SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Hell yeahquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het ook over DeEric (toch?).
Nope, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Wat jammer is, want ons pap heeft een uitgebreide collectie vieze seksgrappen.quote:
Wel jammer dan jaquote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Wat jammer is, want ons pap heeft een uitgebreide collectie vieze seksgrappen.
Hij kijkt hier gelukkig niet mee, was in een ander topic in deze reeks.quote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Eh vader van MR, kenker op.
Weet tie ook dat je hebt gemeet enzo?quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij kijkt hier gelukkig niet mee, was in een ander topic in deze reeks.
Niet zo praten tegen de schoonvader van BDH!quote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Eh vader van MR, kenker op.
Nee, ze weten wel dat ik sinds kort met andere mensen omga, maar niet dat ik een meet gehad heb.quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet tie ook dat je hebt gemeet enzo?
quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo praten tegen de schoonvader van BDH!
Was niet aan jou gericht maar aan DeJori.quote:
Handig, kan je ook geen rare vragen krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ze weten wel dat ik sinds kort met andere mensen omga, maar niet dat ik een meet gehad heb.
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.quote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Handig, kan je ook geen rare vragen krijgen
De achternaam die jij van BDH kent is een dekmantel. Dat weet je toch wel he?quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh die krijg ik echt wel hoor. Gaan ze vragen hoe bdh met zijn achternaam heet, waar shifto woont etc.
Denken dat ik dat niet weet van mijn toekomstige verloofde, bitch please!quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
De achternaam die jij van BDH kent is een dekmantel. Dat weet je toch wel he?
Volgens mij kennen wij elkaar al.quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef DuTank het volgende:
Wie zijn eigenlijk de new goons op de block?
Have funquote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet weet van mijn toekomstige verloofde, bitch please!
Oh en bdh: al begonnen met DN? Ik wel al met BR en die lijken zijn af en toe best smerig getekend.Ben er weg van! Fijne avond mensjes!
quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef DuTank het volgende:
Wie zijn eigenlijk de new goons op de block?
quote:
Vraag dat maar aan BDHquote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef DuTank het volgende:
En die Muisraket, que pasa met haar? Geil enzo?
Ja desnoods had je toch iets kunnen verzinnen over dat je je vrienden moest afzetten ofzo? Of dat je het niet acceptabel vond dat twee meisjes alleen naar huis moesten en dus voor de veiligheid maar bent meegereden? Dan denken ze gelijk; zo hebben we hem opgevoedquote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, mijn ouders gingen ook vragen stellen hoor toen ik zo lang weg was. Maar ik heb niks gezegd.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet weet van mijn toekomstige verloofde, bitch please!
Oh en bdh: al begonnen met DN? Ik wel al met BR en die lijken zijn af en toe best smerig getekend.Ben er weg van! Fijne avond mensjes!
Eens. DeEric heeft mij veel geleerd!quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jouw schoonvader is wel baas.
Haar vader is een hijquote:
Dat hij in het 's-Hertogenboschtopic uitkomtquote:
Hoequote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hij in het 's-Hertogenboschtopic uitkomt
Ik spreek altijd af 'met vrienden', en als ze vragen wie, dan is het: 'kennen jullie toch niet' of 'fijne avond!quote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, mijn ouders gingen ook vragen stellen hoor toen ik zo lang weg was. Maar ik heb niks gezegd.
Google, staat aan het eind van vorig topicquote:
Pics?quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee heb oogbalkanker.
Nee, teelbalkanker zei de oncoloogquote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee heb oogbalkanker.
Dude gaat je niks aanquote:
Teelbalk anker?quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, teelbalkanker zei de oncoloog
gelijk kk stoer doen tegen mij hequote:
Ja je anker is verroestquote:
tfm houdt je tegen!quote:
Zegt de topicbabyquote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
MOETE KOME DAN IK BUTS UW NEER VUILE SCHObBEJAK
Maar hij heeft gelijkquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:22 schreef Muisraket het volgende:
Paniekmomentje: ik vertel tijdens het eten over de 500milesappletiniscrubspizzameet, gaat mijn pa appletini googlen, komt hij in dit topic terecht!Ik schrik me helemaal kapot, hij: '...laat mij even kijken joh, er staat toch niets van jou?'
Hebben we het al over gehad tochquote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die moeten we wel eens rap gaan plannen ja! *por por bdh*
Nee maar DT is ook met Fed, aangezien laatstgenoemde met zijn zwager zal vechten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Durf je het zelf niet op te lossen?
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad toch
Jawel joh. En mr en ik hebben het daar gister nog over gehad!quote:
Misschien inmiddels alweer ex zwager? Dan heeft tie nog wel wat uit te vechtenquote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar DT is ook met Fed, aangezien laatstgenoemde met zijn zwager zal vechten.
quote:
Misschien is de postduif verkeerd gevlogenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo praten tegen de schoonvader van BDH!
Dat was toen ik jou tegenkwam man.quote:
Waar zag je hem?quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was toen ik jou tegenkwam man.Daarna ging ik voor de tweede keer met BB meeten en daarna reed ik met haar en haar vriendin op de brommer naar huis en toen zag ik jou weer ergens hangen richting maaspoort.
lolquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was toen ik jou tegenkwam man.Daarna ging ik voor de tweede keer met BB meeten en daarna reed ik met haar en haar vriendin op de brommer naar huis en toen zag ik jou weer ergens hangen richting maaspoort.
In zijn dromenquote:
Het was al laatquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zei dat nog tegen jullie toen.
Jammer, was wel benieuwdquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zei dat nog tegen jullie toen.
In elke kutkroeg bedoel je.quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer, was wel benieuwd
Maar die avond heb ik in elke kroeg 1 pilsje gedronkenOpium, Smidtse, Saeck, Cinq, Silva
Is er wel iets leuks op de parade dan? Ik ga er denk ik nooit meer heenquote:
Taveerne.. Op elke dag behalve de zaterdag.quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is er wel iets leuks op de parade dan? Ik ga er denk ik nooit meer heen
Karrestraat, Stratum of Leidseplein dan maar.
Op vrijdag is het bijna overal dan wel weer leuk. Dan blijven een groot deel van de schrale mensen weg.quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Taveerne.. Op elke dag behalve de zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Awesome! Ik wil nog niet weten wat het isquote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef bijdehand het volgende:
Haha ik kijk t nu nietheb btw een verjaardagscadeau voor je!
Op mn vrije dagquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:43 schreef DeJori het volgende:
Moggel.
Barrie, wat ben jij verschrikkelijk vroeg uit bed zeg
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op mn vrije dagMoet zo door de regen
Presentatie in elkaar flansen, lerenlerenleren (hopelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Station, moet om tien uur in Utrecht zijn. Nu moet ik met de kutbus naar het station
Jullie nog plannen voor vandaag?
Ik ben wel van mezelf gewend dat ik een lambal ben, maar wat ik de laatste tijd doe slaat echt alles, dus ik hoop dat ik vandaag wel iets doe... En nee, mijn spalkje is er voor de 5e keer of zo (geen grap) uit, dus ik moet nu een nieuwe, stevigere laten zetten. Wat ga je doen in Utrecht, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Awh kei veel voor school.Hopelijk komt er iets van terecht
Moet je op controle bij de ortho?
Volgens mij ben ik nog nooit in Utrecht geweest.
Balen MR, heb je nu ook eerst dat gevoel van goh lekker niks aan school doen, maar uiteindelijk stress als iets af moet of als iets geleerd moet zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben wel van mezelf gewend dat ik een lambal ben, maar wat ik de laatste tijd doe slaat echt alles, dus ik hoop dat ik vandaag wel iets doe... En nee, mijn spalkje is er voor de 5e keer of zo (geen grap) uit, dus ik moet nu een nieuwe, stevigere laten zetten. Wat ga je doen in Utrecht, als ik vragen mag?
Thanks.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Balen MR, heb je nu ook eerst dat gevoel van goh lekker niks aan school doen, maar uiteindelijk stress als iets af moet of als iets geleerd moet zijn?Succes in ieder geval. Dat je het allemaal maar gedaan krijgt vandaag
En wow dat is al wel heel vaak, tijd dat tie blijft zitten
Ik ga met klasgenoten een beetje winkelen enzo.
Haha wel erg dat je je dan zo gaat voelen door een wat minder cijferquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks.En idd, dat dan opeens de stress toeslaat. Oh en een gekrenkt ego als ik dan een (imho) slecht punt terugkrijg ondanks dat het volledig mijn eigen schuld is.
Oh en als je gaat winkelen zit je in Utrecht goed! Erg gezellig, zowel grote winkelketens als steegjes met super leuke, kleinere winkels.
Doorverwijzing: Hoe Voel Je Je Nu #726quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doorverwijzing: Hoe Voel Je Je Nu #726
Gewoon weer lekker werkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Station, moet om tien uur in Utrecht zijn. Nu moet ik met de kutbus naar het station
Jullie nog plannen voor vandaag?
Die optie bestaat niet. U mad?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef FedExpress het volgende:
ik mis de optie: nee, hij is gewoon erg bijdehand
Maar tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik klikte verkeerd
Nee, hij is AWESOME
Nu weet ik weer waarom ik jou zo cool vindquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Muisraket het volgende:
Ondanks dat gisteren vastgesteld was dat jij AWESOME bent, heb ik toch maar op awesomer dan AWESOME gestemd.
Ach, Roy is je zwager, dat is wss een stuk ergerquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik jou zo cool vind![]()
(En ook om je opmerking over koffie)
Dat blijft me verbazenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Wij weten tenminste wat goede koffie is!
En dat terwijl ik niet/nauwelijks bier en wijn drink en bijna alle bittere dingen vies vind, raar hè?quote:
Ja, wel raar ja. Vond het wel een goede grap toen om uit de mond van een meisje te horenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dat terwijl ik niet/nauwelijks bier en wijn drink en bijna alle bittere dingen vies vind, raar hè?
Het stomme is ook echt dat die blijkbaar al 300x op internet stond, maar ik er toevallig bij shifto zelf op kwam. Ook omdat ik zelf echt nooit grappen kan verzinnen (ben dan ook een vrouw).quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, wel raar ja. Vond het wel een goede grap toen om uit de mond van een meisje te horen
Vieze zwarte koffiequote:
Ik kende de grap wel, maar een meisje heeft me dat nooit verteld, en dat maakte het coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het stomme is ook echt dat die blijkbaar al 300x op internet stond, maar ik er toevallig bij shifto zelf op kwam. Ook omdat ik zelf echt nooit grappen kan verzinnen (ben dan ook een vrouw).
Dat verklaart.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kende de grap wel, maar een meisje heeft me dat nooit verteld, en dat maakte het cool
Is juist lekkerquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Muisraket het volgende:
IRL zeg ik altijd shifto en nu op FOK! zijn echte naam, wat is deze?
Niet altijd. Mijn moeder drinkt altijd caffeïnevrije (quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Muisraket het volgende:
IRL zeg ik altijd shifto en nu op FOK! zijn echte naam, wat is deze?
Hele goede zwarte koffie is te teren. Maar nog beter is het met een lekker beetje suiker en melkquote:
Ok, drie dingen die die koffie vies maken:quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet altijd. Mijn moeder drinkt altijd caffeïnevrije (), milde senseokoffie. Te smerig voor woorden.
Senseo kan lekker zijn, ligt aan je padsquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, drie dingen die die koffie vies maken:
1. caffeïnevrij
2. mild
3. senseo
Alleen dark roastquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Senseo kan lekker zijn, ligt aan je pads
True. Maar voor écht genot zit je er wel verkeerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Senseo kan lekker zijn, ligt aan je pads
En dit.quote:
Zolang ik hier maar gewoon echte bonen koffie heb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True. Maar voor écht genot zit je er wel verkeerd.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Zolang ik hier maar gewoon echte bonen koffie heb.
Wij ook thuis. En die worden dan zo vermalenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Zolang ik hier maar gewoon echte bonen koffie heb.
quote:
Ja, maakt wel een terringherrie though (hier althansquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij ook thuis. En die worden dan zo vermalen
Wij gaan sowieso een keer koffiedaten!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij ook thuis. En die worden dan zo vermalen
Maar het is goede herrie, want je weet wat voor lekkers er aan komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, maakt wel een terringherrie though (hier althans)
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wij gaan sowieso een keer koffiedaten!
True, sta echt 12x per dag bij dat apparaatquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het is goede herrie, want je weet wat voor lekkers er aan komt
Waarom die vermoedens? Blijheid? Want als wij ergens iets gaan drinken kun je altijd zeggen dat je dat met een jongen/een groep doet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef bijdehand het volgende:
Mijn moeder vroeg gister trouwens: 'Niet boos worden, en ik zal het niet doorvertellen, maar heb je een vriendinnetje?'
Ik weet niet waarom. Boeit me ook niet. En thuis ben ik echt niet blij aan het doen ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom die vermoedens? Blijheid? Want als wij ergens iets gaan drinken kun je altijd zeggen dat je dat met een jongen/een groep doet.
Dokter: 'Meneer, er zit bloed in uw caffeïne'quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef shifto het volgende:
[..]
True, sta echt 12x per dag bij dat apparaat
De enige reden dat ik hier in leven blijf... en soms hartkloppingen hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dokter: 'Meneer, er zit bloed in uw caffeïne'
Ouders...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef Muisraket het volgende:
Ik denk dat ze bij mij vooral dachten dat ik een jongen van school leuk vond, omdat ik daar bleef slapen. In een logeerbed. Omdat ik anders niet naar één feest en een borrel kon. En hij niet eens op vrouwen valt.
Ouders...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ouders...![]()
Ach heb liever dat ze denken dat ik een vriendinnetje heb dan dat ik met DeJori lig te batsen in het Eftelinghotel
Zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef shifto het volgende:
Ik noem wel eens namen thuis bij mijn ouders. Dan krijg ik weken later te horen; 'Hoe is het met X en Y?'![]()
Mijn vader over DeJori:quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef shifto het volgende:
Ik noem wel eens namen thuis bij mijn ouders. Dan krijg ik weken later te horen; 'Hoe is het met X en Y?'![]()
Ja, mijn schoonouders zijn me toch een raar stelquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo herkenbaar!Maar ik moet wel want ik kom echt het huis niet uit als ik zeg dat ik 'gewoon met vrienden' ga afspreken.
Gaan we het nu zelf ook aanwakkeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonouders zijn me toch een raar stel
Hah, omgedraaide wereld, ik kom nauwelijks binnen zonder een sociaal praatje te houdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo herkenbaar!Maar ik moet wel want ik kom echt het huis niet uit als ik zeg dat ik 'gewoon met vrienden' ga afspreken.
Hij kickt er over-obviously opquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we het nu zelf ook aanwakkeren?
Jij snapt mij niet, of ik snap jou niet, want hier zit geen verband.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Hah, omgedraaide wereld, ik kom nauwelijks binnen zonder een sociaal praatje te houden
Bitch, please.quote:
Het is een stuk cooler als je zulke dingen voor bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we het nu zelf ook aanwakkeren?
Ik kick op goede koffie en een goede film. En ik heb die van gister nog niet eens gezienquote:
Ik zou een review krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kick op goede koffie en een goede film. En ik heb die van gister nog niet eens gezien
Ga hem vanavond kijken!quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man ik sterf echt van de spierpijn.
1e keer supersets gedraaid.quote:
klinkt net alsof je al 46 bent manquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
1e keer supersets gedraaid.Ik wil weer net als toen ik 18 was strak, hard lijf hebben, in plaats van dat laffe bierlijf dat ik nu heb.
En de snelste manier daarvoor is om jezelf om de dag helemaal kapot te beunen, goed eten en veel te slapen.
Stiekem ben ik je vader. Over een paar jaar heb jij ook een grote neus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
klinkt net alsof je al 46 bent man
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem ben ik je vader. Over een paar jaar heb jij ook een grote neus.
kankerquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem ben ik je vader. Over een paar jaar heb jij ook een grote neus.
Ik ben zelf ook benieuwd. Ik las net ergens dat ongeveer een kwart dit schema helemaal afwerkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]Oh en goed dat je er zo te horen een strak trainingsschema op nahoudt! Succes!
![]()
Ik kom je wel helpen als je dat op prijs stelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
kankerben alvast begonnen met zelfdoding
Nooit fitties hier, hoor!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Muisraket het volgende:
Moet ik het jammer vinden dat ik dat gemist heb, of niet?
Nee, dat was trollen toch? Alleen tegen tux niet, maar dat van haar was trollen.quote:
Kom dan, dan sla ik je kop van je rompquote:
Moete komme jonguh!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom dan, dan sla ik je kop van je romp![]()
![]()
![]()
Heb je appletini dan?quote:
Nee, vandaar dat we naar Duitsland moetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:13 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeNeem je die niet meer? Of is alle stash op?
DUITSLAND!!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat we naar Duitsland moeten
Ik vind dat je dat gerust mag garanderen, kom op, die relatie is niet alleen van julliequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
Nouja misschien als bdh en ik ooit een echtscheiding krijgen dat de glazen hier wel weer door de tent zullen vliegen, maar goed, ik kan niets garanderen natuurlijk.
Klopt, moet bdh wel delen met DeJori natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat gerust mag garanderen, kom op, die relatie is niet alleen van jullie
Niet nu al van het ergste uit gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
Nouja misschien als bdh en ik ooit een echtscheiding krijgen dat de glazen hier wel weer door de tent zullen vliegen, maar goed, ik kan niets garanderen natuurlijk.
Die echtscheiding zal er nooit komen toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
Onze romance is inferieur aan de bromance van mij en DJquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klopt, moet bdh wel delen met DeJori natuurlijk.
Niet haar hartje breken hè!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onze romance is inferieur aan de bromance van mij en DJ
Dat heeft ze, net als Carla, al geaccepteerdquote:
Precies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft ze, net als Carla, al geaccepteerd
Maak je een keer brinner voor me?quote:
Daar gaat shifto spijt van krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
En anders ga ik gewoon vreemd met shifto, ik spreek tenslotte ook met hem af.
Ooit, als ik op mezelf woon of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maak je een keer brinner voor me?
Voeg ik toe aan 't lijstjequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ooit, als ik op mezelf woon of zo.
Weet alleen nog niet waar ik dan ga zitten omdat ik nog niet weet ik mijn master ga doen, dus het zou kunnen dat je dan wel een eind moet reizen.quote:
Voor brinner, en voor jou, reis ik naar het einde van de wereldquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet waar ik dan ga zitten omdat ik nog niet weet ik mijn master ga doen, dus het zou kunnen dat je dan wel een eind moet reizen.
Oké sorry maar hier kreeg ik toch wel en beetje eenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor brinner, en voor jou, reis ik naar het einde van de wereld
Wat denk je dat mijn bedoeling was?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké sorry maar hier kreeg ik toch wel en beetje een-gezicht.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
En anders ga ik gewoon vreemd met shifto, ik spreek tenslotte ook met hem af.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar gaat shifto spijt van krijgen
True.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn bedoeling was?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef shifto het volgende:
Wow echt, ik ga vaker werken! De dag vloog voorbij
Ja soms is dat hequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef shifto het volgende:
Wow echt, ik ga vaker werken! De dag vloog voorbij
Ik ken zoveel van die cheesy dingen hequote:
Uhu en appletini is ook maar gewoon een drankje met appelsmaak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken zoveel van die cheesy dingen heHeerlijk.
Maar serieus, brinner is gewoon pannekoeken als avondeten
I DON'T KNOW WHO YOU ARE ANYMOREquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu en appletini is ook maar gewoon een drankje met appelsmaak.
Dit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I DON'T KNOW WHO YOU ARE ANYMORE
Ik zeg niet dat het daarom minder awesome is hè. Pannenkoeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I DON'T KNOW WHO YOU ARE ANYMORE
Maar appletini heb je wel beledigd. Ik ben nu droevig. Succes met stampenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het daarom minder awesome is hè. Pannenkoeken.Maar ik ga weer even dingen stampen.
Het is officieel: je bent een verrekte mongol.quote:
Waarom zie ik je nu hakken in mijn hoofd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het daarom minder awesome is hè. Pannenkoeken.Maar ik ga weer even dingen stampen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is officieel: je bent een verrekte mongol.
Open er een topic over in KLB en daar mag je huilenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, jullie gaan er maar over door en het is niet boeiend, niet grappig en irritant.
Ik zie 'm nu op de grond liggen en stampen met z'n vuistjes en voetjes en huilenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB en daar mag je huilen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu op de grond liggen en stampen met z'n vuistjes en voetjes en huilen
Nee hoor, dat doe ik gewoon hier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB en daar mag je huilen
Nou, omdat jij het bent danquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik gewoon hier.
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik gewoon hier.
Sorry pappa. Maar je lust geen appletini terwijl je een eagle krijgt dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
Maakt me geen fuck uit als jullie het over appletini's of eagles of wat dan ook hebben als je het maar niet te vaak doet.
Dat had ik pas ook toen ging het over iets anders kei vervelendquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef Kutstudent het volgende:
Maakt me geen fuck uit als jullie het over appletini's of eagles of wat dan ook hebben als je het maar niet te vaak doet.
Wat een vraag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:01 schreef shifto het volgende:
Trouwens, als duitsland nog lang duurt. Ik ben een baas in het maken van een hele gemene white russian
http://en.wikipedia.org/wiki/White_Russian_%28cocktail%29
Wie durft?
Wat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat had ik pas ook toen ging het over iets anders kei vervelendmaar kan toch makkelijk 2 onderwerpen door elkaar?
Dit dus. En koffielikeur is ook al baas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een vraag.Normaal gaat Vodka er puur in.
Pff geen idee joh. Was niet eens zo lang geledenquote:
Dealioquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. En koffielikeur is ook al baas.
Challenge accepted!
So truequote:
Friendzone didquote:
Nee valt wel tegen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Hier moet een mooi verhaal achter zitten!!
Ik ben wel vaak de gefriendzonedequote:
Doe je dat dan niet zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak de gefriendzonede
Hoe doe je zoiets zelf?quote:
Ik weet het niet. Ik heb zat theorieën though. Maar ik denk niet dat je er veel slechter uit ziet dan ik (quote:
Zoiets is alleen lullig als je een meisje leuk vind, en bij meisjes die ik leuk vind kom ik amper in de friendzone, daar ga ik gewoon mee daten en knap dan op ze afquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb zat theorieën though. Maar ik denk niet dat je er veel slechter uit ziet dan ik () en de keren dat ik het meegemaakt heb zijn op 1 hand te tellen.
Damn, lijkt mij veel weggegooide tijd in gaan zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets is alleen lullig als je een meisje leuk vind, en bij meisjes die ik leuk vind kom ik amper in de friendzone, daar ga ik gewoon mee daten en knap dan op ze af
Keuze tussen een avondje fokken of een ongemakkelijke avond met een meisje dat je leuk VOND en amper kent...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn, lijkt mij veel weggegooide tijd in gaan zitten
Dan maar een avondje met vrienden..quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keuze tussen een avondje fokken of een ongemakkelijke avond met een meisje dat je leuk VOND en amper kent...
Eens. Maar blijf hopen dat er ooit iemand voor mij tussen zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan maar een avondje met vrienden..
Ach komt vanzelf johquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar blijf hopen dat er ooit iemand voor mij tussen zit
Vieren met familiequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach komt vanzelf joh
Wat doen jullie eigenlijk met kerst? Ik ben voor het eerst in 7 jaar forever alone met kerst en ga echt geen 3 dagen bij mijn ouders zitten.
Wow voor het eerst in zeven jaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach komt vanzelf joh
Wat doen jullie eigenlijk met kerst? Ik ben voor het eerst in 7 jaar forever alone met kerst en ga echt geen 3 dagen bij mijn ouders zitten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vieren met familie![]()
En met oud en nieuw ben ik forever alone
Ja, wat is 'normaal' dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow voor het eerst in zeven jaar
Ik ga niks anders doen dan normaal, plus 2de kerstdag uit.
Kan je dan fatsoenlijk uit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow voor het eerst in zeven jaar
Ik ga niks anders doen dan normaal, plus 2de kerstdag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |