Met één kind voldoet een driedeurs Clio ook prima hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
Wij zijn met dezwangerschaps plannen ook aan het kijken naar een nieuwe auto..
maar de auto's die hier voorbij komen zitten echt niet in ons budget!
ik dacht dat het een duur grapje was om kinderen te hebben![]()
Als je ze op autoweek naast elkaar zet A6 sedan en A6 station dan is dezelfde A6 station (benzine) op jaarbasis Euro 90,- duurder aan wegenbelastingquote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze schelen anders 500 euro op jaarbasis in de wegenbelasting als ik dat zo snel even bekijk.
Model 2010 wel hoor..quote:Op donderdag 15 december 2011 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Golf variant kofferbak is echt veel kleiner dan die van de Volvo die we nu hebben, maar met drie kleine kinderen ging het verder prima qua vervoer van spullen. Alleen niet drie driepuntsgordels achterin. Daarom hebben wij onder andere een andere auto nu
Mja, dat kan ik niet betalen.quote:
Ik mag leasen gelukkig anders werd het ook ouderquote:Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik niet betalen.
Je krijgt bijna nergens meer waarde voor je geld. Echter als autoliefhebber zal ik zoiets NOOIT rijden!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef joppie_saus het volgende:
Skoda Superb doen. Alleen al door het feit dat je de kofferklep op twee manieren open kunt doen krijg je altijd alles mee op een eenvoudige manier.
[ afbeelding ]
Voor de prijs van een volledig uitgeruste Superb rijdt je ook een kale Passat.
Ik zeg doen.
Een echte liefhebber koopt een Delorean.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je krijgt bijna nergens meer waarde voor je geld. Echter als autoliefhebber zal ik zoiets NOOIT rijden!
Skoda is wel een betrouwbare keus met veel waarde voor je geld. Alleen je krijgt ook een hoge afschrijving
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een echte liefhebber koopt een Delorean.
Of sta je op zijn frans langs de kant van de weg. Electronica dit dat.quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
Blijkbaar ben je geen fan van Franse auto's als je het hebt over VW en Audi?
Wij hebben een Citroën C5 Break. Heel veel binnenruimte én een enorme kofferruimte.
Mar ja. Dan rijd je wel Fráns hè...
Want? Hier staat al vele jaren een Skoda voor de deur en we hebben er nog nooit gezeik mee gehad in tegenstelling tot de Peugeot die onze tweede auto is.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je krijgt bijna nergens meer waarde voor je geld. Echter als autoliefhebber zal ik zoiets NOOIT rijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf je eigen Superb samenstellen?
http://www.martinschilder.nl/car-configurator.html?make=skoda#26 || Luciano da Silva
Hehe. Ik heb ooit in een Delorean gezeten het het was geweldig. Nog nooit zoveel random aan elkaar gelast plaatstaal met een motor erin gezien.quote:
wow, dit is echt de eerste keer dat ik een vrouw zoveel wijsheid hoor verkondigen inzake auto's. en dit is geen sarcastisch gezeik. De meeste vrouwen zijn gek van zo'n SUV, ondanks het een vd slechtste deals op de markt is.quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
QashqaiMaar dat is geen fijne auto, voor dat geld kun je wel wat beters krijgen.
Ik vergeleek m met de Landrover. Omdat er gezegd werd dat je de Landrover net zo duur is als een Audi A6quote:Op donderdag 15 december 2011 11:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als je ze op autoweek naast elkaar zet A6 sedan en A6 station dan is dezelfde A6 station (benzine) op jaarbasis Euro 90,- duurder aan wegenbelasting
xc70, dat is mijn droomauto. Hopelijk komt 'ie er nog wel een keertje, als de zaken goed blijven lopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens, we hadden voor de v70 een xc70. Fijnste auto die we ooit hebben gehad. Comfort, ruimte, en we hebben een behoorlijke aanrijding gehad ermee, en niemand had iets, de schade viel zelfs uiteindelijk mee. (Op de snelweg met 130 km geramd van de zijkant terwijl 130 reden. Gelukkig 's nachts waardoor er niemand anders op de weg was, anders hadden we er waarschijnlijk wat minder goed vanaf gekomen.)
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Want? Hier staat al vele jaren een Skoda voor de deur en we hebben er nog nooit gezeik mee gehad in tegenstelling tot de Peugeot die onze tweede auto is.
Het is gewoon VW-techniek eigenlijk, in een ander jasje. Maar dan kwalitatief beter dan Dacia-Renault.
En die afschrijving, de auto kost ook minder dus geen wonder dat de restwaarde ook lager is.
Heb even een Skoda samengesteld voor je als voorbeeld:Het is inderdaad VW technologie. Maar het is en blijft een Skoda. Ik hou van bepaalde auto's kwaliteit of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf je eigen Superb samenstellen?
http://www.martinschilder.nl/car-configurator.html?make=skoda
Ik ben overigens wel een grote PON fan. Audi en Porsche zijn mijn favo merken alsmede het heerlijk onbetrouwbare Landrover. Iets anders zal er bij mij niet snel meer komen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
indien niet nieuw / lease:
[ afbeelding ]
Kan ik echt aanraden! Alhoewel als ik hem nu zou kopen ik eerder voor de XC60 zou gaan, want het nieuwe model vind ik niet zo geweldig.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
xc70, dat is mijn droomauto. Hopelijk komt 'ie er nog wel een keertje, als de zaken goed blijven lopen.
dat eerdere model is vrij onverwoestbaar indien goed onderhouden. zou die eerder kopen dan het nieuwere model.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]!
Dat is wel een erg oude hoor.... Dit is het model dat wij hebben.
[ afbeelding ]
Wij rijden hier nog de voorloper vanquote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
indien niet nieuw / lease:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |