Heb je geen zelf-roller-skillzz?quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Diconnected het volgende:
En ik wil naar Amsterdam om te falen
En ik heb morgen gesprek @ work. Ben benieuwddaarvoor even wat kerstkaarten kopen en nagellakremover, mits vriendin mij verder wilt duwen op het winkelcentrum
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwamquote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
WOW! Spontaan weer beeld... Beetje haperig en blokkerig enzo... Maar misschien worden de moddels er zo wel mooier van!
Bambi stopt braaf met op tv zijn zodat wij moddols kunnen kijkenquote:
I waz too latequote:
Cai/Caiway toevallig??quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij mij lag de tv er ook steeds uit, begon precies toen meneer de waterleiding afsloot en begon los te solderen (nou ja, heet maken met soldeer-vuur-ding en verbinding dan los rukken), dus ik dacht dat het door hem kwam
Ja Caiwayquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Cai/Caiway toevallig??
Wel grappig dat het op precies zo'n moment gebeurt
Omnomnomquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I waz too late![]()
Heb wel een superlekkere kip en aardappels met rozemarijn en olijfolie in de oven zittenKip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
Ah vandaarquote:
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollenquote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je geen zelf-roller-skillzz?
Ik ben zelfs te lui om te bellen, dat doet vast iemand anders wel denk ik danquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah vandaar
Wij CAI en dus idd ook storing... En de storingsdienst schijnt niet bereikbaar te zijn
Dat heb ik dit weekend echt tot in de ellendigheid zitten kijken. Perfect om te ontspannen na het lerenquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik stoor me echt als de tv niet netjes gewoon "doorloopt" dus ik had maar Scrubs opgezet, word ik altijd blij van
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
Heb je nog voor een nieuwe gevraagd?quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollen
heb je er zoeen met kleine wielen voor én achter???quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, aangezien de rolstoel niet echt is gemaakt om zelf te rollen
Ik ook. En op twitter laten ze ook niet veel los.quote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te lui om te bellen, dat doet vast iemand anders wel denk ik dan
Jeroen van Koningsbruggequote:
Ik snap Twitter nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ook. En op twitter laten ze ook niet veel los.
Maar hij lijkt het nu te doen... Hoewel het beeld wel vierkant is
I knowquote:
Die (nep) rooie, SHE HAZ NO SOUL!!!!!quote:
whehehehe, ja precies, die quote gebruik ik redelijk regelmatigquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I know![]()
Weet je wie ik graag zou willen doen? Je zus lalalala
En ze is een pottquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die (nep) rooie, SHE HAZ NO SOUL!!!!!
(vandaag nog tegen mijn collega gezegd, héérlijk!)
hel ende verdoemenisch!quote:
Nee was een beetje mindnumb vandaag dus ik ga morgen bellenquote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je nog voor een nieuwe gevraagd?
Ja, een klote rolstoel dusquote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je er zoeen met kleine wielen voor én achter???
Van de thuiszorgwinkel? LOMP!
Ze hebben ook gewoon zelfbewegers (ja, zo heten dieze bewegen uiteraard niet geheel vanzelf, maar ja)
Goed dat je naar de reva-arts gaat, hoop dat je dan wat verder komt, en een brace lijkt me ook wel een goeden idee!
Naar wie moet je dan? Misschien ken ik 'em nog van vroegâh toen ik in die buurt stage liepquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee was een beetje mindnumb vandaag dus ik ga morgen bellen
[..]
Ja, een klote rolstoel dusDus ga morgen bellen voor een goeden rolstoelert
En ja ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij revalidatie enzo. En voor m'n brace, schijnt een leuke meneer te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |