Landrover is absoluut niet te vergelijken met een Audi. haha ik ben bijna de helft gaan betalen en dat terwijl ik nu een 10 cilinder benzine heb.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vergeleek m met de Landrover. Omdat er gezegd werd dat je de Landrover net zo duur is als een Audi A6
wat zie je als voorloper? 740 estate iets achtigs?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij rijden hier nog de voorloper van
Dat bedoelde ik ook te zeggen. Qua aanschaf wellicht maar daarna begint bij de Landrover het betalen pas.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Landrover is absoluut niet te vergelijken met een Audi. haha ik ben bijna de helft gaan betalen en dat terwijl ik nu een 10 cilinder benzine heb.
Een Freelander is natuurlijk mega goedkoop, maar het is en blijft onbetrouwbaar
Een Freelander staat er net om bekend om verrassend betrouwbaar te zijn ! Voor en tegenstanders vh merk zijn het daarover eensquote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Landrover is absoluut niet te vergelijken met een Audi. haha ik ben bijna de helft gaan betalen en dat terwijl ik nu een 10 cilinder benzine heb.
Een Freelander is natuurlijk mega goedkoop, maar het is en blijft onbetrouwbaar
850 T5Rquote:Op donderdag 15 december 2011 11:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat zie je als voorloper? 740 estate iets achtigs?
Nou ja, laat maar. Skoda's scoren op de nodige crashtests evenhoog als Volkswagens en als het op kwaliteit aan komt staan ze hoger in de ANWB lijsten dan overige VAG-auto's.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het is inderdaad VW technologie. Maar het is en blijft een Skoda. Ik hou van bepaalde auto's kwaliteit of niet
Absoluut. Beetje jammer dat de jongtimer regeling weer is aangepastquote:
veel mensen vinden auto's nu eenmaal een statussymbool.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar. Skoda's scoren op de nodige crashtests evenhoog als Volkswagens en als het op kwaliteit aan komt staan ze hoger in de ANWB lijsten dan overige VAG-auto's.
Anno 2011 nog roepen dat de kwaliteit van Skoda minder is dan VW is een beetje....matig.
Had je dat in 1970 geroepen, had ik gelijk gegeven. Draaide je dan je raampje open had je de raamslinger in je hand
Chevrolet is ook Daewoo. Het blijft een oost-blok imago. Ik zeg nergens dat het slechte auto's zijn. Ik geloof gewoon niet dat PON slechte auto's maakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar. Skoda's scoren op de nodige crashtests evenhoog als Volkswagens en als het op kwaliteit aan komt staan ze hoger in de ANWB lijsten dan overige VAG-auto's.
Anno 2011 nog roepen dat de kwaliteit van Skoda minder is dan VW is een beetje....matig.
Had je dat in 1970 geroepen, had ik gelijk gegeven. Draaide je dan je raampje open had je de raamslinger in je hand
Agree, of je bent liefhebber. Er zijn ook mensen zoals de Skoda rijder die gewoon voor kwaliteit en geld gaan. Kan ik 100% achter staan en is slim. Ik ben niet slim. Ik geef geld uit aan passie / emotiequote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel mensen vinden auto's nu eenmaal een statussymbool.
Ik heb trouwens liever een Koreaanse Chevrolet dan zo'n spuitgiet bak uit de VS. Wat een troep is dat zeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Chevrolet is ook Daewoo. Het blijft een oost-blok imago. Ik zeg nergens dat het slechte auto's zijn. Ik geloof gewoon niet dat PON slechte auto's maakt.
Maar van normaal naar premium binnen PON zie ik toch de volgende lijst
• Skoda
• Seat
• Volkswagen
• Audi
• Porsche
het was geen kritiek enkel een constateringquote:Op donderdag 15 december 2011 11:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Agree, of je bent liefhebber. Er zijn ook mensen zoals de Skoda rijder die gewoon voor kwaliteit en geld gaan. Kan ik 100% achter staan en is slim. Ik ben niet slim. Ik geef geld uit aan passie / emotie
chevrolet zie je wel snel opkomen in nld, is mijn indruk iig. vind het geen mooie auto's maar het is wel veel wagen voor je geld.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb trouwens liever een Koreaanse Chevrolet dan zo'n spuitgiet bak uit de VS. Wat een troep is dat zeg.
Ik zag het ook niet als kritiek. Probeerde aan te vullenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het was geen kritiek enkel een constatering
Same.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Agree, of je bent liefhebber. Er zijn ook mensen zoals de Skoda rijder die gewoon voor kwaliteit en geld gaan. Kan ik 100% achter staan en is slim. Ik ben niet slim. Ik geef geld uit aan passie / emotie
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Same.
En ik vind een auto ook een statussymbool, evenals een huis. Daarbij ben ik gek op auto's en luxe.
Alhoewel mijn droomauto echt erg is. Een Pontiac Firebird Trans Am 1979 zwart met goud embleem. Erg he.![]()
Ik ook. En ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamen als je dit op je oprit hebt staan:quote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel mensen vinden auto's nu eenmaal een statussymbool.
Hehe.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK BEN BLIND. WAT DOE JE
Daar rijdt er een van hier int durp. (zonder embleem) Mooi geluid! Echt heel tof. Ook een Woodie staat er hier, vind ik ook al zo tof.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Same.
En ik vind een auto ook een statussymbool, evenals een huis. Daarbij ben ik gek op auto's en luxe.
Alhoewel mijn droomauto echt erg is. Een Pontiac Firebird Trans Am 1979 zwart met goud embleem. Erg he.![]()
Eensch, maar smaken verschillen (S6)quote:Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook. En ik denk dat je je nergens voor hoeft te schamen als je dit op je oprit hebt staan:
[ afbeelding ]
Zeker niet als je weet wat daar allemaal ingebouwd zit, en voor welke prijs.
Smaken verschillen inderdaad, maar dan spreek je ook wel over een groot prijsverschil. Niks mis met een A6, maar met twee jonge kinderen is een Superb voordeliger. Die A6 kan altijd nog, maar geld kun je maar één keer uitgeven. En die 40k verschil wat er tussen zit, kun je beter in de kinderen stekenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Eensch, maar smaken verschillen (S6)
[ afbeelding ]
Het is buitengewoon triest (van mij en dat besef ik) maar ik zou toch niet graag in Skoda voor willen rijden als het mijn auto zou zijn. Wellicht is het dus toch een beetje compensatie gedrag van mij of is het wellicht een statussymbool (dat laatste dacht ik niet omdat ik de Landrover gedag heb gezegd voor mijn snelle Vinex Station)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |