Half uurtjequote:Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.witgoedservice(...)&page=content&Id=508
Die is goedkoper, GreysGeen id of ridderkerk in de buurt zit
Is het een doorlopend recept (ik vermoed van wel, gezien je klachten?). Dan zou het daar in de computer moeten staan ookquote:Op maandag 12 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
Als je je receptje vergeten bent in te leveren/ er net achter komt, kan je dan de dokter bellen of ze het willen faxen?
Mijn paracodi is opperdepop
Kan een updeet zijn, no panic, yet!!quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
En nu herstart mijn 'nieuwe' foon weer spontaan.
Gloeiende... ik blijf maar van apparaten af vandaag verder geloof ik
Wat ben je nou toch allemaal aan het doen mopjequote:Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
En nu las ik gister allerlei lekkere recepten uit de oven, dus ik had enorm de pest in dat dat ding het nog steeds niet doet en nu ben ik het zat
Ik bel wel even jaquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het een doorlopend recept (ik vermoed van wel, gezien je klachten?). Dan zou het daar in de computer moeten staan ook
quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Of zet het op werkspot.
"Hongerige (obvious double entendre) semi-huisvrouw zoekt monteur om haar oven te maken."
Drie keer achter elkaar nu...quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan een updeet zijn, no panic, yet!!
We hebben het over 2 verschillende dingen volgens mijquote:
Whehehehehehehe ja Greys, dan maakt t ook nie uit als je geen centjes hebtquote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Of zet het op werkspot.
"Hongerige (obvious double entendre) semi-huisvrouw zoekt monteur om haar oven te maken."
Klinkt als moederbordquote:Op maandag 12 december 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer achter elkaar nu...
telkens als ik de pincode wil invoeren en 2 getallen heb gedaan, kets, weer uit.
Ik snap er geen snars meer vanquote:Op maandag 12 december 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben het over 2 verschillende dingen volgens mij
"Na reparatie gratis warme mossel"quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehehehe ja Greys, dan maakt t ook nie uit als je geen centjes hebt
quote:Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Je mag zelfs met de knopjes spelen...
...van de oven natuurlijk![]()
"
Dramaquote:
"Na het klaarmaken van mijn knopje, kan ik jouw staafmixer een onderhoudsbeurt geven"quote:
Hier ook een en dan heb ik het topic nog wel hele tijd open staan ookquote:Op maandag 12 december 2011 14:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Dramaik ook niet, terug lezen is mijn enige optie
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Kan die niet ff met Greys dr knopje spelen?
Ik moet tegenwoordig geld toegevenquote:
Probeer je nu nog steeds die nieuwe knop op de oven te zetten?quote:
Al 1.5 jaarquote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Probeer je nu nog steeds die nieuwe knop op de over te zetten?
Poppetje tochquote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig geld toegeven
Had ik maar een knopje die gemaakt moest worden.
Ja....quote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Probeer je nu nog steeds die nieuwe knop op de oven te zetten?
Als ik op de koffie kom, doen we het samen ff; zo gepieptquote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja....
En ik krijg al 1,5-2 jaar het frontje er niet zelf af
Doet gelijk even kijken bij instellingen of er updates zijn en zo ja, date hem ff upquote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Batterij er uit halen en weer in de foon hielp idd Q![]()
Hoop niet dat ie dit te vaak gaat doen
Had je toen stijve knopjes?quote:En er komt zo iemand voor de verwarmingsketel. Dus als het goed is doet die het dan ook weer een poosje en kom ik niet meer in de kou te zitten zoals vorige week.
Aah joh, een extra half jaar overleef je ook welquote:Nu de oven nog. En dan langzamerhand wordt het weer wat
Laat eens een plaatje zien als het u blieft?quote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja....
En ik krijg al 1,5-2 jaar het frontje er niet zelf af
Skillz, Elies heeft zequote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik op de koffie kom, doen we het samen ff; zo gepiept
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Barbaaf het volgende:
Kan die verwarmingsketelman niet ook even naar je knopje kijken? Als het al zelf te doen is heeft hij vast wel een handig inzicht hoe
Vieslakje.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik op de koffie kom, doen we het samen ff; zo gepiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |