeken en dvd's voor kerst geloof ik
Maar jij bent een kutpuberquote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bepaal eigenlijk altijd wat we eten
+1quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij bent een kutpuber
bij mijquote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ruzie in d'n keuken!
Bij jou of bij haar?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bepaal eigenlijk altijd wat we eten
Ligt eraan wat voor boeken natuurlijk, maar in principe eens!quote:
Maar ik moet het ook maken. Dus ik bepaal. PUNTquote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar jij bent een kutpuber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |