SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hell yeahquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het ook over DeEric (toch?).
Nope, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Wat jammer is, want ons pap heeft een uitgebreide collectie vieze seksgrappen.quote:
Wel jammer dan jaquote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Wat jammer is, want ons pap heeft een uitgebreide collectie vieze seksgrappen.
Hij kijkt hier gelukkig niet mee, was in een ander topic in deze reeks.quote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Eh vader van MR, kenker op.
Weet tie ook dat je hebt gemeet enzo?quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij kijkt hier gelukkig niet mee, was in een ander topic in deze reeks.
Niet zo praten tegen de schoonvader van BDH!quote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Eh vader van MR, kenker op.
Nee, ze weten wel dat ik sinds kort met andere mensen omga, maar niet dat ik een meet gehad heb.quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet tie ook dat je hebt gemeet enzo?
quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo praten tegen de schoonvader van BDH!
Was niet aan jou gericht maar aan DeJori.quote:
Handig, kan je ook geen rare vragen krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ze weten wel dat ik sinds kort met andere mensen omga, maar niet dat ik een meet gehad heb.
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.quote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Handig, kan je ook geen rare vragen krijgen
De achternaam die jij van BDH kent is een dekmantel. Dat weet je toch wel he?quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.
Denken dat ik dat niet weet van mijn toekomstige verloofde, bitch please!quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
De achternaam die jij van BDH kent is een dekmantel. Dat weet je toch wel he?
Volgens mij kennen wij elkaar al.quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef DuTank het volgende:
Wie zijn eigenlijk de new goons op de block?
Have funquote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet weet van mijn toekomstige verloofde, bitch please!
Oh en bdh: al begonnen met DN? Ik wel al met BR en die lijken zijn af en toe best smerig getekend.Ben er weg van! Fijne avond mensjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |