Dat is voor een vrouw best een ernstige aandoening.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Een platte kont, gelukkig weet de doc raad!
En voor een zwart exemplaar een tragediequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is voor een vrouw best een ernstige aandoening.
HOAX. Dat kan niet!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En voor een zwart exemplaar een tragedie
Nee je gaat binnen 6 weken dood van sommige! Maar als je je handen wast is er niets aan de handquote:
Als je zo haat op die wijven moet je hem toch juist een baas vinden dat hij ze uitbuit?quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Jahr00n het volgende:
Die vieze dikke wijven moeten gewoon minder vreten, gadverdamme wat kots ik op die wijven en dit soort dokters die ze vies hard misbruiken voor eigen gewin. Bah bah bah.
Nee, want dan zijn ze gewassen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je gaat binnen 6 weken dood van sommige! Maar als je je handen wast is er niets aan de hand
Het gaat nu om mensen die rare dingen doen in hun slaap. De andere stompen of aanranden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit, die mis ik weer, heb ik ook last van, vooral van NIET slapen.
quote:
Oe spannend. Ik had al een vermoeden dat het alleen om "rare" stoornissen zou gaan. Die 1x in het miljoen voorkomen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat nu om mensen die rare dingen doen in hun slaap. De andere stompen of aanranden.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als meisje? Dat is ook wel iets voor zijn uitzending ...
Geen idee eigenlijk, ALS ik het zag dan was het gewoon toevallig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Al lang niet meer gekeken. Komt het nog?
Die gast heeft een Turks én Amerikaans paspoort en heeft zelfs in het Turkse leger gezeten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef famousje het volgende:
Hem een Turk noemen.. Die kerel is zo americanized als het maar kan..
Obama is dus ook een Afrikaan en een Ier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |