abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105537938
De chipies mocht ie opeten, de lollys zijn voor grote broerm de kauwgomballen ben ik mee bezig, de beertjes zijn voor morgen en de schuimblok is in de bak. En de ballon spelen ze mee. Maar vind het raar dat de juffen er ook niks van zeggen. In de regels staat duidelijk aangegeven dat er geen snoep getrakteerd mag worden. Liever fruit of knakworstjes of kaas enzo.
Maar ja die moeder vroeg net ook of ze voor het kerstontbijt koekjes mee mocht geven!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105538008
Wat veel zeg! Belachelijk gewoon, heeft Tyler ook weleens gehad.
pi_105539850
Zou dat kind van de traktatie echt thuis ook al lolly's en kauwgomballen krijgen(en goed kunnen op eten)? :o
Het is belachelijk veel vind ik, maar ook belachelijk vreemd snoep om uit te delen aan 2/3jarigen.
Doe dan gewoon zo'n leuk koekreepje/doosje van dat Hemaspul van Jip en Janneke, of bijv zo'n kapitein koek ontbijtkoekreepje versierd in een leuke traktatie.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105540289
Denk het wel. Hij komt smiddags ook wel eens met zakje chips op de psz....
pi_105540333
ik heb voor elins verjaardag voor alle kindjes een kikkerspelletje (vlooienspel voor peuters)
pi_105540377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor elins verjaardag voor alle kindjes een kikkerspelletje (vlooienspel voor peuters)
Bij de Wibra zei je laatst toch? Leuke tip!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105540392
Wow echt veel snoep ja.. Jaël krijgt een enkele keer met een verjaardag een chippie (en bij oma). En snoep eigenlijk praktisch nooit, heb het eignelijk niet eens in huis.. Koekje kan ze krijgen en dan wel de dora variant want de rest is niet lekker ;) En ze krijgt vaak een mandarijn of een stuk komkommer tussendoor, vind ze ook lekkerder trouwens.

En net als Selene van Simmu en Elin van KD is Jaël ook groot!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105540490
Hier krijgen ze eigenlijk ook nooit snoep. Leander heeft de chips ook niet opgegeten dus die is al in de bak. Hij heeft ook liever fruit of een bumba cakje of plakje worst ofzo!!
pi_105540774
Ow kaas, hier doet ze alles voor kaas, laatst oude kaas geporbeerd maar dat was geen kaas en werd weer uitgespuugd ;)
pi_105540856
Ik heb nog steeds ''babysnoep'' in huis voor hem,zoals een yoghur trijstewafel,bambix koekjes,Nestle fruitreepje,stuk ontbijtkoek of een knijpfruitzakje krijgt hij als tussendoortje.
Hij heeft laatst voor het eerst op een verjaardag bij een ander Nibbit chipjes gehad, zoiets heb ik nog nooit gekocht.
Op zn eigen feestje had ik Organix chipjes, heb ik toch het idee dat het niet zo slecht is wat ik geef.
Ik vind het gewoon nog niet nodig, maar weiger hem ook geen spekje oid als we ergens anders zijn en iemand biedt het aan. Lolly's,nootjes, echt snoep zoals drop,winegums,kauwgom(ballen),zuurtjes e.d zou ik dus wel afslaan.

Kaas is hier ook favoriet!
pi_105541083
Leander krijgt zaterdagavond wel altijd paar pinda's. Heerlijk vind ie dat!!!
pi_105541223
we hebben ook wel eens rijstewafels :Y

maar doorgaans houden we het op 's ochtends fruit en ' middags een dorakaakje. maar ik ben niet streng met snoep. we hebben het alleen niet vaak in huis ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105541436
Hier idd laatst ook een kaptein koek met een jip en janneke doosje en een ballon getrakteerd. Vind ik al genoeg snoeperig haha. Hoewel ik eerlijk beken dat Evie, mits brood en fruit gegeten, ook best lekkere dingenkrijgt hoor. Zelfs wel eens een blokje chocolade... maar meestal rozijntjes, ontbijtkoek, fruit of kaaas oid als tussendoortje. En op verjaardagen mag ze best chips of een tucje ofzo..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105541593
Jaël heeft ook wel pepernoten en chocola gehad, maar normaal gesproken niet. Want ik haal het niet in huis uit zelf bescherming ;) Ow en rozijnen hebben we hier ook en dan halen we van die jumbo's bij de notenman :)
pi_105541718
Elin eet zat snoep..schatkistjes of smarties.. ze is dol op chocola, can't blame her :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 18:33:27 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105543624
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:47 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

beter via de huisarts. Maar de logopedie is vrij tegenwoordig en heb je niet altijd een verwijskaart nodig.
cb-arts kan wel een briefje schrijven met daarin de zorgen, juist omdat logo tegenwoordig vrij is, kan een cb-arts ook aangeven wat de problemen zijn :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:06:45 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105544951
Even een vraagje aan de mama's met kind in peuterbed: hebben jullie een gewoon dekbed, of een speciale peutermaat?
pi_105545275
ik heb een 1persoons afgeknipt :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 13 december 2011 @ 19:32:57 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105546031
ik had eerst een peuterdekbed van de wibra op z'n peuterbed (maat ikea) liggen, maar das veel te klein. Nu ligt er een gewoon saai eenpersoons op, aan 't voeteneind heb je wel ineens genoeg ruimte om echt goed in te stoppen :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105546165
Ik ga niet speciaal voor Isabeau snoep in huis halen, maar als haar grote broer een schuimpje eet, mag zij het ook. Die is er maar om het weekend, dus een ramp lijkt het me niet. Wel zorg ik dat ik voor grote broer niet iets in huis haal wat Isabeau niet mag, zoals een lolly. Als grote broer toch eens een lolly heeft, moet hij hem gewoon uit t zicht van Isabeau eten. Gaat prima en snapt hij ook. Verder ga ik er vrij ontspannen mee om. Als het haar aangeboden wordt en het is niet gevaarlijk, dan mag ze het van mij hebben.

Zondag in de kroeg hadden we een kaasplankje met wat blaadjes sla als garnering. En ik had een koekje bij mijn chocolademelk. Gaf ik Isabeau mijn koekje, zegt ze: "Nee mama, ik wil niete koekje, ik wil blaadjes eten" En toen vrat ze de sla op. :')
pi_105546891
Asy, ik stop een eenpersoonsdekbed flink in en dat gaat prima. Je moet er alleen op letten dat je niet een te dik/zwaar dekbed koopt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105547317
Maar ik wil graag beginnen met oefenen met een dekbed in een ledikant, dan us dat veelste groot.
Daarna waarschijnlijk hetzelfde bed als Mignonne heeft voor haar grootste omdat deze mee kan groeien. Maar al we die op het kleinste formaat zouden hebben dan is een 1persoons dekbed toch nog steeds erg groot? Of valt dat wel mee?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105547927
O lars krijgt ook wel eens een snoepje, eigenlijk steevast als meike uit school is smiddags. Zo'n haribobanaantje, een doosje smarties oid.

Lars kan heel goed zelf spelen.
Hij heeft ook al veel fantasie, praat voor poppetjes en beestjes, geeft ze te eten en te drinken en zulks. Kijkt ie allemaal af van zijn grote zus. Meike kon op die leeftijd helemaal niet zelf spelen, en nu nog steeds moeilijk. Thuis speelt ze nu heel veel met lars, je kunt echt merken dat ze nu echt wat aan elkaar hebben. Dan heeft meike een winkel in de gang en dan komt lars wat bij haar kopen enzo. Zo cute om te zien.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105548212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de How2Talk2Kids-versie voor broertjes en zusjes! Ivan is de laatste tijd erg bezig met het corrigeren van zijn zusje en hoewel het me vaak amuseert erger ik me er ook aan. Ik zou wel willen lezen over hoe je je kinderen meer ruimte kunt geven als er een broertje of zusje bovenop zit. (Letterlijk, soms. :') )
Ik ben 'm nu aan het lezen en het is erg interessant! Ik bedenk me alleen vaak pas achteraf dat ik iets ook zoals in het boek op had kunnen lossen :')
pi_105548617
Oh en let er bij het dekbed op dat je een exemplaar koopt dat je zelf kunt wassen :P Die van onze nog niet helemaal zindelijke kleuter wordt 's nachts om ondefinieerbare redenen wel eens nat }:| dan is het wel fijn als ze er de volgende nacht weer onder kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')