abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105811424
Welkom Vlindurrrrr met je grote kerel! <3

Voor wie het zich nog afvroeg ( :') ) ik ben er inmiddels achter wat 'plassende ogen ' zijn. Het lag nogal voor de hand. Het zijn traanogen. Als Isaebau 's ochtends wakker wordt moeten we haar plassende ogen droogwrijven en als ze huilt heeft ze ook last van plassende ogen. Het leven van een peuter gaat niet over rozen...
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 11:03:37 #252
5428 crew  miss_sly
pi_105811894
Ow ja, Vlindur welkom met Rienk *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105815723
godsamme, Komt Elin naar mij toe..Met r hele harses onder de melk.

GEL MAMA MOOI HE?!
pi_105816112
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
godsamme, Komt Elin naar mij toe..Met r hele harses onder de melk.

GEL MAMA MOOI HE?!
_O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105816591
12 januari moeten we naar de informatieavond voor de basisschool en 16 januari moeten we Seb dan in gaan schrijven.

Natuurlijk duurt het dan nog een jaar voordat hij echt gaat maar och neej mijn menneke naar school :{
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:18:10 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105834505
Elin Mooi O+ ;)

Estrys en weer een stap... gelukkig heb je nog een jaar lang om erover te doen :*

Kindercardioloog laten we nog even achterwegen, de ka vind het niet beangstigend, en het ruisje zit niet op de plek waar het zou moeten zitten als het wel ernstiger zou zijn.
Het word wel in de gaten gehouden, en zodra we veranderingen merken dan gelijk aan de bel trekken.
Nu in maart terug naar de ka.
Verder is hij heel tevreden over Roy :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:27:20 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105881440
Ik dacht vandaag die laatste warme fles eraf te kunnen houden aangezien hij genoeg gedronken had de hele dag maar nee... hij kwam net toch nog uit zijn bedje roepen om 'dulinke'
Snap ik wel, lekker warm in het buikje <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_105919059
Vraagje: Mila heeft opeens (echt opeens, eergisteren was dit er nog niet) een aantal bultjes die eruit zien als wratjes, eentje op haar arm, een stuk of drie op haar borst en een paar in haar zij. Nu weet ik dus niet zeker of het echt wratjes zijn en ik vraag me af of die dingen wel zo snel kunnen ontstaan.. En of de huisarts er iets mee zou doen als het wratjes zouden zijn.. Of is er een kinderziekte die dit zou kunnen veroorzaken?

Ze heeft er verder geen last van overigens..!
pi_105919578
Grrr heel stuk tekst getikt.. loopt explorer vast..

Maar zijn het geen waterwratjes Raissa?

Pfff... Tess is echt een verschrikkelijke driftkikker zeg. Van de week is ze 1,5 uur boos geweest! Zo boos dat ze d'r maillot, rok, trui en schoenen uit gedaan had. D'r knuffels waren door de kamer gesmeten, d'r bed was afgehaald en ze had bijna de gordijnen van de rails getrokken. Ik vind het zo moeilijk om ermee om te gaan.

Naar het KDV gaan is ook prut. Elke keer IK WIL NIET NAAR DE KINDJES...

Morgen met d'r naar de huisarts. Ze is al 2 weken strontverkouden en hoest verschrikkelijk. Afgelopen zondag had ze 39,7 en nu schommelt ze rond de 38. Ze is echt aan het kwakkelen en is totaal niet in haar hum. Bijna de hele dag alleen maar huilen en als mevrouw d'r zin niet krijgt komt de stervende zwaan in actie. Doorslapen is ook een drama :X inslapen gaat gelukkig wel beter.

Gisteravond wel gelachen met het naar bed brengen. Omdat een van ons even bij haar zit gaat ze ons steeds naar bed brengen. Inclusief instoppen, kusje, I love you en een zelf verzonnen verhaaltje dat altijd gaat over een poesje of een hondje :D

Verhaaltje _O-

[ Bericht 45% gewijzigd door Vicky op 22-12-2011 16:00:46 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_105919871
Hmm... waterwratjes zou best eens kunnen inderdaad. Gewoon aankijken en betadine op smeren kan dus geen kwaad?

Grappig dat jullie het ook "naar de kindjes" noemen, die opmerking hoor ik hier ook regelmatig :-)
pi_105919916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Raissa het volgende:
Hmm... waterwratjes zou best eens kunnen inderdaad. Gewoon aankijken en betadine op smeren kan dus geen kwaad?

Grappig dat jullie het ook "naar de kindjes" noemen, die opmerking hoor ik hier ook regelmatig :-)
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze weg :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_105919921
wij noemen het ook zo :)!
pi_105919958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze weg :D
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!

En wat een schattig filmpje O+ En ik vind jou zo'n lieve mama-stem hebben!
pi_105919986
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef Kleurdoos het volgende:
wij noemen het ook zo :)!
Mijn moeder zegt altijd tegen Mila: "Hoe was het op school?"
Dan is het niet echt meer te begrijpen voor haar als ze straks écht naar school moet :D
pi_105920038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!

En wat een schattig filmpje O+ En ik vind jou zo'n lieve mama-stem hebben!
oh echt?? whaha dat is idd wel mijn lieve-mama stem.. ik heb ook een hele boze-mama stem :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_105926936
Ik denk dat we Elin voor haar verjaardag een jaar peuterballetles geven :) (is gewoon vrije peuterdans hoor) :P
pi_105929525
Leuk! daar hebben wij hier ook voor gekeken voor Dana, maar die zitten helemaal vol inclusief wachtlijsten enz.

Wij zeggen trouwens ook "naar de kindjes"
Wel sneu voor tess dat ze zo uit dr doen is.

dana was ongeveer vanaf dat sinterklaas in zicht kwam al vervelend. Niet luisteren, direct huilen als ze dr zin niet kreeg, zeuren enz enz.
Dus nu hebben we een mooie kalender voor dr gemaakt waarop ze elke dag als ze lief is geweest een kruisje mag zetten. als de eerste rij vol (10 kruisjes per rij) is mag ze snoepjes in de winkel uitzoeken, de 2e rij is een velletje stickers en de 3e rij is een kadoortje.
ze verheugt zich nu steeds op het kruisje zetten en zegt ook vaak "kijk eens wat ik goed niet doe zeuren he mama, dan mag ik straks een kruisje zetten"
werkt dus boven verwachting goed :)
pi_105937566
Tess O+
Lief filmpje Vicky!

KD, doen! Senna vindt het echt geweldig, het peuterdansen.

Fin dat het zo goed werkt voor Dana, Bla :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105939085
Ik vind het ook wel een mooi idee O+ dit is een echte balletschool en Elin will zo graag een ballerina zijn :D ze hebben heuse kledingvoorschriften en ze moet een knotje :D ik wilde r eigenlijk op judo doen ofzo, maar ze danst zo graag :D
pi_105956873
Leuk KD!

Abkuurtje voor Tess.. Hoop dat ze goed van opknapt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_105957668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi idee O+ dit is een echte balletschool en Elin will zo graag een ballerina zijn :D ze hebben heuse kledingvoorschriften en ze moet een knotje :D ik wilde r eigenlijk op judo doen ofzo, maar ze danst zo graag :D
Wat leuk! Waar doe je dat HHW of Alkmaar?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_106078489
Hallo allemaal! Wij komen hier ook meedoen ;)

2 jaar geleden begon het zo:

Vorig jaar hadden we dit:

En nu hebben we een heuse peuter :o (Inclusief driftbuien, op de grond in de winkels, en heul veul NEEEEEEE!!!!! hihi)

(Barbie moest ook fietsen...)

De rest van de foto's heeft mijn meneer allemaal gemaakt, dus die komen nog wel een keer in het fototopic voorbij. Voor nu: Zij die peuteren, groeten u! :W
pi_106080065
Welkom Lijnloos :) En gefeliciteerd met Minke!
pi_106080096
Ik zie Isabeau deze week amper. Alleen woensdagavond eventjes. Doordat het kdv gesloten is hebben we iets ander moeten regelen en logeert ze eerst bij opa en oma en daarna bij grote zus.

Ik weet dat zij 't prachtig vindt, maar ik vind het maar moeilijk hoor. De hele week. Vrijdagavond is ze pas weer thuis :{
pi_106080347
Wooo, dat snap ik Sorbo! Dat is ook wel lang :Y
Ik vind af en toe een lang weekend al lang.

Mijn peuter stort in vandaag. Hij heeft een heerlijke kerst gehad en nu issie buikpijn,moe, huilen,piepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')