Idd, Mehmet Öz is een ware Shabsogh. Ik herken een Circassiër als ik er één zie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dr Oz is een geboren Circassiër en waarom jij daar op deze wijze zo over liegt is mij een raadsel, het is een beetje eng zelfs!
Turk dus.quote:Mehmet Oz was born in Cleveland, Ohio, to Suna and Mustafa Öz (of Muslim faith) who had emigrated from Konya Province, Turkey.[2][3] Mustafa Öz was born in Bozkır, a small town in central Turkey.
Jep, dat zegt hij ook zelf in het filmpje dat ik hierboven heb gepost. Alleen zijn overgrootmoeder kwam uit de Kaukasus.quote:
Juist, en dan komen Turken hem wanhopig claimen omdat zijn voorouders op door Turken bezet grondgebied woonachtig warenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Idd, Mehmet Öz is een ware Shabsogh. Ik herken een Circassiër als ik er één zie.
Hij draagt die shit alleen aan het eind van de show als hij met organen gaat spelen en proefjes doet. Is misschien 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan nog, die heb je toch niet nodig bij het presenteren?Erica Terpstra presenteert haar programma toch ook niet in een zwempak omdat ze vroeger zwemster was?
Dan zijn Mehmet Okur en Hedo Turkoglu ook van Turkse origine. Quod non!!!!!quote:
Ja, het trieste is, dat ook al probeer je over te komen alsof je aan het trollen bent, je toch serieus bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist, en dan komen Turken hem wanhopig claimen omdat zijn voorouders op door Turken bezet grondgebied woonachtig waren
Haha.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ze in Ierland geen banen hebben?
De kwestie of je hem mag of niet is persoonlijk. Om hem onbekwaam te noemen gaat een stukje te ver als je naar zijn geschiedenis als hartchirurg kijkt. Dus je domme ononderbouwde gelul kun je achterwege laten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:43 schreef Lunaa83 het volgende:
whaaa die dr. ozturk is zo'n rare gozer....totaal onbekwaam met zn overdreven shit
Cocaïne houdt de holtes mooi open!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die blonde vrouw gebruikt coke of iets dergelijks, wat een hinderlijke stem!
Aha, dus jij kan het beter dan prof. dr. Oz? Hij heeft niet alleen een MD, maar ook een MBA op zak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef dotKoen het volgende:
Oz
Eersteklas kwakzalver. Had het gewoon bij z'n handenarbeid moeten houden, chirurgen moeten niet te veel nadenken; je ziet wat er van komt
Wat stel jij daar tegenover aan erkende kunde? Je kan wel iemand kwakzalver noemen, maar wat zijn jouw merites, O nieuwe Galen van de moderne tijd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef dotKoen het volgende:
Nou nou, een MBA. Verklaart wellicht wel z'n keuze voor Harpo.
Oh my Darwin!!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tijd voor Dr. Oz. Weer een epidemie! Slecht door bakken voedsel!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef dotKoen het volgende:
Oz
Eersteklas kwakzalver. Had het gewoon bij z'n handenarbeid moeten houden, chirurgen moeten niet te veel nadenken; je ziet wat er van komt
quote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Dr. OzHet is trouwens een hartchirurg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |