abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106080529
Het is ook best veel voor zo'n kleintje he, die feestdagen...

Gisteravond heb ik zó genoten van die van mij <3 We gingen uit eten met mijn schoonfamilie. Alleen vowlassenen én Isabeau. En ze was zó gezellig. Geen onvertogen woord. Tot half elf gelachen en gekletst in het restaurant, ze was het stralend middelpunt. Wat kun je je dan trots voelen. <3

En zo'n afsluiter is ook wel goed voor een Isabeau-arme week. Ik mis haar alleen nu al. ;(
pi_106080776
Dat klinkt echt fantastisch O+
Ik was al helemaal :o dat mijn peuter bijna 2 uur aan tafel zat met gourmetten en zelfs soms wat at :o

Volgens mij gaan we langzamerhand de goede kant op met 's avonds eten. Al een paar weken neemt hij soms een hap en soms meer :)
Mocht ook wel eens, dat was ongeveer een jaar geleden :P
pi_106096210
Dat is echt fijn he Sorbootje als je je zo trots voelt O+

Hmm freecell dus ook eetgedoe thuis. Hier helaas ook. Al was gourmetten met kerst een goede zet want dan kon madam alleen de hele avond pannenkoeken eten. Helaas wel een poedersuikerwolk in huis want ze vergat bij het strooien nog wel eens wat het kleine en wat het grote gaatje op de bus poedersuiker was O-) :D

En wat is het nu fijn om vrij te zijn en even heerlijk alle tijd voor elkaar te hebben *; Even lekker genieten O+ Morgen komt er een vriendinnetje spelen en gaan we bloemen knutselen. Heb net alles klaargelegd en voorgeknipt. Op naar de lente! ;)
pi_106098105
Klinkt fijn, Stiem. O+ Wat dat betreft kan ik me er zo op verheugen wanneer Lente wat groter is. Lekker knutselen. O+

Tot half elf, Sorbo? Wat goed! Slaapt ze dan ook uit?

Free, kan me voorstellen dat dat best een opluchting is, ook al probeer je het van je af te zetten. Hoop dat de trend zich voortzet. :)

Wij zijn vanmiddag teruggekomen van een eetmarathon. Zondagochtend naar Nils z'n broertje vertrokken om te lunchen en daarna direct door naar m'n moeder en haar vriend. Daar twee keer gegeten en twee nachtjes blijven slapen. Bij Nils z'n broertje sliep Lente niet helaas, maar de volgende dag bij m'n moeder heeft ze wel een goeie dut gedaan. Vanmiddag heeft ze van drie tot vijf geslapen en nu ligt ze er alweer een half uurtje in. Fijn, want morgen weer gewoon naar de opvang waar ze vaker niet dan wel slaapt.

M'n moeder had een Duplo-trein op batterijen voor 'r gekocht. Dat is zo'n hit dat Nils meteen op Marktplaats een rails aan het scoren is.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:41:11 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106100808
Welkom Minke en Lijnloos *O*

@Sorboo ik zou je hele week lekker volplannen ;) Dan vliegt het voorbij en voor je het weet zie je haar weer.

Free :) gezellig en goed hoor ^O^

Roy heeft het prima gedaan deze kerstdagen, hebben hem niet gehoord,Roy genoot op zijn manier en dan genieten wij ook :)
Morgen is het een jaar geleden dat hij ineens zo ziek werd en opgenomen werd in Gent... Tijd vliegt echt voorbij, en nu druk in het circus van fysio,logo spel en opvoedbegeleiding.
In januari gaan we eindelijk kijken naar een gespeciaalseerd kinderdagverblijf, Daar zou Roy een nog betere begeleiding krijgen dan hij nu al krijgt, kleinere groepen (max 5 kinderen) een logo,fysio,ergotherapeut,kinderarts.
Zijn benieuwd of Roy hier mag gaan komen, want er hangen best wel strenge eisen aan, en we kregen vorige week te horen dat Roy eigenlijk ook wat jonger is dan wat ze nu hebben.

Maar nu hebben we 2 weken rust van alle begeleiding, kdv is gesloten voor een week, en p heeft vakantie dus totale rust in huis (al mag ik gewoon werken)

[ Bericht 64% gewijzigd door _Bar_ op 27-12-2011 20:49:10 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106101551
Lente heeft een elektrische auto van m'n moeder gekregen. Ze heeft twee dagen lang zó rondgereden. :')

De hilariteit zoals op onderstaand filmpje was er dan ook snel vanaf. :P

Disclaimer: m'n moeder gebruikt d'r sportschoenen als sloffen. ;)
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:58:37 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106101691
Leuk filmpje Sserpente ;)
pi_106101720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef _Bar_ het volgende:
Leuk filmpje Sserpente ;)
Ik geloof nooit dat je 'm helemaal hebt afgekeken. :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:00:34 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106101792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat je 'm helemaal hebt afgekeken. :D
tssss wellus zat je lekker met je muts daar achter het raam :+
pi_106101906
Ik heb hm voor 3/4e gekeken, toen werd ik echt even gek van het geluid :D Maar kan me voorstellen dat Lente er helemaal weg van is :D

Minke, nog van harte gefeliciteerd en welkom hier Lijnloos!! *O*
pi_106101959
Afschuwelijk geluid, hè? :X Hij is ook lekker bij oma blijven staan. *)

Wat knap, Bar! Ik was 'm zelf op de helft al beu. :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:06:51 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106102110
ik heb m helemaal afgekeken *O* je lijkt een beetje (veel) op Chantal janszen in deze video. En ja, dat vind ik een compliment hoor!

Wat een afschuwelijk ding! Wat een heerlijke omaverwennerij O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106104833
Lijnloos, gefeliciteerd met Minke! *O*

Sorbo, wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad met Isabeau. Echt iets om deze week van na te genieten. Sterkte. :*

Haha, ik moest lachen om Lente met haar auto! :D
Ik snap trouwens wel dat je hem daar hebt laten staan. Dat is ook mijn tactiek. :7

Lekker Bar, even rust van alles. En spannend straks, of Roy naar het speciale kdv mag. Dat zou wel fijn zijn voor hem toch?

Wij hebben een drukke maar heerlijke Kerst gehad. Ik herkende veel van Sorbo's verhaal. Zo trots zijn op je kind omdat het zo gezellig en lief en leuk is. O+
Ko en ik zijn op het moment ook nog eens heel klef en knuffelig. Het voelt als de stilte voor de storm. Maar wat geniet ik van mijn jongetje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:08:00 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106105039
Kobus O+

Het zou een heleboel schelen Oeke als Roy naar dat kdv mag.Daarnaast die aandacht daar, de begeleiding heel anders dan waar hij nu zit daar is de groep tot max 12 kindjes.
Daarnaast weten ze leidsters wel wat ze moeten doen mocht er een insult plaatsvinden daar, maar toch...
En Roy heeft veel begeleiding nodig, dat kunnen ze daar gewoonweg niet,en wij kunnen dat ook niet zo intens.
We spelen en leren nu volgens de richtlijnen van de logo en van de medewerkster van Mee.
Heel anders en heel intensief, en herhalen heel veel herhalen.
Geen volzinnen, maar een uur per dag continu Roy echt volgen en in 1 woord benoemen waar hij zich op dat moment mee bezig houd, zijn geluiden nabootsen.
Pittig maar het is het dubbel en dwars waard.
pi_106116764
Hai allemaal!

Ssserpente, ze sliep de volgende dag inderdaad uit tot kwart voor negen, ze is in het kerstweekend sowieso maar één keer voor acht uur wakker geweest en dat was omdat haar broer herrie maakte. Als je weet dat ze normaal zo rond 6 uur half 7 wakker is kun je je voorstellen hoe luxe wij dat vonden! Ik kan je filmpje hier niet kijken, zal ik thuis doen!

Oeke, dat wat jij zegt over stilte voor de storm herken ik wel. Ik zei gisteren nog tegen B. dat ik Isabeau extra mis, doordat ze momenteel zo superlief en makkelijk is en dat ik daar van wil genieten zolang het duurt! :D (Maar even met z'n tweetje sushi eten in de stad zonder iets te hoeven regelen was ook wel heel lekker)

Bar, spannend zeg! Hopelijk mag Roy naar dat kdv!
pi_106118003
Trouwens, ik heb Isabeau maar weer eens gewogen en gemeten en ze is in een half jaar tijd 4 cm gegroeid en maar liefst.....tromgeroffel..... 400g aangekomen. Is dat niet heel weinig?
pi_106118264
Hier hebben we ook fijne kerstdagen gehad. B. vond het allemaal ontzettend gezellig. Eerste Kerstdag waren we bij mijn ouders in Rotterdam, en toen we weggingen, heeft ze zeker tot Delft zitten schreeuwen in de auto omdat ze bij opa en oma wilde blijven (en van vermoeidheid, het was ver na bedtijd). Helaas wel elke ochtend om zes uur / half zeven wakker gewoon, hoe laat ze ook in bed lag. Heeft ze gisteren op het kdv ingehaald...

En we doen maar eens een poging om haar 's avonds beter te laten eten, door te belonen met een sticker als ze van alles op haar bordje een paar happen heeft genomen. Bordje hoeft dus niet leeg, maar ze moet wel van alles proeven. Ben benieuwd. Bij het tandenpoetsen was een beloningssticker echt een wondermiddel, dus ik heb goede hoop :).

En nu ben ik moed aan het verzamelen om met haar naar de kapper te gaan. Ze is pas twee keer geweest, en beide keren was het een drama, en het waait hier ook nog eens ontzettend hard, waar ik dan met dikke buik en bakfiets tegenin moet. Pfff.
pi_106118391
Oh ze is nu 11,8kg en 87cm.

Anders ga je toch gewoon lekker niet naar de kapper Bleie? Is toch geen drama als d'r haar wat langer is?
pi_106118422
Ik vind 4 cm best wat. Het gaat steeds minder worden wat ze groeien.
Als ik kijk naar wat X is gegroeid van 1,5 tot nu is dat heel weinig.
Zet het anders even in een groeigrafiek hope het lijntje loopt??

Volgens mij was X ook zoiets met die leeftijd
pi_106118499
Sorbootje: dat is ook geen drama, maar ik stel het al een paar weken uit, en het hangt nu wel erg voor haar ogen...
pi_106118581
Nou die 4 cm vind ik ook wel best veel, maar die 400g vind ik weinig. Ik heb haar groeiboekje hier niet, dus ik weet niet hoe de curve groeit. Ik heb ook niet het idee dat ze iets tekort komt hoor en ze is wel tenger, maar niet mager ofzo.

En zelf even bijknippen Bleie? Of een speldje :D
pi_106118688
Oh maar dat gewicht dat is vind ik zelf als ze niet afvallen en goed ogen altijd wel prima.
Ze is lekker actief (iig op de meet was ze dat :D) en hier kwam ze ook niets aan.
Het cb zei dat dit heel normaal was en dat het gewicht vanzelf wel komt.
(En nu klagen ze dat ze te vadsig is dus met gewicht is het wel goed gekomen :') )
pi_106118740
Kan me voorstellen dat je die 400 gr weinig vindt, maar als ze er gewoon goed uit ziet, zou ik me toch niet erg veel zorgen maken, geloof ik. Weet je zeker dat je weegschaal thuis betrouwbaar is? En is de vorige keer dat je gewogen hebt ook daarop geweest? Dat kan ook uitmaken.

Zelf bijknippen is geen optie, ze gaat dan heel hard met haar hoofd schudden, vind ik nogal eng met een schaar. En speldjes blijven ongeveer een halve seconde in haar haar.
pi_106118860
Dan is het een kwestie van door de zure appel heen bijten.. en wens ik je heel veel succes bij de kapper . :P
pi_106119014
Oh ik maak me ook niet echt zorgen hoor. Vroeg het me gewoon af. En actief is ze zeker wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')