quote:Ruben Schaken
Ruben Schaken (Amsterdam, 3 april 1982) is een Nederlands voetballer, en op dit moment in dienst als aanvaller bij Feyenoord. Hij begon zijn carričre in het seizoen 2002/2003 bij Cambuur Leeuwarden. Na drie jaar maakte hij de overstap naar BV Veendam.
Schaken werd in het seizoen 2007/2008 door Voetbal International uitgeroepen tot beste speler van de Eerste Divisie. Vanaf het seizoen 2008/2009 speelde Schaken voor VVV-Venlo, waar hij een tweejarig contract had getekend.[1]
Vanaf het seizoen 2010/2011 speelt hij voor Feyenoord, hier heeft hij in mei 2010 een contract getekend voor twee seizoenen.[2] De transfer kostte de Rotterdammers geen cent, want het tweejarige contract dat de aanvaller tekende in 2008 was afgelopen. De aanvaller maakte zijn debuut in de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen nog niet, hij moet eerst een schorsing uitzitten en revalideren van een liesblessure. Schaken speelde in het begin van het seizoen als basisspeler, maar door tegenvallende prestaties belandde hij op de bank. Verder dan een paar invalbeurten kwam het niet, voordat hij in de loop van de tweede competitiehelft geblesseerd raakte. In het seizoen 2011-2012 moest hij zijn rugnummer 7 inruilen voor 27. In de voorbereiding maakte hij echter een goede indruk.
Wiki
neequote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik in de OP als voorzitter van de fanclub en verdediger tot het bittere eind?
quote:
Je mag in de OP als bilmaatjequote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige die Schaken al weken/maanden met hand en tand loopt te verdedigen en nu krijg ik niet de erkenning die ik verdien.
neequote:
Zoek dat filmpje eens op tegen PSV dan. Die heb jij vast als bewegende achtergrond op je pc staanquote:
Oh dat ene filmpje....?quote:Op maandag 12 december 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoek dat filmpje eens op tegen PSV dan. Die heb jij vast als bewegende achtergrond op je pc staan
De 2-0 je weet tochhhhhhquote:
Is volgens mij van youtube gehaald.quote:Op maandag 12 december 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De 2-0 je weet tochhhhhhKen je klassiekers
quote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee klopt, het is best een grappig interview.
En dat zou ook zeer terecht zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef Aloulou het volgende:
Ruben kan binnenkort een uitnodiging van Bert verwachten als hij zo doorgaat
Idd. Robben eruit, Schaken erinquote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef Aloulou het volgende:
Ruben kan binnenkort een uitnodiging van Bert verwachten als hij zo doorgaat
Waardige vervanger voor Robben indien niet fit.quote:Op maandag 12 december 2011 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Robben eruit, Schaken erin
quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef Aloulou het volgende:
Inderdaad, de druk voor Bert v Marwijk om hem een kans te geven zal toenemen als hij dit volhoudt![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had een prachtig topic gemaakt, mijns inziens de enige Nederlandse speler die dat verdient. Helaas heeft de Surinaamse gestapo deze al gesloten, ondanks het feit dat ik een nieuwssubmit had geplaatst met verwijzing naar dit topic. Nu ga ik weer verder met mijn belangrijke opdracht die ik vandaag af moet maken.'
Bless.
Heerlijk die sleutelhangerquote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef Muto het volgende:
http://www.fr12.nl/dump/6784-schaken-komt-om-in-bekeuringen.html
Bless
Begrijp het wel. Sportief kan hij niks meer bereiken, dus dan maar even je toekomst financieel wat meer glans geven.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:33 schreef Sked het volgende:
NOS meldt dat Ruben Schaken naar Inter Baku vertrekt
http://nos.nl/artikel/201(...)r-ruben-schaken.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |